מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
הודעה לעיתונות

ThetaRay צוינה כאחת מהחברות המבטיחות בתחום "אנליטיקה של התנהגות משתמשים וישויות אחרות בארגון" בדו"ח גרטנר לשנת 2017

ThetaRay, ספקית מובילה ליישומי ביג דאטה וזיהוי אנומליות, צוינה כאחת מהחברות הפעילות והמבטיחות בתחום אנליטיקה של התנהגות משתמשים וישויות אחרות בארגון בדו"ח גרטנר לשנת 2017. ( User and Entity Behavior Analytics, Worldwide 2017 Report) החברה צוינה בדו"ח גם בהקשר הממליץ על השקעה בה.

הדו"ח של גרטנר דן בשוק האנליטיקה של התנהגות משתמשים וארגונים (UEBA) ופוטנציאל הגידול שלו בשנים הקרובות. על פי גרטנר התחום עוסק בבניית פרופיל וזיהוי אנומליות מבוססים על מגוון של גישות אנליטיקה. ספקים משתמשים באנליטיקה על מנת להעריך את הפעילות של משתמשים וישויות אחרות בארגון כמו: יישומים, מארחים, טרפיק של הרשת הארגונים ועוד..כל זאת כדי לזהות את האנומליות בהשוואה לפעילות הסטנדרטיות של המשתמשים או הישויות האחרות.

"אנו מרוצים מאוד מכך שהשוק מכיר בצורך בפתרונות חדשניים לזיהוי איומים המבוססים על אנליטיקה ומעריכים מאוד את העובדה שחברת המחקר גרטנר ציינה את ThetaRay כמבטיחה בתחום הזה". אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay.

עוד הוסיפה גרטנר בדו"ח כי :" השקעתם של משתמשים בפתרונות ייעודיים ל- UEBA תגדל ב-48% מ- 50 מיליון דולר ב-2015 ל- 352 מיליון דולר עד 2020. ובהשוואה באותה תקופת זמן כל תחום אבטחת המידע יגדל ב-7% ותחומי אבטחת המידע וניהול אירועי אבטחת מידע יגדלו ב-9% בלבד. הגידול נוצר מביקוש לפתרונות לזיהוי איומים והתקפות שאינם מזוהים על ידי מערכות הליבה הקיימות כיום בארגונים שחסרות את האנליטיקה המתקדמת.

לפרטים נוספים אודות הדו"ח ניתן להקיש על הלינק:
https://www.gartner.com/doc/3621357?ref=AnalystProfile&srcId=1-4554397745

אודות ThetaRay:
ThetaRay היא ספקית מובילה של פלטפורמה לניתוח Big Data ופתרונות מתקדמים עבור אבטחת סייבר ויעילות תפעולית, להגנה מפני איומים לא מוכרים בשווקים של תשתיות קריטיות ושירותים פיננסיים. הפלטפורמה עטורת הפרסים של החברה, אשר מוגנת בשורת פטנטים, מגלה באופן אוטומטי איומי סייבר ואיומים תפעוליים לא מוכרים, על מנת לאפשר לארגונים לפעול ולמנוע משבר עוד לפני שנגרם נזק בפועל. הטכנולוגיה פורצת הדרך של ThetaRay מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים, אשר מהווים את הליבה של פלטפורמת Hyper-Dimensional, Multi-Domain Big Data Analytics הקניינית של החברה. ארגונים שהפעילות שלהם נסמכת על סביבות הטרוגניות מורכבות במיוחד נעזרים ביכולות הגילוי חסרות התחרות של ThetaRay, אשר מציעה שיעור נמוך של התראות שווא, על מנת ליהנות מראייה כוללת וגילוי איומים אחוד, וכך ולהביס את הבלתי נודע. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר החברה בכתובת www.thetaray.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.