גיא גדניר, אוויה ישראל
גיא גדניר, אוויה ישראל
הודעה לעיתונות

חברת אוויה מינתה את גיא גדניר לנהל את מרכז הפיתוח בישראל

חברת אוויה (AVAYA) הכריזה היום על מינוי גיא גדניר, כמנהל מרכז הפיתוח באוויה ישראל. גדניר עובד באוויה כ-5 שנים, לאחר שהצטרף אליה כחלק מהמיזוג עם חברת רדוויז׳ן. בתקופה זו, תרם גדניר משמעותית להקמה וקידום מרכז הפיתוח המורחב בישראל, בנוסף לתרומתו לפיתוחים הטכנולוגיים של המרכז ולמיצובם כחלק מהיצע הפתרונות של החברה בעולם. עמית גרינמן ימשיך בתפקידו כמנהל הפעילות העסקית של Avaya בישראל.

גיא הוא מהנדס תעשייה וניהול, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. מאחוריו רקע מוכח בפיתוח עסקי, חדשנות טכנולוגית, אסטרטגיה וניהול, עם עשרים שנות ניסיון בתחום. תפקידים קודמים אותם מילא כוללים את ההקמה והניהול של חטיבת ה Global Services ביחידה הטכנולוגית של רדוויז'ן וניהול פרויקט המיזוג עם אוויה. בנוסף, ניהל את הפעילות העסקית הגלובלית של חטיבת הוידאו באוויה וממשיך לשמש במקביל כדירקטור הפיתוח העסקי הגלובלי למוצרי UC & Collaboration, תפקיד שכולל גם את ניהול שרות ענן הווידאוקונפרנס של אוויה בארה"ב ובקנדה.

מחברת אוויה נמסר: "אנו מאחלים לגיא גדניר הצלחה בתפקיד ובטוחים שבזכות הניסיון העשיר שהוא מביא עמו, ובזכות הרקע הטכנולוגי והעסקי הרב שצבר, תרומתו למרכז הפיתוח הישראלי תהיה בעלת השפעה משמעותית על השוק הישראלי ועל השוק הבינלאומי כאחד".

לפרטים נוספים: נורית הוראק גרינברג, ליז רוזנבלט. טל. 03-5046111 # 3 / 050-5554043

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.