לוגו אאוריקה בייבי
לוגו אאוריקה בייבי
לוגו אאוריקה פארק
לוגו אאוריקה פארק
לוגו נאוה תנעמי יחסי ציבור
לוגו נאוה תנעמי יחסי ציבור
הודעה לעיתונות

אאוריקה בייבי מרכז התפתחות לאימהות ותינוקות

אאוריקה פארק משיקה את "אאוריקה בייבי"
מרכז לאימהות ופעוטות ולאימהות שבדרך

" אאוריקה פארק" הינו מרכז מדע, תגלית ובילוי לכל המשפחה, הממוקם במרכז אלון, בקריית השרון בימים אלו , השקנו את ה"בייבי" החדש שלנו "אאוריקה בייבי" – שהינו מרכז לאימהות ופעוטות ולאימהות שבדרך.
"אאוריקה פארק" הינו מתחם המשתרע על כ – 1000 מ"ר ובו חדרים וחללים פתוחים ורחבים המותאמים למספר פעילויות בעת ובעונה אחת. בנוסף החדרים שלנו מעוצבים לפי קונספט מדעי בו נערכות סדנאות, חוגים ואירועים מגוונים. כל החדרים בנויים בצורה אקוסטית המאפשרת פעילות מקבילה ללא הפרעה לפעילויות האחרות.
הרעיון מאחורי המיזם של "אאוריקה בייבי" נולד מתוך הצורך של אימהות לתינוקות להעשיר את עולמן הפנימי בחוויית ההורות החדשה ולתת מענה מעשי לאימהות בחופשת לידה הזקוקות "ליד מקצועית" מכוונת ולכלים מעשיים חווייתיים בטיפול בתינוק שלה במהלך חופשת הלידה ובאופן כללי סדנאות מעשירות שתוכל לקחת איתה לאורך כל חווית ההורות.
במרכז המיוחד שלנו תוכלי לחשוף את הרך הנולד לקשת רחבה ואיכותית של התנסויות וגירויים, לאפשר זמן איכות למפגש בין האימא והרך הנולד, ליהנות מחוויית היציאה ומפגש עם אימהות נוספות, לאפשר לאימהות גם זמן איכות לעצמן, לנשימה ורוגע ממרוץ החיים.…
ב"אאוריקה בייבי" תקבלי כלים ותובנות ייחודיות שיחברו אותך טוב יותר עם תינוקך.
הסדנאות שלנו מגוונות : עיסוי תינוקות, שינה לתינוקות, אימהות לתינוקות זוכרות לנשום , אימהות מדברות מתוך הבטן , אימון כושר לנשים אחרי לידה, עיצוב חדר תינוקות וילדים, בייבי יוגה, תזונה בריאה לאחר לידה , סדנאות יצירה לאימהות, התפתחות תינוקות, סריגה בטריקו עם תינוקות, ועוד.
הסדנאות שלנו מעניקות ביטחון לתינוק ולאם, חושפות אתכן לטכניקות טיפול פרקטיות בתינוק, מעניקות לכן טיפים לפעילות משותפת עם התינוק, עצות לתזונה נכונה, איך להרדים את התינוק ברוגע, איך לעצב את חדר התינוק, איך להכין צעצועים מחומרים ממוחזרים, מתי צריך להעניק עיסוי לתינוק? איך אפשר לסרוג בחוטי תריקו בצוותא עם התינוק ועם חברות בחופשת לידה, להכין סלסלאות, שטיחים ועוד וגם ליהנות יחד עם אימהות נוספות בכל התהליך.
המיזם הינו בשיתוף "כללית" ובמסגרתו אנו מביאים מרצים ורופאים מקופת חולים כללית להרצאות בנושא אמהות ותינוקות ומה שבינהם.
אמא יקרה, אנו מזמינים אותך להיות חלק מהמשפחה שלנו וליהנות מזמן איכות עם תינוקך
בשעות הבוקר במהלך כל השבוע בימים א' – ו' ,בין השעות 9:00 עד השעה 12:30
טל: 09-7714545 שד' טום לנטוס 26, כניסה D ,קומה 1 קרית השרון נתניה.www.evrika-park.co.il
כותרת הקישור לתצוגה
לפרטים נוספים : נאוה תנעמי יחסי ציבור – 052-8598898

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נאוה תנעמי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית.