מפרסם: ESET
תאריך: 08/05/2017 11:38
נושא: אינטרנט ודיגיטל
הודעה לעיתונות

71% מהטכנאים בישראל ממליצים על ESET

תוכנת האנטי וירוס העיקרית עליה ממליצים טכנאי המחשבים ללקוחותיהם היא NOD32 של חברת ESET, זו שנה שלישית ברציפות. מסקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עולה כי מותגי אבטחה אחרים מומלצים ומותקנים בפער משמעותי אחרי האנטי וירוס הסלובקי שמיוצג בארץ על ידי חברת קומסיקיור.

במחשב של 82% מהישראלים מותקנת תוכנת אנטי וירוס – כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה שנערך בחודש נובמבר האחרון. ב-20% מהמקרים טכנאי הוא זה שמתקין את התוכנה במחשב. מסקר גיאוקרטוגרפיה שנערך בחודש מרץ האחרון ונועד לבחון את התפיסות של טכנאי המחשבים בישראל כלפי תוכנות אנטי וירוס עולה כי כ-71% מהטכנאים ממליצים ללקוחותיהם על האנטי וירוס של ESET ו-64% מתקינים אותו. הסיבות העיקריות לכך על פי הסקר הן כי התוכנה נתפסת כ"קלה" (לא מכבידה על משאבי המחשב), מאתרת ומנקה באופן יסודי את האיומים השונים ומאפשרת תמיכה מרחוק עם שירות לקוחות טוב. מדובר באחת מן החברות היחידות בארץ שמפעילות מוקד אנושי בעברית.

בפער משמעותי ומובהק אחרי ESET נמצא כי 6% בלבד מהטכנאים ממליצים על האנטי וירוס של קספרסקי, 6% על Avast, 5% על תוכנות של מיקרוסופט, 4% על נורטון ורק 2% על AVG.

עוד עולה מהסקר כי 72% מהטכנאים מתקינים ללקוחותיהם גרסאות אנטי וירוס בתשלום. נתון זה שומר על יציבות מהסקר בשנה שעברה זאת לעומת 59% בסקר דומה שנערך על ידי גוף המחקר בפברואר לפני כשנתיים. עלייה זו מצביעה כי גוברת העדפה ליכולותיו של מוצר הניתן בתשלום על פני אלה של מוצר חינמי.

מסקר מקיף שפרסם לאחרונה איגוד האינטרנט הישראלי, 90% מהישראלים גולשים באינטרנט, בין אם במחשב, בטלפון הסלולרי או בטאבלט; 13% חוו פגיעות סייבר ו- 7.5% מכירים קרובים ומכרים שנפגעו. מתוך אלו שציינו כי נפגעו או מכירים כאלו שנפגעו, אלו סוגי הפגיעות המרכזיות שצוינו: 27% ציינו שנדבקו מווירוס במחשב; ל-17% נגנבו פרטי כרטיס האשראי; 21% חוו פגיעה בפרטיות ברשת ו-9% התמודדו עם דרישת כופרה והצפנת נתונים.

"זו תקופה מאתגרת מאוד עבור הצרכנים" אומר גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל. "משום שהם יעד כמעט מכל מכשיר או מערכת הפעלה בה הם משתמשים, ומאחר והשימוש באינטרנט רק הולך וגובר כך גם הסיכונים, והעלייה במספר תקיפות הסייבר ממחישה זאת. הפתרון שלנו לא מספק רק הגנה מפני סכנות, אלא גם כולל שירות לקוחות אישי שמעניק שקט נפשי ללקוחות. בעולם שבו הכול דיגיטלי, חשוב ללקוח להרגיש שיש מישהו אנושי שדואג לו. אנו שמחים לראות את הביטוי של זה בתוצאות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ESET.