מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 17/05/2017 12:14
נושא: אקטואליה
דרור אטרי
דרור אטרי
הודעה לעיתונות

דרור אטרי: פיתוח בקשרים הבינלאומיים היא התשובה לכל מי שמדבר נגד ישראל

באחת הפגישות עם שגרירי ישראל במדינות זרות שנערכו בשבוע האחרון התייחס דרור אטרי נשיא לשכת המסחר ירושלים להצהרות האחרונות שיוצאות מגופים שונים השייכים לאו"ם.

באונסקו עברה לאחרונה החלטה נגד ישראל, דבר שקורה הרבה וזה גרר את התייחסותו של דרור אטרי בנוגע למצב.

דרור אטרי: " עשרות ומאות גופים ישראלים ובינלאומיים בהנהגת לשכת המסחר ירושלים ואחרות, פועלים כדי להמשיך לפתוח דלתות לעסקים ישראלים בעולם. אנחנו נמשיך כל הזמן ובכל הכוח לעשות עוד ועוד למען פיתוח הקשרים העסקיים של גופים ישראלים בעולם כולו.

אטרי ממשיך: "אותי לימדו בתחילת הדרך שבמקום בו הפוליטיקה לא מצליחה להיכנס, העסקים מצליחים להיכנס ולפתוח את הדלתות. אני למדתי את זה כבר בהיותי בחור צעיר ואני נוכחתי במשך כל שנות הקריירה שלי לדעת שזה אכן נכון מאוד. גם במדינות שלכאורה אין לישראל קשרים דיפלומטיים איתן, יש שגרירי כבוד לא רשמיים שהמטרה שלהם היא לפתוח דלתות עבור העסקים הישראלים ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שגם במדינות שאתם לא הייתם מאמינים, יש קשרי מסחר ועסקים בינן לבין חברות ישראליות בתחומי ההיטק, קלין טק ותחומים רבים אחרים.

" גם במקום שבו יש אוכלוסיה שעוד לא מכירה את המעלות הרבות של עם ישראל, כבר יש סנוניות ראשונות של חברות ישראליות שפועלות במקום ועושות הרבה מאוד כבוד לישראל ולאנשיה המדהימים.

" אטרי ממשיך לשבח: אנחנו כאן בלשכה עושים הכול כדי לפתוח דלתות ולעזור לעסקים ישראלים ואני כל הזמן נפגש עם מנכ"לים של חברות יצואניות ונציגים של מדינות הסוחרות מול עסקים ישראלים, אני שומע הרבה מאוד מחמאות והן כולן אמיתיות, החברות הישראליות עושות עבודה מעולה, מנסות לעזור לאיכות הסביבה, לניקיון המים, לטיהור האנרגיה, הבאת תקשורת מתקדמת, טכנולוגיה מתקדמת והמון כלים שהמדינות האלו צריכות ואנחנו יודעים להביא, כי הכוח הישראלי הוא הקדמה באמצעות הטכנולוגיה, במקום שהפוליטיקה אולי מתקשה כרגע.

"אז חברים יקרים מאונסקו, מסכם אטרי: "אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, מדינת ישראל שועטת קדימה ולא עוצרת לרגע."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.