מפרסם: ניר הירשמן תקשורת
תאריך: 23/05/2017 12:57
נושא: ספורט
הודעה לעיתונות

היום: ראש עיריית נתניה הגברת מירים פיירברג – איכר תשתתף במסיבת עיתונאים של איגוד הלקרוס הישראלי

במסגרת האירוע, יכריז איגוד הלקרוס הישראלי על בחירתה של ישראל לארח את אליפות העולם בקיץ 2018

אירוע ההשקה יתקיים היום (ג'), 23.5.17 באצטדיון העירוני בנתניה בשעה 14:00

הנכם מוזמנם לסקר

ראש העיר נתניה, הגב' מרים פיירברג-איכר וסקוט ניס, יו"ר איגוד הלקרוס הישראלי יכריזו היום (ג') על בחירתה של העיר נתניה בישראל כמאחרת הרשמית של אליפות העולם בלקרוס שתתקיים בקיץ 2018. התחרות, שעתידה למשוך לישראל כ- 2,000 ספורטאים מ- 50 המדינות המשתתפות ולמעלה מ- 5,000 אוהדי לקרוס מכל רחבי העולם, תערך באצטדיון העירוני שבעיר במשך עשרה ימים במהלך חודש יולי.

בחירתה של ישראל לארח את אליפות העולם בלקרוס, מגיעה על רקע ההצלחות האחרונות של ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתן זכתה נבחרת ישראל במקום השני באליפות אירופה לשנת 2016 ובמקום השביעי באליפות העולם האחרונה שנערכה בשנת 2014. כמוכן, הפכה ישראל בשנים האחרונות למדינה הצומחת ביותר בעולם בתחום, עם 8 מועדונים ומאות שחקנים פעילים. הישגים אלה, ממקמים את ישראל כאחת המועמדות המובילות לזכייה באליפות העולם בשנה הבאה.

נתניה נבחרה להוביל את האירוע על רקע הישגי העיר בתחום הספורט והאירוח המוצלח של מגוון תחרויות בינלאומיות בהן אליפות אירופה בשחייה, סבב אליפות העולם בגלישת גלים, טורנירי טניס בינלאומיים ואליפות אירופה עד גיל 21 בכדורגל.

לקרוס (Lacrosse), הוא ספורט קבוצתי במסגרתו נדרשים השחקנים להשתמש במקל ייחודי שבקצהו רשת בכדי להתמסר בכדור גומי קשיח אותו יש לקלוע לשער היריב. הלקרוס הוא שילוב ספורטיבי של כדורגל, כדורסל והוקי והוא נחשב לספורט הקיץ הלאומי של קנדה ולענף הספורט הצומח ביותר בארה"ב.

'איגוד הלקרוס הישראלי' הוא ארגון ללא כוונת רווח המשמש כגוף המנהל של ענף הלקרוס בישראל. האיגוד, אשר המיצג את ישראל בפדרציות הבינלאומיות והאירופאיות של הענף, שם לעצמו למטרה לקדם את ענף הלקרוס בישראל באמצעות הקצאת משאבים, קידום תכניות ותמיכה בספורטאים מקומיים מכל הארץ. חזונו של הארגון, מושתת על האמונה לפיה ללקרוס תפקיד חשוב ומשמעותי בחיזוק הקשר של יהדות התפוצות לישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.