מפרסם: אלון מלר
תאריך: 25/05/2017 11:06
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

אומנית הגיטרה והזמרת KALO בהופעה בישראל 2017!

כחלק מסיבוב הופעות עולמי 2017 ולרגל השקת האלבום השלישי של להקתה Wild Changes, אומנית הגיטרה ומובילת הרכב הבלוז-רוק הבין לאומי - KALO מגיעה לישראל למופע יחיד ומיוחד!

קאלו מגיעה להופעת סולו יחידה בהפקה מיוחדת, אינטימית ורועשת לישראל (ללא להקה) במועדון האוזןבר בתל אביב - עוד החודש ביום רביעי ה-31.05.2017

במופע תנגן קאלו לבדה שירים משלושת אלבומי הלהקה ובמיוחד מהאלבום החדש Wild Changes אשר יצא בחודש יולי.
סגנונו של המופע מתואר ע"י הקהל כפיצוץ של בלוז-רוק עוצמתי אשר סוחף מיד למחוזות קדומים בהם, ניתן לשמוע ולהרגיש ממש באבות המזון של הבלוז והרוק האמריקאי דרך קולה הייחודי והמקורי של KALO. ההרכב עצמו פועל ומופיע בכל רחבי ארה"ב בשנים האחרונות ובעיקר באזור אוקלהומה וממפיס שם כבר יש להם קהל מעריצים נרחב.

KALO או בשמה הישראלי – בת-אור קאלו, בחרה בשם משפחתו של סבה, הסופר ואיש הרוח שלמה קאלו ז"ל, אשר היה נשוי לזמרת רבקה זוהר, לשם המכנה את הרכב הבלוז-רוק אותו היא מובילה בארה"ב, לשם היא הגיעה כחלק מסיום התואר שלה במוסיקה אך בעיקר בעקבות חלומה אשר בער בה מילדותה ליצור ולהופיע על בסיס יומי ו"לגעת" בקהל רחב עד כמה שניתן - באמצעות המוסיקה. מאז היא שם - חיה, יוצרת ומופיעה יחד עם שני חברי ההרכב אותו היא הקימה.
ייחוס משפחתי ישראלי נוסף לקאלו הוא דודה - היוצר והזמר המוערך אריאל זילבר

KALO מושפעת מאד מאומנים כמו אלביס פרסלי, ג'ימי הנדריקס, ג'ון לי הוקר ואת יצירתה והופעותיה היא מתבלת ברוח חדשה, מקורית ומותאמת למאה ה-21.

https://www.youtube.com/watch?v=041FjVUbtMo
סרטון לקטע מהמופע האינטימי המיוחד

https://ticks.co.il/event.php?i=gIuNhq1S0L1 - כרטיסים

KALO 2017 ISRAEL

הפקה בישראל ולתיאום ראיון ו/או הופעה באולפן :

אלון מלר

054-4263269

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלון מלר.