הודעה לעיתונות

גוש שלום: רמי קליינשטין מכר את עצמו למתנחלים תמורת בצע כסף - קליינשטין יורק היישר בפרצופם של מי שאהבו את שיריו

תנועת גוש שלום - הודעה לעיתונות 25.5.2017

הזמר רמי קליינשטיין הפך את עצמו לשכיר חרב או שכיר זמר בשירותם של המתנחלים. הערב עומד קליינשטיין להופיע יחד עם עמיר בניון במובלעת המתנחלים בחברון, בארוע סהרורי במיוחד תחת הכותרת "יובל לשחרור חברון". באותה מידה יכול היה קליינשטיין להופיע תחת כותרות מספרו של ג'ורג' אורוול, "מלחמה היא שלום, עבדות היא חרות" וכו'. לכל בר דעת ברור כי "שחרור חברון" לא היה ולא נברא. לפני חמישים שנה נכבשה העיר חברון ומאתיים אלף תושביה חיים מאז תחת שלטון כיבוש צבאי מדכא. מדינת ישראל החדירה ללב העיר חברון חבורה של מתנחלים אלימים וקיצוניים במיוחד, אשר מתנכלים בכל דרך אפשרית לתושבי העיר. לא במקרה, נוסדה תנועת "שוברים שתיקה" בידי חיילים אשר נשלחו לתחזק את שלטון הכיבוש בעיר חברון ולסייע למתנחלים, ואשר לא יכלו לשאת את מה שנדרשו לעשות שם.

אין כל פלא לשמוע על השתתפותו של עמיר בניון בארוע של המתנחלים בחברון. עמדותיו הימניות קיצוניות של בניון ידועות היטב והוא ידוע לשמצה בשירי הסתה גזענית שאותם כתב ושר. מובלעת המתנחלים בחברון היא מקומו הטבעי של בניון. היא איננה מקומו הטבעי של רמי קליינשטיין, זמר שעד היום פנה אל כל חלקי הציבור הישראלי. רק לפני שנתיים הקליט קליינשטיין יחד עם הזמרת אמל מורקוס את השיר "משה ומוסא ליד הנמל" אשר מושר בעברית וערבית לסירוגין וקורא לדו קיום בין יהודים לערבים. בהופעתו הערב בפני המתנחלים בחברון יורק קליינשטיין היישר בפרצופם של מי שאהבו את שיריו, באו להופעותיו וקנו דיסקים שלו.

האם בשנתיים האחרונות עבר על קליינשטיין מהפך פוליטי ורעיוני אדיר, אשר הביא אותו אל שורות הימין הקיצוני ביותר, או שהוא פשוט פועל למען בצע כסף ומוכר את עצמו למרבה במחיר? כנראה, גם אילו היה קליינשטיין רואה מטבע מתגוללת בביוב הוא היה מתכופף ומרים אותה, כי לכסף אין ריח.

פרטים: אדם קלר 054-2340749 י

https://tickchak.co.il/187
https://www.youtube.com/watch?v=8s2Q_enogKg