מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 28/05/2017 11:50
נושא: חינוך
מסיבת סיום חוות הנוער הציוני, מאי 2017
מסיבת סיום חוות הנוער הציוני, מאי 2017
קונצרט סוף שנה חגיגי
קונצרט סוף שנה חגיגי
תלמידי המרכז למוסיקה בחוות הנוער הציוני
תלמידי המרכז למוסיקה בחוות הנוער הציוני
מסיבת סיום 2017 - לצד השטיח האדום
מסיבת סיום 2017 - לצד השטיח האדום
הודעה לעיתונות

מסיבת סיום מושקעת וקונצרט חגיגי ציינו את סוף השנה בחוות הנוער הציוני בירושלים.

מסיבת סיום מושקעת במיוחד, בנוכחות עשרות הורים שהגיעו מרחבי העולם, נערכה בסוף השבוע בחוות הנוער הציוני. טקס הסיום של 84 בוגרי בית הספר של חוות הנוער הציוני כלל טקס קבלת פנים עם צעידה על שטיח אדום בזוגות של כל בוגרי בית הספר. לקראת הטקס הגיעו מרחבי העולם לישראל הוריהם של עשרות בוגרי תכנית נע"לה וזאת במיוחד כדי להשתתף במסיבת הסיום של ילדיהם.

התלמידים הנרגשים, שהתייצבו לטקס לבושים בחליפות ושמלות פאר, השתתפו בהמשך הערב בארוחת ערב חגיגית ומסיבת דיסקו שנמשכה אל תוך הלילה. מנכ"ל חוות הנוער הציוני, פיני כהן, שנשא דברים בטקס הסיום, הדגיש את חשיבות ההשקעה בשדרוג ושיפוץ החווה שהביא לגידול ניכר במספר התלמידים בחטיבה ובבית הספר התיכון בהם למדו השנה כ- 570 תלמידים מתוכם 250 תלמידים אקסטרניים המגיעים מירושלים והסביבה מדי יום לחטיבה ולתיכון ו-320 תלמידים שגם שוהים במקום בתנאי פנימייה. כהן הדגיש כי שדרוג החווה בא מתוך תפיסה חינוכית שסביבת הלמידה משפיעה על איכות הלמידה וכי עבור תלמידים רבים, החווה משמשת בית שני ולפיכך המטרה היא להקנות לתלמידים תחושת ביתיות, שייכות ומרחב אישי, מודרני וחדשני עם דגש על רב-גוניות תרבותית והכרת האחר.

במקביל לטקס הסיום נערך בסוף השבוע קונצרט סוף שנה חגיגי של המרכז למוסיקה בחוות הנוער הציוני. בקונצרט שציין את פרויקט שיתוף הפעולה המוסיקלי עם האקדמיה למוסיקה בגבעת רם השתתפו 5 נגני הפרויקט, שזכו למלגות יחד עם קבוצת נגנים מבית הספר שנגנו יצירות של מוצרט, בטהובן, רחמנינוב ועוד. את המרכז למוסיקה בחוות הנוער מנהל סלבה קוזודוי, נגן התזמורת הסימפונית ירושלים, רשות השידור ולומדים בו 130 תלמידים המנגנים על 13 כלי נגינה שונים.

בימים אלה חזרה לישראל משלחת של 7 מוסיקאים תלמידי האקדמיה למוסיקה בחוות הנוער שהשתתפה בנגינה באירוע חנוכת גן השלום בברלין. הנגנים הצעירים השתתפו בפרויקט בינלאומי משותף למוסיקאים של האיחוד האירופי בשיתוף עם נגנים מפורטוגל, סרביה, גרמניה, איטליה וישראל.

חוות הנוער הציוני הממוקמת בשכונת סן סימון בירושלים הוקמה בשנת 1949 בשטח של 60 דונם וכוללת בשטחה גם תיכון צרפתי בו לומדים כ-100 תלמידים, מרכז למידה, נעל"ה, מגשימים ופרויקטים רב-גוניים כגון אקדמיה לכדורגל, מרכז למוסיקה ועוד. כל אלה הופכים את החווה לפנינה חינוכית ייחודית בלב ירושלים.

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, רב תקשורת – 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.