הפסלת תמר איסטרין
הפסלת תמר איסטרין
אמן ציור וצילום יצחק דוידוביץ
אמן ציור וצילום יצחק דוידוביץ
הציירת איקה בר
הציירת איקה בר
הודעה לעיתונות

היוצרים ויצירותיהם - תערוכות אמנות חודש יוני 2017 עם האוצרת לורי פשניצה

הקיץ מזמין אותנו לתערוכות ציור צילום ופיסול של אמנים שמשאת נפשם היא אמנותם. מאחורי ציור או פסל קיים האדם. כאמנית וכאוצרת עם אג'נדה אני משתדלת טיפה "לגעת" גם בקרביים הזועקים של נפש האדם ולחשוף אותם מבעד ליצירותיהם.
יצירות איכותיות וססגוניות מוצגות החודש בתערוכה שאצרתי לאמן היקר יצחק דוידוביץ בגלריית בית רובינשטיין לינקולן 20 תל אביב.
זוהי תערוכה ססגונית ויפיפיה שכבשה לבבות רבים. יצחק דוידוביץ', אמן ציור וצילום, נוסע במסגרת עבודתו ברחבי העולם. המראות היפים שבדרך הביאו אותו לצלם ולצייר אותם. דוידוביץ מצליח באמנותו לגלות לנו את סוד הקסם של הדמויות באופן גלוי ומבעד מסכות. יצחק מצייר בסגנון קלאסי ריאליסטי עכשווי, בצבעי שמן טבע ונוף, דמויות מרתקות ממקומות שונים בעולם. בתערוכה "חגיגה צבעונית לעיניים" נבחרו יצירות שהתמקדו בשתי סדרות: דמויות מקרנבל המסכות בוונציה ונופים מלפלנד. הציורים: שמן על קנבס. הצילומים הודפסו על גבי משטחים יוקרתיים קשיחים ברמת גימור גבוהה מאוד.
האמן יצחק דוידוביץ צייר לפני 3 שנים את נסיך דנמרק פרדריק אנדרה הנריק כריסטיאן והעניק את היצירה לנסיך. כיום היא מוצגת בכבוד רב בארמון המלכה בדנמרק.
הכניסה לגלריית בית רובינשטיין חופשית במשך כל ימות השבוע בין השעות: 8:00-21:00
האמן יצחק דוידוביץ איש עסקים רב פעלים, הוא בעלים ומשמש כמנכ"ל חברת "מדטון הדים" שייסד בשנת 1975.

הפסלת תמר איסטרין מציגה החודש בגלריית בית רובינשטיין את יצירותיה האיכותיות בתערוכת יחיד שאצרתי עבורה בהנאה ובגאווה רבה. הנכם מוזמנים להגיע מדי יום בין השעות 8:00-21:00 לכתובת לינקולן 20 תל אביב. הכניסה חופשית.
עבור תמר - הפיסול מהווה שפה ואמצעי להביע רגשות ומחשבות. את ההשראה לפיסול ועיצוב מעניקה לה הסביבה הקרובה. מדמות האדם המבוגר ומתום ילדות.
כבוד האדם הישיש מגולם בעיצוב הפנים של הפסל אותו בחרה תמר לפסל. קמטי הפנים המעידים על שנים של ניסיון חיים, השתקפות אירועים בחייו, ההבעות העצובות והשמחות המעידות על תקופות שעברה הדמות. את הערכתה לאדם הישיש היא מביעה בהחלטה לפסל אותו ולהביע דרכה את מסר מצוות כיבוד הזקן והידורו.
דמויות הילדים נוספו לרפרטואר שלה לאחר השינוי בסטאטוס האישי שלה. מתוך עבותות של אהבה, הכרה אבסולוטית של הדמויות ומהתבוננות פנימה לתוך הנפש - היא יוצרת את המחוות וההבעות, בכישרון רב ובמקצועיות מרשימה שרכשה עם השנים.

האמנית איקה בר מציגה את יצירותיה החודש בגלריית בית סילבר ברחוב אבא הלל 7 רמת גן.
איקה בר - אישה אינטליגנטית, נולדה בירושלים למשפחה ירושלמית ותיקה, משלבת בחן השמור רק לה - ספונטניות ואינטואיציה רגשית. היא מזמינה את הצופה להצטרף בתחנה דמיונית, להזדהות עם הצבעים והמצבים ולעבור בהמשך למיקום אחר במסע של עצמו. הנכם מוזמנים מדי יום ליהנות ללא תשלום מאוסף מובחר של עבודות שנוצרו מתוך אימפולסים ורגשות מעורבים בעיתויים חשובים, מעברים ושינויים בחייה האישיים.
שעות ביקור 8:00-21:00.

מובטחת הנאה למבקרים. הכניסה חופשית.

לורי פשניצה אוצרת התערוכות

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לורי אומנות.