תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

עיריית באר שבע הטמיעה את מערך ההגנה ההוליסטי מבוסס " Deep Discovery" מבית Trend Micro

הפרויקט שבוצע על ידי ניו אייג' טק, מוערך בכ-900,000 ₪

עיריית באר שבע השלימה הטמעה של מערך ההגנה ההוליסטי מבית Trend Micro להתגוננות מפני התקפות ממוקדות, התקפות Zero-Day והתקפות כופר. המערך מגן על כלל שכבות התשתית בארגון כולל ערוץ הגלישה, דואר אלקטרוני, רשת התקשורת, תחנות הקצה (USB) והשרתים ומתבסס על יכולות זיהוי וחסימה באמצעות טכנולוגיית Advanced Malware Detection לתגובה ותחקור של התקפות סייבר.

הפרוייקט שבוצע על ידי חברת האינטגרציה ניו אייג' טק, משרת כ- 1600 משתמשים והיקפו מוערך בכ-900,000 ₪.

יהוד מרסיאנו, מנהל אגף חדשנות ומערכות מידע בעיריית באר שבע: " לאחר בחינת הפתרונות הקיימים בשוק בחרנו בפתרון המקיף ובשותפות עם Trend Micro וניו אייג' טק. מערך ההגנה כולל סט פתרונות המופעלים על כול שכבות התשתית והמידע של העירייה באופן כזה שמאפשר לנו להתמקד בעשייה היומיומית. חשוב לציין את החיסכון המשמעותי בעלויות האבטחה והתחזוקה השוטפת והחיזוק של יכולות ההתגוננות והתגובה שלנו. "

בשונה מפתרונות נקודתיים שמסרבלים את יכולות התגובה, מערך Deep Discovery"" מגיב אוטומטית לאירועים ונותן למנהל האבטחה את הכלים לטיפול באירועים באופן יעיל ומידי. יתרה מזאת, מכיוון שהמערך הוליסיטי ומיצרן אחד, הוא קל יותר לניהול, תפעול ותחזוקה ולמעשה חסין יותר.

ההגנה על התחנות והשרתים משלבת מספר כלים ביניהם מנגנון Machine Learning לזיהוי התנהגות אנומלית ומערכת אוטומטית חדשנית לחסימת אפשרות לניצול פגיעויות תוכנה Vulnerability Protection. בסביבת הרשת מופעלת מערכת ניטור לזיהוי Lateral Movement, מערכת ייחודית זו של Trend Micro מזהה פעילות חשודה בלמעלה מ 100 פרוטוקולים. מערכת הניטור נעזרת במערך Sandbox מרכזי המשרת בנוסף את שרתי הדואר וגלישה בארגון וכן את כל נקודות הקצה ו\או שרתי הארגון.

בנוסף מאפשרת המערכת סנכרון של כול רכיבי ההגנה בארגון ויצירת חתימה פנים ארגונית בעת זיהוי פוגען. "חתימת ההגנה" המקומית נשלחת בזמן אמיתי לכול רכיבי הקצה ומונעת את המשך ההתקפה.

מישל דוידי, מנכ"ל ניו אייג' טק: עירית באר שבע אשר עומדת כמו כל ארגון בפני אתגרי אבטחה משמעותיים, החליטה לשנות גישה ולטפל בבעיית האבטחה באופן מערכתי רב שכבתי ואחיד שמשלב בין יכולות הגנה מתקדמות לקלות בניהול ותחזוקה באופן האופטימלי ביותר.

עוז עדן, מנהל מכירות בTrend Micro- ישראל הוסיף כי": ריבוי ההתקפות והתחכום שלהן מחייב ארגונים לשנות את אסטרטגיית ההגנה שלהם ולעבור מפתרונות נקודתיים שפוגעים ביכולת התגובה ומורכבים יותר לתחזוקה למערך הגנה הוליסיטי מקיף. מערך ה "Deep Discovery" מוכיח את עצמו כיעיל וחסכוני לארגון".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.