מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 07/06/2017 11:48
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

רד האט פותחת בלונדון מעבדת חדשנות להזנקת פיתוח יישומים עם קוד פתוח ו- DevOps

סביבה שיתופית מקיפה מאפשרת לארגונים להשתמש בטכנולוגיות רד האט ובכלי DevOps לבניית פתרונות אמתיים. ובינתיים בישראל: מעבדת הדגמות ברעננה

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על פתיחת מעבדת החדשנות הפתוחה שלה - Red Hat Open Innovation Labs, בלונדון. המעבדה, שהנה הראשונה מסוגה ב- EMEA (אירופה, מזרח תיכון ואפריקה), נועדה לסייע ללקוחות לשלב אנשים, מתודולוגיה וטכנולוגיה, במטרה להאיץ חדשנות ולפתור אתגרים עסקיים באופן מואץ.
Red Hat Open Innovation Labs מאפשרת ללקוחות לעבוד באופן משותף בסביבת מעבדה בה הם מתמקמים לתקופה יחד עם מומחי רד האט. חוויה ייעודית זאת נועדה לסייע ללקוחות להזניק חדשנות ויוזמות פיתוח תוכנה בשימוש בטכנולוגיית קוד פתוח ושיטות DevOps - במעבדה הפיזית החדשה בלונדון או במעבדת פופ-אפ ארעית באתרי לקוחות.
עם דיגיטליזציה המאפשרת פלטפורמות חדשנות עסקית חדשות, ארגונים רבים רוצים לפתח ולשלב יישומים, אך יתכן שאין להם הכלים להתחיל בכך. Red Hat Open Innovation Labs מספקת סביבה שתוכננה עבור לקוחות לפיתוח יישומים עם מהירות, אג'יליות, סקלאביליות ואבטחה מוגברת. במהלך הפעילות במעבדה יכולים לקוחות להשתמש ב- microservices, לפרוס אותם בקונטיינרים ולספק אותם בשימוש במתודולוגיות DevOps ברחבי סביבה פיזית, ענן ומובייל, עם אפשרות להרחיב או לצמצם לפי דרישה ולסייע לעמוד בדרישות חדשות.
רד האט השיקה את Red Hat Open Innovation Labs הראשונה שלה ב- 2016 כדי להציע ללקוחות חוויות מקיפות תוך אספקת שירות ייעוץ ייעודי במהלך שהות של 4-12 שבועות במקום, בהם עוזרת המעבדה לחברות לשלב אנשים, מתודולוגיה וטכנולוגיה לפתרון אתגרים עסקיים. דרך Red Hat Open Innovation Labs יכולים לקוחות לנצל את הליווי והטכנולוגיה כדי לעזור לארגון שלהם להאיץ במהירות יוזמות עסקיות דרך טכנולוגיה, בין אם בעבודה על יישומים דיגיטלים יצירתיים חדשים או יוזמות מודרניזציה כמו העברת יישום מונוליטי לארכיטקטורת microservices מודרנית.
לקוח שכבר נהנה מיתרונות המעבדה ב- EMEA הוא הסטארט-אפ השוויצרי easyER, המשתמש ב-Red Hat Open Innovation Labs לפיתוח יישומים משבשים חדשים כדי להפוך
משאבים רפואיים לנגישים יותר, ולאפשר לקהילה הרפואית לספק טיפול ביתר יעילות.
דרך השהייה במעבדת החדשנות תהיה ללקוחות הזדמנות:

  • להשקיע יותר זמן בפיתוח – עם תשתית ענן בלחיצת כפתור, המאפשרת פיתוח תכונות (features) מהיום הראשון.
  • לאפשר שחרור תכונות מואץ – עם אספקה מתמשכת בשימוש בצנרת פריסה.
  • לגשת למערך המלא של רד האט – עבור פיתוח ובחינות בפלטפורמות מודולריות.
  • ללמוד במשותף – עם מומחי רד האט וקהילת קוד פתוח הגדולה ביותר.
  • ליישם ידע DevOps כאשר הם רוכשים אותו – ולעבוד לקראת הסמכת רד האט עם התמקדות ב- DevOps.

צוות Red Hat Open Innovation Labs כולל מומחים מגופי הייעוץ, הנדסה, יחידות עסקיות ושירותים גלובליים של רד האט, במטרה לסייע ללקוחות להבין את גישת הקוד הפתוח לפיתוח, תהליכי עבודה אג'יליים, ואיך אלה יכולים להשתלב עם כלי קוד פתוח עבור הגדרת אסטרטגיית DevOps. המתקן החדש של המעבדה בלונדון תוכנן להגדיל גמישות ודרך פיתוח של עבדה, עד ליכולת להזיז רהיטים ולתכנן מחדש את המרחב לבניית מרחב עבודה מותאם ללקוח המגיע לשהות במקום.
ג'רמי בראון, מנהל EMEA Red Hat Open Innovation Labs ברד האט, אמר: "המשמעות של המעבדה היא לקחת את הגישה הפתוחה של רד האט ולספק אותה ללקוחות כדי לתת להם השראה לדרך חדשה של עבודה, ולצייד אותם כך שיוכלו להביא לארגוניהם טרנספורמציה. אנו רואים את המעבדה כחממת סטארט-אפים עבור גופי אנטרפרייז, ואנו שמחים על כך שיש לנו מתקן ייעודי בלב לונדון".

בינתיים בישראל: מעבדות ההדגמה של רד האט ברעננה
במעבדות ההדגמה של רד האט במשרדי החברה ברעננה, יכולים לקוחות לבנות את האסטרטגיה שלהם עם מומחי רד האט, כשבמפגש עם מומחי רד האט ניתן לזהות נתיב ברור של אופטימיזציה עבור ארגון הלקוח.
ברד האט מדגישים כי מפגש זה אינו שיחת מכירות, כי אם הזדמנות לבנות אסטרטגיה עם ארכיטקט בכיר של רד האט ומומחה ניהול IT, והמפגש נותן ללקוח את השליטה על קביעת הפתרונות התפורים שמתאימים לארגון שלו. זו גם הזדמנות לבחון את כל מוצרי הענן הפתוח ההיברידי של רד האט, בהתנסות מעשית אישית.
זהו הצעד הראשן לזיהוי מגמות תעשייה והשפעתן על עסקי הלקוח: לזהות אתגרים עיקריים ופתרונות מותאמים עבורם, להתוות את יעדי הלקוח, להגדיר הזדמנויות עבור אופטימיזציה עתידית, לעבוד יחד על מפת דרכים של פתרון, ולנסות ולבחון את מוצרי רד האט בסביבת מעבדת ההדגמות.
לתיאום מקום במעבדת ההדגמות:
https://engage.redhat.com/demolabs-cloud-discovery-s-201702082351

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.