Wipro  LOGO
Wipro LOGO
Business Wire LOGO
Business Wire LOGO
הודעה לעיתונות

וויפרו היא "מובילה" בריבוע הקסם צפון אמריקה ו-EMEA של גרטנר 2016-17 בשירותים ליישומי אורקל

איסט ברנזוויק, ניו ג'רזי, ובנגלור, הודו, 6 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים, הודיעה היום שהיא מוקמה כ"מובילה" בריבוע הקסם של גרטנר צפון אמריקה (NAM) ואירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) 2016-17 בשירותים ליישומי אורקל.

הדוח העריך עשרים ספקי שירותים מ-NAM ו-16 ספקי שירותים מ-EMEA על היכולת שלהם לספק שירותי התקנה וניהול בתיק המוצרים של אורקל ומיקם את וויפרו ברביע המובילים גם ב-NAM וגם ב-EMEA. וויפרו ממוקמת במקום הגבוה ביותר ביכולת שלה לבצע ב-NAM. ריבוע הקסם מתמקד בשירותים לאורך מחזור החיים המלא של יישומי אורקל, כולל התקנות מבוססות פרויקטים ושירותי ניהול יישומים רב שנתיים (AMS).

בנוסף, דוחות היכולת הקריטית של גרטנר לצפון אמריקה ול-EMEA כוללים שלושה מקרי שימוש: שירותי התקנה, שירותי ניהול ושירותי התקנה וניהול. וויפרו קיבלה את הציון הגבוה ביותר בכולם בצפון אמריקה מבין כל ספקי השירותים שהוערכו ובשני מקרי שימוש (שירותי ניהול ושירותי התקנה וניהול) ב-EMEA.

ראבי פורוהיט, סגן נשיא ומנהל גלובלי - קו שירותי אורקל, וויפרו בע"מ אמר: "המיקום של וויפרו כ"מובילה" בשירותים ליישומי אורקל בריבוע הקסם צפון אמריקה ו-EMEA של גרטנר היא עדות לערך שאנו מביאים ללקוחותינו. וויפרו מחויבת לעזור ללקוחותיה להתקין שירותי אורקל מקצה לקצה, להאיץ את המימוש של ערך עסקי מההשקעות שלהם ולאפשר את היצירה של ארגונים אלקטרוניים". הוא הוסיף: "ההכרה הזאת גם מחזקת את יכולתנו לנצל את ההשקעות האסטרטגיות שלנו ביישומי ענן משולבים, פתרונות תעשייתיים המבוססים על קניין רוחני ויכולת הספקה גלובלית חדשנית".

הקליקו בבקשה כאן לקריאת הדוחות המלאים:

Gartner, Magic Quadrant for Oracle Application Services, North America, Gartner Critical Capabilities for Oracle Application Services, North America,

פורסמו ב-13 בפברואר 2017, נכתבו על ידי קריס דורינג, פרנסס קרמוזיס

Gartner, Magic Quadrant for Oracle Application Services, EMEA,
Gartner Critical Capabilities for Application Services, EMEA, published on 08

פורסמו ב-8 בפברואר 2017, נכתבו על ידי ניל ברטון, סוזן מייטסון, גילברט ון דר היידן ופביו די קפואה.

אודות וויפרו בע"מ

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, עם יותר מ-170,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.

מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות בהודעה זאת לגבי סיכויי הצמיחה שלנו בעתיד הן מידע צופה פני עתיד, שמעורבים בו מספר סיכונים ואי ודאויות שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שבמידע הצופה פני עתיד. הסיכונים ואי הוודאויות המתייחסים לאמירות אלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות בנוגע לתנודות ברווח, ההכנסות והרווחים שלנו, היכולות שלנו להפיק ולנהל צמיחה, התחרות העזה בשירותי מחשוב, היכולת שלנו לשמור על החיסכון בעלויות שלנו, עליות שכר בהודו, היכולת שלנו למשוך ולהשאיר אנשי מקצוע מאוד מיומנים, חריגות בזמנים ובעלויות בחוזים עם מחירים ולוחות זמנים קבועים, התרכזות לקוחות, הגבלות על הגירה, היכולת שלנו לנהל את הפעילות הבינ"ל שלנו, קיטון בביקוש לטכנולוגיות בתחומי ההתמקדות החשובים שלנו, שיבושים ברשתות תקשורת, היכולת שלנו להשלים ולשלב בהצלחה רכישות, חבות לנזקים בחוזי השירות שלנו, ההצלחה של החברות שבהן אנו מבצעים השקעות אסטרטגיות, ביטול של תמריצים פיסקליים ממשלתיים, אי יציבות פוליטית, מלחמות, הגבלות חוקיות על גיוס הון או רכישת חברות מחוץ להודו, שימוש לא מורשה בקניין הרוחני שלנו ותנאים כלכליים כלליים שמשפיעים על העסקים ועל הענף שלנו. סיכונים נוספים שיכולים להשפיע על התוצאות התפעוליות העתידיות שלנו מתוארות באופן מלא יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. דוחות אלה זמינים בכתובת www.sec.gov. אנחנו עשויים, עת לעת, לפרסם מידע צופה פני עתיד נוסף, בכתב או בעל פה, כולל מידע שכלול בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ובדוחות שלנו לבעלי המניות. אנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד שעשוי להתפרסם מעת לעת על ידינו או בשמנו.

מקור:

Gartner, Magic Quadrant for Oracle Application Services, North America, and Gartner Critical Capabilities for Oracle Application Services, North America, published on 13 February 2017, authored by Kris Doering, Frances Karamouzis
Gartner, Magic Quadrant for Oracle Application Services, EMEA, and Gartner Critical Capabilities for Application Services, EMEA, published on 08 February 2017, authored by Neil Barton, Susanne Matson, Gilbert van der Heiden and Fabio Di Capua.

התנערות מאחריות:

גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלה, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים או המאפיינים האחרים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

אנשי קשר
Wipro Limited
Subhashini Pattabhiraman
[email protected]

מקור: Wipro Limited

WWW.wipro.com

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170606006037/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.