הודעה לעיתונות

RMI ו-NPE משקיעות בחברת הפינטק הדרום אפריקנית אנטרסקט כדי להאיץ התרחבות גלובלית

יוהנסבורג וקייפטאון, דרום אפריקה, 7 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

Rand Merchant Investment Holdings סימול (JSE:RMI) באמצעות AlphaCode, מרכז החדשנות ליזמי פינטק של RMI ו-Nedbank Private Equity ("NPE") באמצעות זרוע ההשקעות הפרטיות שלה, BoE Private Equity Investments, רכשו כל אחת החזקות מיעוט ב-Entersekt בעסקה של מיליוני דולרים. אנטרסקט היא חדשנית מהעיר סטלנבוש שפיתחה טכנולוגיות ברמה עולמית לאימות מבוסס דחיפה ואבטחת יישומים.

הזרמת ההון תשמש למימון התרחבות בינ"ל ומחקר ופיתוח. כל האישורים מהרגולטורים הושגו, כולל מנציבות התחרות של דרום אפריקה.

קהל היעד של אנטרסקט הוא ארגונים גלובליים שנחוצים להם מוצרי אימות ואבטחה ידידותיים למשתמש ואיתנים לאינטראקציה עם הלקוחות שלהם. המוצרים הרשומים כפטנט של אנטרסקט כבר מגנים על קרוב ל-100 מיליון עסקאות בחודש ועומדים בהנחיות הרגולציה הגלובליות המחמירות ביותר. ההתמקדות היא בשירותים פיננסיים, אבל למוצרים ולפתרונות יש יישום רחב יותר בענפים כמו שירותי בריאות וביטוח שגם הם ניצבים בפני אתגרי אבטחה ורגולציה.

הפתרונות הרשומים כפטנט של החברה יוצרים ערוץ מאובטח בין הארגון והמשתמש שאפילו אנטרסקט עצמה לא יכולה ליירט, ואצל לקוחות שהם בנקים יש הפחתה של עד 99% בהפסדים בגלל הונאות סלולר מזמן ההתקנה. אנטרסקט כבר איבטחה כמה לקוחות שהם בנקים גדולים, ביניהם אבסה, נדרבנק, קפיטק, אינבסטק, סוויסקרד, אקוויטי בנק, אקובנק, פלוסקרד והבנק הראשון של קולורדו. החברה התרחבה גם מעבר למגזר הבנקאות ומספקת פתרונות אימות ל-Old Mutual בין היתר, וחתמה על הסכמי הפצה באירופה ובארה"ב. ל-RMI ממשיכה להיות צנרת מכירות חזקה.

אימות סלולרי היא תעשייה שצומחת במהירות ומאפשרת שירותים פיננסיים, ומניע אותה הצורך לבצע עסקאות יותר מסוכנות באופן פשוט יותר בלי תהליכי אימות מורכבים. לאחרונה לקוח של לקוח ביצע עסקה של 65 מיליון דולר דרך הסלולר באמצעות טכנולוגיית ההצפנה של אנטרסקט. המודל המשבש של אנטרסקט מפחית משמעותית הונאות בעלות נמוכה יותר מאשר טכנולוגיות אחרות ומספק מניעת הונאות טובה יותר.

דומיניק קולט, מנהלת השקעות בכירה ב-RMI ומנהלת AlphaCode מסבירה את הרציונל של ההשקעה: "RMI באמצעות AlphaCode מחפשת השקעות בהזדמנויות פינטק מהדור הבא. אנחנו מחפשים עסקים עתירי צמיחה שמוכנים לגדול ושמנוהלים על ידי הנהלות יזמיות חזקות. אנטרסקט עמדה בכל הקריטריונים האלה. היות של-RMI יש ניסיון בהגדלת חברות לקנה מידה עולמי ואנחנו ספקים של הון צמיחה, אנחנו מאמינים שהרעיון הזה יוסיף ערך לתיק ההשקעות במניות עידית שלנו. זאת ההשקעה השנייה של AlphaCode אחרי מרצ'נט קפיטל, שמספקת לעסקים קטנים ובינונים מימון של הון חוזר".
מרתין גריילינג, מנהל ב-Nedbank Private Equity אמר: "ההצלחה המוכחת של אנטרסקט בהתקנת היצע המוצרים הייחודיים שלה במוסדות פיננסיים מובילים וגם היותה בעמדות אסטרטגיות לנצל את הגידול הגלובלי באבטחת יישומי סלולר ואימות עסקאות, הופכים את אנטרסקט להשקעה אטרקטיבית. אנחנו מצפים לשותפות עם AlphaCode ובעלי המניות הקיימים בתמיכה בשאיפות הצמיחה הגלובליות של החברה".

"לכבוד רב הוא לנו שמשקיעים בעלי שיעור קומה כזה תמכו בחזון ארוך הטווח שלנו בדרך הזאת", אמר שאלק נולטה, מנכ"ל אנטרסקט. "אנחנו מצפים לעבוד ביחד ברמת מועצת המנהלים כדי לשחרר את הפוטנציאל הרב שאנחנו רואים בשווקים הגלובליים. אנחנו יכולים עכשיו להאיץ מעבר לצמיחה האורגנית המאוד טובה שלנו ולבסס במהירות נוכחות באזורים חדשים. יש לנו דריסת רגל איתנה באפריקה, אירופה וארצות הברית, אבל הטכנולוגיות שלנו יכולות להעניק ערך באותה מידה באזורים אחרים. לפתרונות אבטחה בדרגה ארגונית שמפשטים את חוויית הסלולר של הצרכן, עומדים במחויבויות הציות ומספקים כן שיגור לחדשנות יש ישימות רחבה וגדלה".

אודות אנטרסקט

אנטרסקט היא חדשנית באימות מבוסס דחיפה ואבטחת יישומים. הגישה היחידה במינה של החברה רותמת את העוצמה של טכנולוגיית האישור הדיגיטלי באמצעות הנוחות של טלפונים סלולריים כדי לספק לחברות שירותים פיננסיים ולקוחותיהן הגנה מלאה מפני הונאות מקוונות. מוצרי האבטחה הרשומים בפטנט של אנטרסקט, שמבוססים על טכנולוגיות פתוחות להשגת זמינות גבוהה, מדרגיות ושילוב פשוט, מגנים על מיליוני מכשירים ועסקאות בכל יום, תוך ציות להנחיות הרגולציה המחמירות ביותר בעולם. ארגונים בכל העולם פונים לאנטרסקט כדי לחזק את קשר האמון שהם חולקים עם לקוחותיהם, ולהסתמך על הקשרים האלה על ידי הצגת שירותים סלולריים ומקוונים חדשים, משכנעים וידידותיים למשתמש.

אודות BoE Private Equity Investments

BoE Private Equity Investments היא זרוע ההשקעות של העסקים של Nedbank Private Equity, אחת מחברות ההשקעות הפרטיות בחברות בינוניות הבולטות בדרום יבשת אפריקה, עם היסטוריה מבוססת של השקעות ושותפויות מוצלחות עם הנהלות במגוון רחב של חברות ומגזרי צמיחה.

www.nedbank.co.za

אודות Rand Merchant Investment Holdings

Rand Merchant Investment Holdings, שנקראת גם RMI Holdings, היא חברה להחזקה בהשקעות שרשומה בבורסה של יוהנסבורג, עם צוות השקעות של מומחים מנוסים בשירותים פיננסיים בעלי חשיבה אלטרנטיבית שמשתפים פעולה באופן אקטיבי עם הנהלות חכמות שמשנות את הענף שלהן על ידי היותם בעלי מניות משפיעים. www.rmih.co.za.

אודות AlphaCode

AlphaCode, מועדון של שיתוף פעולה ליזמים של שירותים פיננסיים מהדור הבא, מבקש ליצור סביבה יזמית בשירותים פיננסיים על ידי הפגשת יזמים, יזמים פנימיים, מומחים בענף ומובילי מחשבה כדי שיתחברו, ישתפו ידע ובסופו של דבר יעצבו מחדש את הענף. AlphaCode הוקם על ידי המייסדים של RMI כדי לזהות, ליצור שותפויות ולהצמיח עסקי פינטק משבשים, בני קיימא וניתנים להגדלה שישנו את הנוף של ענף השירותים הפיננסיים. www.alphacode.club

אנשי קשר
Entersekt
Jeanne Maartens, +27 21 815 2800
סגנית נשיא בכירה לשיווק
[email protected]
או
RMI/AlphaCode:
Michelle K Blumenau, +27 83 273 9891
[email protected]
או
Nedbank Private Equity/BoE Private Equity Investments:
Marthin Greyling, +27 11 295 8320
[email protected]

מקור: Rand Merchant Investment Holdings ו-BoE Private Equity Investments ו-Entersekt

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170606006716/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.