מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 11/06/2017 11:13
נושא: טכנולוגיה והייטק
מוטי חדד
מוטי חדד
הודעה לעיתונות

ג’ון ברייס הדרכה תעביר את קורסי אבטחת המידע בצה”ל ובמשרד הביטחון

ג'ון ברייס הדרכה - זרוע ההדרכה של מטריקס נבחרה זו הפעם השנייה ברציפות להעביר את ההדרכות המקצועיות בתחומי אבטחת מידע וההגנה בסייבר, עבור בסמ"ח – אקדמיה למקצועות המחשב וההגנה בסייבר של משרד הביטחון, המהווה את היחידה העיקרית להכשרת חיילים בתחום המחשוב בצה"ל.

ההדרכות צפויות להתחיל במהלך 2017 ויימשכו 3 שנים. במסגרת זכייתה במכרז, תעביר ג'ון ברייס הדרכה קורסים בצה"ל ובמשרד הביטחון בתחומי אבטחת מידע, הגנה בסייבר ופיתוח קוד מאובטח.
בין הקורסים שיועברו: קורסי בדיקות חדירה, קורסי Forensics ו Cyber Warfare -וכן מתודולוגיות פיתוח מאובטח. הקורסים יותאמו לצרכים הייחודיים של צה"ל ומשרד הביטחון ויכללו גם ימי השתלמות במגוון רחב של נושאים וכן כתיבת מבחנים לבניית שלבים מקצועיים בתחום.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה: "אנו גאים על זכייתנו במכרז ובחירתנו זו הפעם השנייה ללוות את צה"ל ומשרד הביטחון בהכשרת אנשיהם בתחום אבטחת מידע וההגנה בסייבר, אשר הפך לגורם משמעותי כמעט בכל תחומי החיים ובמיוחד בתחום הביטחוני, לנוכח האיומים וההתקדמות הטכנולוגית של אויבינו בתחום, אשר מצריכים ידע וכלים מתקדמים על מנת למגר אותם. לשמחתנו, משרד הביטחון השכיל לבסס את הבחירה על סמך קריטריונים של איכות, מקצועיות וניסיון ואנו גאים להיות המכללה שנבחרה זו הפעם השנייה, להכשיר את אנשי זרועות משרד הביטחון וצה"ל בתחום חשוב זה".
חדד מוסיף, "במקביל להכשרות המתקדמות בעולמות הסייבר בארגונים מובילים בארץ ובעולם, אנו מעבירים מסלולי הכשרה מקיפים לחסרי רקע, שמעוניינים להיכנס לתחום מאתגר ומתגמל זה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.