מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 11/06/2017 22:54
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

לברוח מההמולה של הסלון האווירי לעולם וירטואלי

דאסו סיסטמס תציג סביבה וירטואלית המאפשרת יצירת חוויות תעופה חדשות בסלון האווירי( לה בורג'ה) בפריז 2017

דאסו סיסטמס תדגים בתערוכת הסלון האווירי בפריז כיצד עולמות וירטואליים מאפשרים ליצור של חוויות תעופה חדשניות המהוות השראה לחברות תעופה, חלל וביטחון.

דאסו סיסטמס תציג בסלון האווירי (ב- 19-25 ביוני, 2017,) בדוכן E172 (אולם 2B) וב- chalet B161 ((בהזמנה בלבד).

סביבות וירטואליות מאחדות תחומים של תכנון והנדסה, מדע, ייצור ושיווק, כדי ליצור חוויות וירטואליות חדשות בעלות יישום לעולם האמתי. פיתוחים בתחומים של ייצור תוספי Additive Manufacturing , רובוטיקה, חומרים מרוכבים, חיישנים וקישוריות, מסייעים לחברות להאיץ חדשנות, לתכנן את החוויה הטובה ביותר, ולהשיג אופטימיזציה של ייצור בשוק תחרותי.

דאסו סיסטמס, עם מסורת של 36 שנים בתעשיית התעופה, הביטחון והחלל, תדגים חוויות שיכניסו את המבקרים לעולמות וירטואליים, בהן יגלו את החידושים האחרונים בתעשייה שבסופו של דבר משנים את הדרך בה קהילות ואנשים עובדים, חיים ונוסעים, כולל:

סימולציה של משימות חילוץ והצלה: סביבה וירטואלית מקיפה, כדי למדל, לבצע סימולציה ולאשר משימות חילוץ והצלה. הסביבה הוירטואלית מורחבת גם עבור יכולות תחזוקה, תפעול ותיקון, כשהיא מציגה מערכת תעופה ללא טייס בקנה מידה קטן, שהמבקרים יוכלו להגדיר כרצונם.

שותפות מחקר וטכנולוגיה, כדי לתמוך בחדשנות בפיתוח מוצרים וייצור מתקדמים, וכן בחקר חומרים חדשים ואישורם, דאסו סיסטמס תציג את מרכז החדשנות 3DEXPERIENCE Center שנפתח באפריל 2017 באוניברסיטת וויצ'יטה, קנזס.

מהפך דיגיטלי מלא של שלבי פיתוח הקונספט, התכנון, הבחינה, האישור, הייצור, המכירה והתפעול, בשרשרת הערך של חברות תעופה. המהפך מתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס ופתרונות ייעודיים לתעשיית החלל, תעופה וביטחון.

למידע נוסף אודות דאסו סיסטמס בסלון האווירי בפריז, בקר ב:

https://age-of-experience.3ds.com/paris-air-show-2017-dassault-systemes.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.