תמונת סיום
תמונת סיום
הודעה לעיתונות

הולכים על בטוח- בוחרים סוכן ביטוח ממאגר מומלצי פעמונים

ארגון פעמונים השיק מאגר סוכני ביטוח ופנסיה מומלצים למתן שירותים ביטוחים. הסוכנים שברשימה עובדים לפי אמנת שירות ומחירון הוגן שנקבע מראש.
ארגון פעמונים מסייע לאלפי משפחות בשנה להגיע לאיזון תקציבי באמצעות אלפי מתנדבים. מערך הייעוץ של "פעמונים" מסייע במגוון תחומי ידע, תוך הסתמכות על אנשי מקצוע.
אלפי משקי בית בישראל מבוטחים בביטוח כללי/ פנסיוני שלא מותאם לצורכיהם וליכולותיהם הכלכליות, מצב המעמיד אותם בסיכון כפול: הביטוחים מהווים נטל על יכולתם היומיומית לגמור את החודש, ובעת אירוע ביטוחי לא יקבלו תמיד את הכיסוי שיאפשר להם להמשיך ולנהל את חייהם.
מתוך אמונה כי כיסוי ביטוחי מותאם לצרכי משק הבית ויכולותיו המנוהל בצורה מקצועית, שקופה ואחראית הנו שירות בסיסי לו ראוי כל אדם, הקים ארגון פעמונים מאגר סוכני ביטוח כללי ופנסיוני מומלצים, שהתחייבו לפעול בהתאם לתפיסת הארגון וערכיו, מתוכו יוכלו הפונים לבחור את הסוכן אשר יטפל בהם בהתאם לתנאי המאגר והתקנון.
הסוכנים שנכללים במאגר, יפעלו בהתאם לקריטריונים הכוללים מתן טיפול למשפחות הפונות בתנאים הולמים ובראייה הוליסטית, ובכך להנגיש את הטיפול הנכון בנכסיהן הפיננסיים ובצרכיהן הביטוחים, ולאפשר למשפחות להבטיח את עתידן.

המאגר מצטרף למאגר עורכי דין מןמלצים בתחום הוצאה לפועל ופשיטות רגל

אוריאל לדרברג, מנכ"ל פעמונים אומר "היות ועולם ניהול הסיכונים והנכסים הפיננסיים הנו מורכב, בעל היבטים רגולטוריים רבים, וחשיבותו מכרעת בשיקומה של משפחה והובלתה לדרך חדשה, יש צורך להבטיח למשפחות הזקוקות לכך מענה של טיפול ביטוחי ופנסיוני מקצועי ומקיף (שאותו לא ניתן – ואף לא רצוי – לתת בהתנדבות), אנחנו בפעמונים רוצים להחזיר את האמון בין מקבלי השירות לנותני השירות, זה נכון למשפחות, לעסקים ולחברה".

http://www.paamonim.org/he/%D7%9E%D7%90%D7%92%D7%A8-%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%94/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פעמונים- מורה דרך להתנהלות כלכלית.