צילום יח"צ
צילום יח"צ
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Rimini Street הוסמכה כספקית Tier 1 בישראל עבור שירותי תמיכת מיקור חוץ בתוכנות ארגוניות

STKI, חברת האנליסטים המובילה, מכירה אף היא בחברה כספקית ה־IT בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר בישראל

תל אביב, 13 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

STKI, חברת האנליסטים הישראלית המובילה, הסמיכה את Rimini Street כספקית Tier 1 בתחום שירותי התמיכה במיקור חוץ בתוכנות ארגוניות.

החברה הוכרה גם כספקית ה־IT בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר בשוק. הצמיחה החזקה והמומנטום של Rimini Street בתחום נובעים מן הביקוש הגבוה מצד בעלי רישיונות של Oracle ו־SAP לשירותי תמיכת הפרימיום הייחודית אותה היא מציעה.

SKTI העניקה ל־Rimini Street את ההסמכה במסגרת כנס STKI השנתי לשנת 2017.

Rimini Street הינה הספקית היחידה של שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות עבור מוצרי Oracle ו־SAP אשר זכתה בהסמכה זו.

"אנו עוקבים אחר Rimini Street מאז תחילת פעילותה של החברה בשוק הישראלי לפני כשנתיים, ומתרשמים לטובה מן המהירות שבה העדיפו ארגונים ישראליים לאמץ את מודל התמיכה העצמאי שלה בתוכנות ארגוניות, על פני התמיכה של ספקי התוכנה" אמר ד"ר ג'ימי שוורצקוף, עמית מחקר ושותף מנהל ב־STKI.

"הגודל, קצב הצמיחה, הצעת הערך, אסטרטגיית היציאה לשוק וצוות הניהול של החברה הם כולם גורמים שהבאנו בחשבון במסגרת בחינת הסמכתה כספקית ,Tier 1 ו־Rimini Street זכתה בניקוד יוצא מן הכלל בכל התחומים. אנו ממליצים כי מנהלי מערכות מידע ומנהלי IT, השואפים למקסם את השקעתם הניכרת במערכת ERP יציבה, ישקלו לעבור ל־Rimini Street".

"אנו רואים בהסמכתנו כספקית Tier 1 לשירותי תמיכה במיקור חוץ לתוכנות ארגוניות בשוק הישראלי על ידי STKI ככבוד גדול; הכרה זו מדגישה את שאיפתנו ואת מחויבותנו לספק שירות ברמת היענות גבוהה מאוד, עבור מערכות הליבה הקריטיות של הארגון", אמר ז'ק אוסטר, מנכ"ל ישראל ומזרח אירופה ב־Rimini Street.

"אנו רואים ביקוש מתמשך מצד מנהלי C-suite ו־IT בענף דינמי זה, המתמודדים עם האתגר הכרוך באופטימיזציית הוצאות ה־IT שלהם, תוך שהם מחפשים להפנות את השקעותיהם ליוזמות אסטרטגיות, אשר תסייענה לארגון לצמוח ולזכות ביתרון תחרותי".

Rimini Street פתחה את משרדה בתל אביב ב־2015, וכיום היא מספקה שירות עבור יותר מ־80 ארגונים גלובליים הפועלים בישראל ובמזרח אירופה, וביניהם חמש מבין עשר החברות הישראליות המובילות בתחום.

אודות STKI

STKI, אשר נוסדה ב־1992, היא חברת חקר שוק וניתוח אסטרטגי המובילה בישראל, העוסקת בתשתיות, ביישומי IT ובשירותי IT. בין לקוחותיה, ארגונים גדולים בתחומי הממשל, הפיננסים, הטלקומוניקציה, הייצור, הרפואה והחינוך. משימתה של החברה היא להעניק שירותי ייעוץ וניתוח למשתמשים בטכנולוגיות מידע ולספקיהם, תוך ביצוע מחקר ומתן שירותי ייעוץ, הנוגעים לכל ההיבטים של תצרף מערכת המידע.

אודות Rimini Street

Rimini Street הינה המובילה העולמית באספקת שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות ארגוניות. מאז 2005, החברה מגדירה מחדש את תחום שירותי התמיכה לארגונים, בתכנית חדשנית ועטורת פרסים, המאפשרת לבעלי רישיונות של Oracle ו־SAP לחסוך עד 90 אחוזים מעלויות התמיכה הכוללות שלהם.

לקוחות Rimini Street יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם, ללא צורך בשדרוגים כלשהם, במשך תקופה של 15 שנים לפחות. יותר מ־1,750 חברות גלובליות הנכללות ברשימת Fortune 500, חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הציבורי ממגוון רחב של תחומים בחרו ב־Rimini Street כספקית התמיכה העצמאית שלהם.

למידע נוסף על Rimini Street: http://www.riministreet.com, עקבו אחרינו בטוויטר @riministreet ומצאו את Rimini Street ב־Facebook וב־LinkedIn.

הצהרות מכוונות עתיד

הודעה לעיתונות זו עשויה להכיל הצהרות מכוונות עתיד. השימוש במילים "מאמינים", "ייתכן", "עשוי", "מתכננים", "מעריכים", "ממשיכים", "צופים", "מתכוונים", "מצפים" ובביטויים דומים מיועד להצביע על הצהרות מכוונות עתיד. הצהרות מכוונות עתיד אלה כפופות לסיכונים ולחוסר ודאות, ומבוססות על הנחות שונות. אם הסיכונים יתממשו או ההנחות תתבררנה כנכונות, ייתכן כי התוצאות בפועל תהיינה שונות מן התוצאות שעליהן רומזות הצהרות מכוונות עתיד אלה. Rimini Street אינה מתחייבת בשום אופן לעדכן הצהרות או מידע מכווני עתיד כלשהם, הנכונים למועד פרסום ההודעה לעיתונות בלבד.
© 2017 .Rimini Street, Inc, כל הזכויות שמורות “Rimini Street” היא סימן רשום של .Rimini Street, Inc בארצות הברית ובמדינות אחרות, ו־Rimini Street, הלוגו של Rimini Street והשילובים בין השניים, וסימנים אחרים המסומנים באותיות TM, הם סימנים מסחריים של .Rimini Street, Inc. כל יתר הסימנים המסחריים נותרים רכושם של בעליהם בהתאמה. אלא אם צוין אחרת, אין Rimini Street טוענת לקיומם של קשרי סינוף, המלצה או התאגדות כלשהם בינה ובין בעלי הסימנים המסחריים או חברות אחרות הנזכרות במסמך זה.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51573190&lang=en

יצירת קשר:
מישל מקגלוקלין
.Rimini Street, Inc
6579-264 925 1+
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.