מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 17/06/2017 12:28
נושא:
הודעה לעיתונות

יצרנית פתרונות התעופה Rockwell Collins בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

הפלטפורמה המאוחדת תשפר תפוקה ואבטחת נתונים עבור עובדי ייצור והנדסה לרוחב הארגון.

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על חידוש הסכם עם Rockwell Collins כדי להרחיב את מסע ה- PLM שלה החברה על בסיס פלטפורמת 3DEXPERIENCE. Rockwell Collins היא חלוצה בפיתוח והפעלה של פתרונות חדשניים בתעופה ויישומים לגופים מסחריים וממשלתיים.

Rockwell Collins מפעילה כרגע את אפליקציות ENOVIA ו- EXALEAD מהפתרון הייעודי לתעשייה Co-Design to Target, על מת לבנות סביבת PLM עבור תחומי הטכנולוגיה וההנדסה שלה ברחבי העולם. Rockwell Collins השקיעה בטכנולוגיות דאסו סיסטמס כדי לשפר שיתוף פעולה לרוחב תחומי המחקר, הפיתוח והייצור שלה, לייעל תהליכי עבודה ולנהל שינויים, ולסייע לנהל עלויות פנימיות עבור מערכות שהופכות למורכבות יותר ויותר. פתרון דאסו סיסטמס פועל בצורה חלקה על סביבת ענן מאובטחת - דרישה מרכזית של
Rockwell Collins.

פתרון Co-Design to Target, המתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, משמש חברות חלל, תעופה וביטחון, כדי לנהל מערכות שהופכות למורכבות יותר במטוסים מודרניים, וכדי להבטיח מענה על דרישות התוכנית. בנוסף לטכנולוגיות שיתוף פעולה ותהליכי עבודה, פתרון Co-Design to Target מציע יכולות מוקאפ פונקציונאלי וסימולציה, וכן לוחות בקרה המספקים גישה בזמן אמת לכל נתוני הפרויקט.

"המסורת של דאסו סיסטמס בתעשיית החלל התעופה והביטחון מקדמת חדשנות, ומשנה את הדרך בה עובדים מהנדסים, מעצבים ומומחים טכניים", אמר מייקל טלייר, סגן נשיא, תעשיית תעופה, ביטחון וחלל, דאסו סיסטמס. "ההשקעה שלנו במחקר ופיתוח מבטיחה כי Rockwell Collins והלקוחות האחרים שלנו מצוידים בטכנולוגיה התפורה במיוחד לתעשיית החלל, התעופה והביטחון. Rockwell Collins בחרה למנף יכולות מרכזיות של פלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי להפחית מורכבות בפעילות הגלובלית שלה. אנו מצפים להמשיך את שיתוף הפעולה החזקה הזה עם Rockwell Collins ולשחק תפקיד מפתח בתמיכה בעסקים שלה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.