תצלום: shaterstook
תצלום: shaterstook
תצלום: shaterstook
תצלום: shaterstook
ירין שחף (צילום: אבי משולם)
ירין שחף (צילום: אבי משולם)
הודעה לעיתונות

גברים: איך להתלבש נכון לפגישת עסקים ? ירין שחף עם טיפים מנצחים


קז'ואל או רישמי, עולמי או מקומי, איך לעדכן את המלתחה לתפקיד ניהולי? ירין שחף, מנהל בית הספר למקצעות האיפור התסרוקות והסטיילינג עם טיפים מנצחים.
ו....גם חושף בסרטון וידאו את ארון הבגדים האישי שלו

ירין : " כשמתלבשים נכון ומכובד, משדרים – הצלחה. בגדים הם כלי להעברת מסר! דרכם ניתן לשדר קור או חום ריחוק או קרבה. הקפדה על מראה נכון מעבירה לצד שמנגד מסר של ביטחון, זמינות ומסגלות.

אומרים שאין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. לרשותנו 4 דקות בלבד כדי ליצור רושם על אדם שלא פגשנו מעולם. אז איך צולחים את השלב הקריטי והמכריע? "

  1. לפני הכל: אופנות באות והולכות אבל יש פריט לבוש אחד שלא השתנה במשך עשרות שנים וזוהי חליפת עסקים לגברים. גבר הלובש חליפה משדר רצינות ואמינות יותר מכל אחר. בדים המיועדים לחליפות קיץ הם בדים "נושמים", ומצטיינים במגע מלטף רך ונעים. רצוי לבחור חליפות עם 45% ב סינטטי כדי המנע מקימוטים. ברכישת חליפה יש להתחיל בהבנה מוקדמת של מבנה הגוף. אם אתה רחב כתפיים או בעל מבנה צנום א אם אתה גבוה או נמוך השיקולים בבחירת הגזרה יהיו שונים.
  2. סגנון הלבוש האישי צריך להיות משולב עם טרנדים אופנתיים.
  3. יש ליצור איזון של צבעים אשר מתאימים לגוון העור.
  4. למראה קז'ואל ניתן לרכוש חליפה המורכבת מז'קט ומכנסיים שאינם סט, אלא שייש לוודא שהם מתאימים אחד לשני בצבע ובסגנון. שיטה פופולארית זו מעודפת על הרבה גברים, ומיועדת בעיקר לחליפות עבודה פחות מחייבות. (קניית 2חליפות שאינה סט מאפשרת ארבע אופציות לבוש שונות).

5. נעליים מעידות לא מעט על הנועל אותן: החומר ממנו הן עשויות, הצורה, הדרך בה הן משתלבות עם המכנסיים רומזים על ההולך בתוכן. מומלצות נעלי עור בגרסה קלאסית חלקה, בעלות עקב של 2 ס"מ- מקסימום.
6. יש להקפיד על אסתטיקה: שיניים מטופלות, גילוח, תסרוקת, וגם גזיזת השערות המיותרות, לשים לב לריח הפה, וגם ריח כללי נעים.
7. התאמה לסביבה: איש עסקים לא חייב להתהלך עם חליפה ועניבה. לעיתים זה עלול להיתפס כ"אובר" או קפדני מדי. מצד שני, ישראלים רבים שפוגשים את עמיתיהם מחו"ל מסתפקים בחולצות פולו וג'ינס והתוצאה לא נעימה ובטח שלא מכבדת את בעליה
8. הבגדים צריכים להיות מגוהצים וכמובן נקיים.
9. בחירת אקססורי דומיננטי לעיתים יכולה לעשות את כל העבודה: שעון אופנתי, תיק בסגנון וינטז', או עניבה עכשווית יכולה ליצור נקודת מיקוד מנצחת.
10. שדרו מצב-רוח טוב: מחקרים מצביעים על כך שהגדלת החיוך בחצי סנטימטר בדקות הראשונות גורמת להגדלת הסימפטיה בעיני הצד שמנגד.

http://www.yarin-shahaf.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.