טלפון הונטג' שפותח בארץ
טלפון הונטג' שפותח בארץ
הודעה לעיתונות

אוויה פורצת לשוק חדש עם טלפונים מבוססי SIP* בסטנדרט פתוח

מוצר הדגל של הסדרה החדשה פותח במרכז הפיתוח של אוויה בישראל

חברת אוויה (Avaya) פורצת לשוק חדש עם סדרת מוצרים חדשה של טלפונים שולחניים וטלפונים לשיחות ועידה לספקי השירות. בשיתוף עם חברת BroadSoft, מציעה אוויה סדרה שלמה של התקנים מבוססי SIP בסטנדרט פתוח הזמינים לספקי השירות, הנבדקים לצורך יכולת פעולה הדדית עם פלטפורמת BroadSoft BroadWorks.

השילוב בין הטלפונים השולחניים והטלפונים לשיחות ועידה מבוססי SIP בסטנדרט פתוח של אוויה לבין פלטפורמת BroadSoft Business הוא צעד ראשון משמעותי בהתרחבות לשוק חדש. Broadsoft היא מובילה עולמית בשוק התקשורת האחודה מבוססת ענן, כאשר הפלטפורמה הפתוחה שלה נמצאת בשימוש של 25 מתוך 30 ספקי השירות המובילים בעולם. חברת המחקר Frost & Sullivan צופה כי בהמשך להתפתחות המהירה, המכירות של טלפוני SIP יותר מיוכפלו בחמש השנים הקרובות, יגיעו ללקוחות חדשים ויספקו פונקציונליות רבה יותר לעסקים.

הטלפונים השולחניים והטלפונים לשיחות ועידה מבוססי SIP בסטנדרט פתוח שמשיקה אוויה, מהווים נקודות קצה פשוטות, חזקות ובמחיר סביר ומתאימות למגוון רחב של פלטפורמות סטנדרט פתוח. סדרת המוצרים של אוויה כוללת היום שלושה דגמים: טלפון לשיחת ועידה, טלפון שולחני, והמכשיר העתידי מבוסס אנדרואיד Avaya Vantage שעליו הודיעה החברה בסתיו האחרון, ופותח במרכז הפיתוח בישראל. מכשירים נוספים יתווספו במהלך השנה הבאה כדי לתמוך בשימושים נוספים או בפונקציות עבודה שונות. אוויה מציעה גם אפשרות התאמה אישית של מכשירים אלה על ידי מיתוג משותף או הוספת שם ספק השירות והלוגו שלו.

"סדרת הטלפונים של אוויה ידועה ברחבי העולם בזכות איכות השמע הגבוהה ואיכות האבטחה שלה. ככל שהביקוש לתקשורת אחודה כשירות (UCaaS) ממשיך לגדול, זהו מהלך טבעי עבורנו והזדמנות מצוינת עבור הספקים להגדיל את הערך ללקוחותיהם על ידי הצעת מוצרי הפרימיום של אוויה במחיר סביר, גם כשהשירות ניתן על גבי פלטפורמות צד שלישי, שאינן אוויה", כך מסר גיא גדניר, מנהל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל.

*מכשיר טלפון SIP הינו מכשיר טלפון הפועל באופן זהה למכשירי טלפוןVOIP , המשתמשים בפרוטוקול התקשורת להעברת תקשורת קול על גבי רשתות או מכשירי טלפון רכים שהנם טלפונים מבוססי תוכנה, הפועלים על גבי המחשב האישי או הארגוני גם הם באמצעות פרוטוקולVOIP . טלפונים אלו משתמשים גם בפרוטוקול SIP (Session Initiation Protocol), שהנו פרוטוקול איתות, המאפשר שימוש ברשת האינטרנט במקום ברשת ה PSTN, רשת בינלאומית של רשתות טלפון מבוססות מיתוג מעגלים ברחבי העולם (בזק לדוגמא).

לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט, נורית הוראק גרינברג. טל. 035046111 שלוחה 2. נייד. 050-6875590.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.