הודעה לעיתונות

'סולתם' יוצאת בקמפיין ייעודי למגזר הערבי בהשקעה של 200 אלף שקלים

== מותג 'סולתם' יוצא בקמפיין נרחב במגזר הערבי, בהיקף של 200 אלף שקלים. הקמפיין אשר הושק לרגל חג הרמדאן צובר תאוצה בקרב המגזר הערבי ובחברה מדווחים על גידול של כ-30% אחוזים במכירות.
==

הקמפיין שהושק, כולל פעילות פייסבוק ממומנת, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות פרסום ארציות ומקומיות וגם פרסום ידיעות על הקמפיין והמבצעים בעיתונים מובילים במגזר. המותג יצא בהנחות חסרות תקדים, למעלה מ-50%, על מגוון רחב של מוצרים למטבח ולבית: סירי נירוסטה, סירי לחץ, סוטז' מסדרת Granit magma, מחבתות מאלומיניום טהור, מזוודות סכו"ם מנירוסטה איכותית ומערכות אוכל.

מותג 'סולתם', בעל ניסיון של למעלה מ-65 שנה בשוק הישראלי, מחזק את פריסתו במגזר הערבי ופועל ליצירת בידול אסטרטגי בין הרשתות המתחרות לבינו. לאחרונה, המותג ערך תערוכת B2B, בה נכחו עשרות בעלי עסקים ומשקיעים מהמגזר הערבי בארץ. בעלי העסקים בירכו על המהלך וציינו כי ישנה התעניינות מרובה במגזר הערבי למותג הידוע ואילו הקהל מצפה לראות את הסירים וממגוון מוצריה של הרשת על המדפים.

טוני ירוחם, סמנכ"ל שיווק וסחר, סולתם: "עשרות שנות ניסיון וקשר הדוק עם לקוחות המגזר, באות לידי ביטוי במגוון המוצרים וגידול במכירות. אנו רואים במגזר הערבי שותפים לדרך ולהצלחה, תולדה של ניסיון וידע מקצועי צירפו לנו לקוחות נאמנים אשר נהנים מהכלים האיכותיים של סולתם, גם בחג הרמדאן ולאורך כל השנה. אנו יוצאים לקראת הרמדאן בקמפיין פרסומי גדול, מגובה במבצעים משמעותיים."

המטרה של מותג 'סולתם' במהלך המושקע, הינה להרחיב את הפעילות ולהגביר את החשיפה בקרב קהלים שונים, בכך שגם "הנכדים של הסבתא" ירכשו מהמוצרים של החברה. מיטל רובין, מנהלת שיווק, סולתם:"הבישול הינו חלק אינטגראלי מהבית הערבי. האוכל מאופיין בהרבה תבלינים שורשיים – זעתר, פלפל, כמון, פפריקה ועוד ובכך דומים למותג 'סולתם', אשר מחובר למקורות שלו כבר 65 שנה".

לפרטים נוספים: פיליזר תקשורת
משרד 03-5598438
נאוה פיליזר 050-5715718
שירה רז 054-5958656

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.