תלמידים מקמפוס אנקורי צפון (צילום: רונן קרוק)
תלמידים מקמפוס אנקורי צפון (צילום: רונן קרוק)
הודעה לעיתונות

בשורה לתלמידי חיפה והצפון: קמפוס אנקורי צפון פותח שכבת לימוד חדשה

קמפוס אנקורי צפון (קרית ביאליק) הודיע לאחרונה כי החל משנת הלימודים הקרובה, תשע"ח, תפתח שכבת לימוד חדשה המיועדת לתלמידי כיתות ט'.
בכך, מתרחב קמפוס צפון – שקיים עוד משנת 2003, עם שכבת לימוד חדשה שתעמוד לצד שכבות י' עד י"ב אשר פועלות כיום בקמפוס, עם מערך הסעות בכל בוקר עד לבית-הספר.

"לאור פניות ובקשות של הורים רבים, הוחלט לפתוח כיתה נוספת בקמפוס" מציינת ורדית הלוי, מנהלת קמפוס אנקורי צפון ומוסיפה: "עם השיטה הייחודית שלנו, אני בטוחה שלתלמידים שיירשמו יהיה יתרון אדיר בהמשך לימודיהם. אני מזמינה את כל מי שמתלבט, להגיע לפגישת היכרות עם צוות החינוך המוכר, החם והמקצועי שלנו ולקבל את כל המידע שיבקש".

מחקר רחב היקף שנערך בארה״ב וכולל נתונים מארבעים השנים האחרונות מצא כי גודל בית הספר משפיע על תפקודו. בהתאם, עובדים קמפוס צפון ובתי הספר הנוספים של רשת החינוך אנקורי, במתכונת "Small Schools" – בתי ספר בעלי מבנה ארגוני קטן ויעיל, עד 350 תלמידים, המאפשרים דיאלוג משמעותי בין מורים, הורים וילדים.

במקביל, ייפתח בשנת הלימודים הקרובה קורס בוקר חדש להשלמת בגרויות במתמטיקה, למועד חורף, ברמות של 5-4 יחידות לימוד. הקורס יתקיים בקמפוס אנקורי צפון.

לפרטים נוספים: 04-8491333, [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרמר דוידוביץ' ג'י.סי.אס בע"מ.