הודעה לעיתונות

החברות נטאפ וסיסקו משיקות פתרון תשתית אחודה חדש

פתרון אידאלי להתרחבות אופקית וסיוע לארגונים בשינוי הדיגיטלי ● הפתרון החדש מסוגל לבטל 93 אחוז מבעיות הביצועים במערך האחסון ● פתרון FlexPod ייצר לחברות נטאפ וסיסקו הכנסות כוללות משולבות של 8 מיליארד דולר

החברות נטאפ וסיסקו משיקות את פתרון התשתית האחודה החדש - FlexPod SF, שמציע תשתית אידיאלית עבור עומסי עבודה עם רגישות לנתונים ויכולת התרחבות אופקית. פתרון FlexPod SF, מאפשר שינוי דיגיטלי עם ביצועים גבוהים וצפויים מראש, גמישות שניתנת לתכנות והתרחבות אופקית רבת ערך בעיקר עבור סביבות עם ריבוי לקוחות.

הפתרון החדש מרחיב את ההיצע הטכנולוגי של FlexPod, שכבר נפרס בסביבות אחסון של יותר מ-8,400 לקוחות ו-1,100 שותפים ב-100 מדינות בכל רחבי העולם וכבר ייצר הכנסות כוללות משולבות של 8 מיליארד דולר עבור החברות סיסקו ונטאפ. משפחת פתרונות FlexPod מספקת חיסכון רב משמעות ומצמצמת את עלויות תשתית ה-IT בשיעור של עד 46 אחוז.

שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל מסר כי "ארגוני IT מתמודדים עם אתגר כפול: עליהם למקסם את הביצועים ואת הערך של עומסי עבודה קיימים שהם קריטיים לפעילות העסקית, תוך אימוץ טכנולוגיות חדשות להאצת השינוי הדיגיטלי. אימוץ פתרונות הענן הפרטי מציע גישה, שמסייעת להם לבצע מעבר קל יותר אל העתיד. פתרוןFlexPod SF הוא דוגמה טובה לארכיטקטורה, המספקת עומסי עבודה באופן בטוח וחלק בכל סביבות הענן, בקנה מידה גדול ובעלות סבירה".

ההשקה כוללת את מערכת האחסון SolidFire All-Flash של NetApp, עם יכולת הרחבה אופקית ואחסון מקושר לענן, את השרתים של סיסקו - Unified Computing System™‎ מסדרת B-Series, וכן מתגי Nexus®‎ של Cisco. הפתרון החדש יכול לתמוך בארכיטקטורות ארגוניות גדולות ובארכיטקטורות של ארגונים מתפתחים, באמצעות קיבולת אחסון מדויקת וביצועים, המותאמים לצרכי לקוחות בודדים בסביבות עם ריבוי לקוחות.

הפתרון החדש מציע ביצועים גבוהים צפויים מראש: הפעלה אמינה של מאות יישומים בפלטפורמה בודדת, עם הסכמי רמת שירות מובטחים לקביעה עצמאית של הקיבולת ואיכות השירות לרמות מקסימום או מינימום או לפי פרצי ביצועים. מערכת האחסון SolidFire של נטאפ מסוגלת לבטל 93 אחוז מבעיות הביצועים במערך האחסון ולהסיר 'שכנים רעשניים' באמצעות תכונת איכות השירות שלSolidFite . מערכת האחסון NetApp SolidFire גם מאפשרת פריסה של מחשבים וירטואליים בשיעור של עד פי חמישה מהר יותר ומספקת יכולות התרחבות גרעינית 'בהתאם לצמיחה העסקית' באמצעות צומתי אחסון עצמאיים. מדובר בפתרון עתיר גמישות, המאפשר ללקוחות להתאים את ההוצאות העסקיות לצמיחה העסקית באמצעות הפחתת הוצאות ההון הראשוניות. הוא מספק ביצועים מבוקרים בעלויות תפעוליות נמוכות יותר ומאפשר ללקוחות לרכוש פתרונות מחשוב ואחסון רק בהתאם לצורכיהם ורק כשהם זקוקים להם.

לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט, נורית הוראק גרינברג. טל. 03-5046111 שלוחה7. נייד. 050-6875590.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.