הודעה לעיתונות

ג'פריז מתקשרת בהסכם לשיתוף פעולה עם בלוסטאר מדדים להפצת פרשנות פיננסית על שוקי ההון בישראל

ניו יורק ולונדון ותל אביב, 24 ביולי 2017, (BUSINESS WIRE):

Jefferies LLC הודיעה היום על התקשרות בהסכם לשיתוף פעולה עם בלוסטאר מדדים בישראל. במסגרת ההסכם, ג'פריז תפיץ ללקוחות המוסדיים ומנהלי העושר שלה ברחבי העולם פרשנות של בלוסטאר במיתוג משותף על שוקי ההון הישראלים ותספק גישה למדדי הייחוס של בלוסטאר למניות ואג"ח ישראליות. הדוח במיתוג משותף הראשון יופץ בתחילת אוגוסט ומדי חודש לאחר מכן.

בלוסטאר מדדים היא ספקית מובילה של ניתוחי שוק ופתרונות השקעה לשוקי ההון הישראלים, כולל נתונים ותובנות על שוק ההון הישראלי ומשפחה של מדדי ייחוס שעוקבים אחרי חברות ישראליות שרשומות ברחבי העולם. התובנות של ג'פריז מספקות נקודת מבט גלובלית ייחודית על כלכלת ישראל, שוקי המניות וההכנסה הקבועה שלה והמגזרים החשובים שמניעים את ביצועי ההשקעות בשוק הישראלי.

"ההסכם הזה עם בלוסטאר, מובילה קשוחה בשוקי ההון הישראלים, יספק ללקוחות של ג'פריז תובנות על התחזית הכלכלית של ישראל, המדיניות המקרו כלכלית והביצועים של שוק המניות", אמר פיטר פלורנזה, מנהל המניות הגלובלי בג'פריז. "ההפצה של בינה עסקית כזאת וגישה למדדים יעזרו מאוד ללקוחות המוסדיים ומנהלי העושר שלנו ברחבי העולם שמחפשים חשיפה לעולם עם הגדרה רחבה של חברות טכנולוגיות ישראליות ומוצרי השקעה קשורים".

"בלוסטאר שמחה לשתף פעולה עם ג'פריז בהפצת הבינה, המדדים והנתונים הייחודיים שלנו על השוק הישראלי לבסיס הלקוחות המשקיעים הגדול של ג'פריז בארה"ב, אירופה ואסיה", אמר סטיבן שונפלד, המייסד ומנהל ההשקעות הראשי של בלוסטאר מדדים. "יתר על כן, אנחנו מאמינים שמדדי הדגל של המניות הישראליות שלנו -- BIGI® ו TA BIGITech® -- שכבר עכשיו עוקבות אחריהם שתי קרונות נאמנות שרשומות בארה"ב וחמש קרנות מדד בישראל -- יהיו כלים רבי ערך ללקוחות של ג'פריז ברחבי העולם, ויעזרו להגדיר באופן ברור את מגזר הטכנולוגיה הישראלי".

"לג'פריז יש עסקים משמעותיים וצומחים בישראל במוצרים ותחומים עסקיים רבים. אנחנו נרגשים לנצל את ההתמקדות והיכולות של הצוות החזק בבלוסטאר כדי לעזור לנו להמשיך לפתח את היוזמות האסטרטגיות שלנו בישראל על ידי כך שנספק למשקיעים שלנו תובנות מלאות מחשבה על השוק הייחודי, הדינמי והמתרחב הזה", הוסיף נתי גינור, מנהל השווקים הישראלים בג'פריז.

במוצרים אחרים למשקיעים של ג'פריז, פעילות מחקר המניות הגלובלית של החברה כוללת יותר מ-120 אנליסטים מפרסמים שמכסים יותר מ-2,000 מניות ממרכזי מחקר בפרנקפורט, לונדון, הונג קונג, מומבאי, סינגפור, טוקיו, בוסטון, יוסטון, נאשוויל ניו יורק וסן פרנסיסקו. הכיסוי הגלובלי של החברה כולל כלכלה ואסטרטגיה, שירותים עסקיים, מוצרי צריכה, אנרגיה, שירותים פיננסיים, ביטוח, בריאות, תעשייה, אינטרנט ובידור אינטראקטיבי, ימאות, מדיה, מתכות וכרייה, שותפויות מוגבלות ראשיות, קרנות נדלן, טכנולוגיה, תקשורת, נסיעות ופנאי וחברות שירותים ציבוריים. באמצעות הסכמי מחקר במיתוג משותף באסיה, ג'פריז יצרה שיתופי פעולה גם עם חברות מובילות באוסטרליה, אינדונזיה, דרום קוריאה, מלזיה, הפיליפינים, סרי לנקה, תאילנד, טאיוואן ווייטנאם כדי להרחיב את היצע מחקר המניות של החברה ללקוחות הגלובליים שלה. שיתופי הפעולה האלה כוללים עכשיו מאה פלוס אנליסטים נוספים שמכסים יותר מ-700 חברות באזור אסיה פסיפיק.

כדי ללמוד עוד על יכולות מחקר המניות של ג'פריז או כדי לקבל את המחקרים של החברה, התקשרו בבקשה עם נציג ג'פריז שלכם.

אודות ג'פריז

ג'פריז, חברת בנקאות ההשקעות הגלובלית העצמאית עם שירות מלא היחידה שמתמקדת בשירות לקוחות במשך יותר מחמישים שנה, היא מובילה בהספקת תובנות, מומחיות וביצוע למשקיעים, חברות וממשלות. החברה שלנו מספקת מגוון מלא של בנקאות השקעות, מכירות, מסחר, מחקר ואסטרטגיה בכל התחום של מניות, הכנסה קבועה ומטבע חוץ, וגם ניהול עושר, באמריקות, אירופה ואסיה. Jefferies Group LLC היא חברת בת בבעלות מלאה של Leucadia National Corporation (NYSE: LUK), חברת החזקות מגוונת.

אודות בלוסטאר

בלוסטאר מדדים היא חברה פיננסית ממוקדת מחקר שמתמחה בשוקי ההון הישראלים. המשימה של בלוסטאר היא לפתח אסטרטגיות השקעה שמספקת למשקיעים גלובליים מוסדיים וקמעונאיים גישה יעילה למגוון המלא של סוגי נכסים ישראלים. מוצרי הדגל של ג'פריז הם מדד בלוסטאר ישראל גלובל® (BIGI®), מדד ייחוס שמיועד לכיסוי רחב, עמוק ושלם של חברות ישראליות ומספק חשיפה מגזרית מאוזנת לכלכלה הדינמית הישראלית, ומדד ת"א בלוסטאר ישראל גלובל טכנולוגיות™ (TA-BIGITech®) שעוקב אחרי יותר מ-70 מניות טכנולוגיה ישראליות שרשומות ברחבי העולם. קרן הנאמנות ISRA Israel שרשומה בבורסה של ניו יורק ושתי תעודות סל שרשומות בישראל ונתמכות על ידי פסגות עוקבות אחרי BIGI®. קרן הנאמנות TA-The BlueStar TA-BIGITech® Israel Technology (נסדאק: ITEQ®) ושני מוצרי מדד שרשומים בישראל של קרן קסם/ אקסלנס עוקבים אחרי TA-BIGITech®.

אנשי קשר
ג'פריז:
Richard Khaleel, +1-212-284-2556
[email protected]
או
בלוסטאר:
Stoyan Bojinov, +1-224-622-6637
[email protected]

מקור: Jefferies LLC

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51592413&lang=en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.