מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 31/07/2017 16:09
נושא: בידור ופנאי, מוניציפלי
דוברות העירייה
דוברות העירייה
ראש העיר עם אייל גולן-דוברות העירייה
ראש העיר עם אייל גולן-דוברות העירייה
דוברות העירייה
דוברות העירייה
הודעה לעיתונות

הכונו לאירועי הקיץ בנהריה בשבוע הבא | סבבה בצפון

הטמפרטורות עולות ושורת האמנים כבר מתכוננים להגיע להופיע בטיילת המזח בעיר. את האירועים יפתחו סטטיק ובן-אל תבורי בהופעה עבור תושבי נהריה בלבד. ראש העיר ז'קי סבג: "אנחנו העיר היחידה שמגישה לתושביה פעילויות נרחבות בקנה מידה נרחב כל כך. "

אירועי הקיץ המסורתיים שמתקיימים בעיר זו השנה ה-17 יתחילו ביום שלישי 7.8.2017 עם הופעתם של הצמד הכי חם במדינה: סטטיק ובן אל תבורי.

השניים יופיעו באמפי דרום בהופעה שתהיה סגורה רק לתושבי העיר. למחרת, באותו המקום תתקיים הופעתו של הזמר אייל גולן וגם הופעה זו תהיה סגורה לתושבי נהריה בלבד.

מדי קיץ דואגים בעיריית נהריה למלא את השבועות הקיציים עם הופעות של האמנים מהשורה הראשונה בישראל.

ההופעות מגוונות כך שכל אחד בכל גיל יוכל למצוא את האמן האהוב עליו. כך למשל עבור הילדים יגיע יובל המבולבל ביום חמישי 10.8.2017, מיכל הקטנה תגיע ביום שני 14.8, מיקי תגיע ביום שני 21.8 ודוד חיים יגיע ביום שני 28.8. כל ההופעות יהיו בחינם ללא תשלום

לציבור הדתי בנהריה יגיע הזמר אברהם פריד ויופיע בהיכל הספורט ביום שני 11.9
אמנים נוספים שיגיע אלינו : דיקלה, אברהם טל, שלומי שבת, עברי לידר, דודו אהרון, מוש בן ארי, מרינה מקסימילאן וגיל שוחט עם סימפונט רעננה ועוד...

ז'קי סבג: "אני שמח לראות כל שנה מחדש את המוני האנשים שבאים להופעות בטיילת. תכנים אלו, לצד נהריה וילאג' שאנו מקיימים כל שנה, מאפשרים ונותנים לתושבי העיר תוכנית פעילות עשירה, ומביאים את המרכז אלינו לנהריה.

השנה החלטתי להעניק לתושבי נהריה בלבד שתי הופעות של הזמרים המובילים במדינה וכרטיסים חולקו ויחולקו במגוון מוקדים בעיר.

אני מזמין את כל תושבי האיזור ובראש ובראשונה את תושבי נהריה לחגוג איתנו את הקיץ."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.