מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 03/08/2017 12:04
נושא: בריאות
טרייל אין פארמה - שירות חדש לחולי סרטן
טרייל אין פארמה - שירות חדש לחולי סרטן
היזם ניר ארז, מנכ"ל טרייל אין פארמה
היזם ניר ארז, מנכ"ל טרייל אין פארמה
הודעה לעיתונות

בישראל זמינים כ – 2% בלבד מטיפולי העתיד שבחזית המדע במלחמה בסרטן, שירות חדש – טרייל-אין פארמה - נותן תקווה לחולי סרטן.

היזם ניר ארז, המציע שירות חדש לחולי סרטן הנותן תקווה לכ- 100,000 חולים, מגלה כי מדי שנה נפטרים בישראל כ- 11,000 אנשים מסרטן ומאובחנים בין 25,000 ל- 30,000 חולי סרטן חדשים. סה"כ יש על פי נתוני משרד הבריאות מעל 100,000 חולי סרטן בישראל בהם מטפלים 240 אונקולוגים בלבד תחת עומס עצום ומחסור חריף בתקנים. לדבריו על החולים להיות מודעים למצב ולקחת אחריות על ניהול המחלה בחיפוש אחר 'פרח לב הזהב' - אותה תרופה או טיפול מוצלחים לסרטן שלא בהכרח מצויים בטיפולים הסטנדרטיים המוצעים להם.

במצב זה, כאשר המערך התומך אין לו יכולת לענות על צרכי החולים, אלו מצידם צריכים לדעת שעליהם לפעול להשגת מידע על טיפולים נוספים הזמינים ברחבי העולם, כולל ישראל. ניר מדגיש כי לחולים ובני לוויתם אסור לפספס 'מתחת לרדאר' טיפולים שיכולים להתאים להם יותר מכל טיפול אחר וכשברשותם המידע הזה, יבחרו עם האונקולוג את הטיפול הטוב ביותר. סרטן, מדגיש ניר ארז, היא מחלה מורכבת והחולים אינם 'העתק-הדבק' אחד של השני ולכן, אותו חיפוש צריך להיות בהתאמה אישית לרקע הרפואי הכולל של חולה הסרטן ולא רק למוטציה שאולי קיימת בתאי הגידול שלו.

ברחבי העולם זמינים כיום כ- 15,000 מחקרים בסרטן עם התרופות החדישות ביותר לסרטן והגישות המתקדמות ביותר. זאת כאשר המערכת הרפואית בישראל חשופה רק לכ- 2% מהמחקרים בחזית המדע במלחמה בסרטן. עבודת חיפוש וחקר בין מחקרים אלה היא משימה מורכבת ומקצועית שאותה מציע ניר ארז.

השירות החדש – טרייל-אין פארמה (TRIAL-IN Pharma) – עוזר לחולי סרטן למצוא ולקבל טיפולים הנמצאים בחזית המדע בנוסף לפרוטוקולים הסטנדרטיים המוצעים להם. הגישה לטיפולים אלו, שחלקם הוגדרו כ'פורצי דרך' על ידי רשויות הבריאות, כמו ה- FDA, מתאפשרת בעיקר במסגרות של מחקר וחמלה בכל העולם. באמצעות השירות, החולה יכול לקבל טיפולים אלו כבר היום, בחינם, ועם סיכוי להרוויח מהם שנים לפני שיאושרו ויהיו זמינים בסל הבריאות. השירות ממשיך בליווי מקצועי-רפואי של החולה והאונקולוג, עד להשגת הטיפול בכל מקום ומכל מקום בעולם.

את השירות יזם ניר ארז, בעל רקע וידע נרחבים בתחום הסרטן, היכרות רבת שנים עם האונקולוגים ועם הטיפולים השונים. לצידו של ניר בשירות, צוות של 7 אונקולוגים בכירים. לדבריו, זה לא חדש שמערכת הבריאות הגיעה לקצה גבול היכולת שלה, ועל אף מאמציה, המצוקה של חולי הסרטן זועקת לשמיים.

השירות אותו מציעה טרייל אין פארמה מבצע בדיקה מותאמת אישית למחקרים וחמלה בארץ ובעולם. עבודת ניווט יסודית בתוך אוקיינוס של מחקרים הרשומים בעולם בתחום הסרטן והיא נעשית תחת תהליך קפדני של בקרת איכות. בהמשך, טרייל-אין פארמה מלווה את הקשר עם חברות התרופות והמרכזים הרפואיים, עד לקבלת הטיפול. ניר מדגיש כי סרטן הינה מחלה מורכבת ולכל חולה טיפול ייחודי הנובע מסוג הגידול הספציפי שלו, הפרופיל הביולוגי של הגידול, ניתוחים, טיפולים קודמים ועוד. לאונקולוג תפקיד מרכזי בבחירת הטיפול עם החולה כשמטרות הטיפול הן להציל חיים, להאריך חיים ולשמור על איכות חיים טובה של החולה.

ניר ארז, 49, מנכ"ל ומייסד השירות בעל רקע וניסיון ייחודיים בישראל בתחום הסרטן מאז 2003. לאחר שסיים לימודי כימיה, עבד בענקית התרופות רוש פרמצבטיקה, שמרכז פעילותה הוא סרטן. ב- 2013 הקים עסק עצמאי המספק שירותים בניהול מחקרים קליניים. לפני 7 שנים, איבד את אימו ממחלת הסרטן. ניר הבין מאוחר מדיי שייתכן והיו טיפולים נוספים בעולם שלא ידע עליהם, בעלי סיכוי להאריך את חייה ואולי אף להצילם. בעקבות תחושת החמצה זו, הקים את טרייל-אין פארמה כשמטרתו לעזור לחולי סרטן במאבקם במחלה ולהפוך עבורם כל אבן.

לפרטים ויצירת קשר: 072-3902977 , www.trial-in.co.il

יחסי ציבור: רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.