ניילון 3 במוזיאון מגדל דוד
ניילון 3 במוזיאון מגדל דוד
ניילון 3 - 16.8 במוזיאון מגדל דוד
ניילון 3 - 16.8 במוזיאון מגדל דוד
אקו בניילון 3 16.8
אקו בניילון 3 16.8
קרולינה במגדל דוד
קרולינה במגדל דוד
הודעה לעיתונות

אגף תרבות ומוזיאון מגדל דוד גאים להציג: ניילון #3 - תערוכת האמנות הרב-תחומית הגדולה בישראל

מוזיאון מגדל דוד בירושלים יהפוך ללילה אחד לחלל גלריה ענקי בו יוצבו עשרות עבודות אמנות רב-תחומית, היישר מהניילונים, פרי יצירתם של למעלה מ-60 אמנים, יוצרים ומעצבים בוגרים טריים של בתי הספר הגבוהים לאמנות ועיצוב בירושלים.
מיצגים, וידיאו ארט, קולנוע, מיצבים, תיאטרון, פרפורמנס, צילום, עיצוב, אנימציה, אמנות פלסטית ועוד
לצד הופעות של אלון עדר, אקו מארחת את קרולינה, Anna RF

מוזיאון מגדל דוד, רביעי 16.8.2017 בין השעות 20:00-03:00

שמם של בתי הספר לאמנות ועיצוב בירושלים הולך לפניהם בארץ ובעולם: האקדמיה לאמנות בצלאל, בית הספר לקולנוע סם שפיגל, בית הספר לתיאטרון חזותי, בית הספר לצילום מוסררה ועוד. לרגל סיום השנה האקדמית יקיימו המחלקה לאירועי צעירים באגף תרבות בעיריית ירושלים ומגדל דוד אירוע ליילי רב תחומי ענק – ניילון #3, שייתן במה לאמנים בוגרי בתי הספר ויחשוף את עבודותיהם לקהל הרחב, זאת לצד הופעות של אלון עדר, אקו מארחת את קרולינה,Anna RF, אנסמבל ארקדש ובר פבר, חצי מצמד הדיגיים STINKY R שיסגור את הערב במסיבה מטורפת.
באירוע מוזמן הקהל הרחב ליהנות מתערוכה בה יוצגו כ-40 יצירות שנבחרו מתוך מאות עבודות. סטודנטים נבחרים ובוגרים של בתי הספר לעיצוב ולאמנות בירושלים יתמקמו בחללי מוזיאון מגדל דוד ללילה אחד ויהפכו אותו לחלל תצוגה ענקי בו יוצגו מבחר יצירות ממגוון תחומים: מוזיקה, תיאטרון, וידאו ארט, פרפורמנס, אמנות פלסטית, צילום, עיצוב, אנימציה, מחול, קולנוע, מיצגים ומיצבים.
היצירות עוסקות בשאלות שונות שעולות וצפות מעל לפני השטח של המציאות המקומית, כמו האפשרות לקיים אותנטיות אמנותית בעידן של פוסט-אמת. בהקשר לנושא זה יוצגו עבודותיו של עודד ברנח שיוצרות הכלאה בין אקטואליה לפופ, עבודתה של מאי קסטנבלו שאספה פרגמנטים של נשים הוליוודיות היסטריות וארזה את כולן אל תוך חלל אחד שבו כולן כמו מקוננות בבכי סינתטי ומתוזמר ועבודתה של הדס דוכן העוסקת באפשרות לייצר מרחב הבנוי אך ורק ממוצרי צריכה לאחר שהעולם כולו נכחד.
סוגייה נוספת העולה מהעבודות היא האפשרות למתוח את הגבולות הפיזיים והחומריים של האלמנטים שמהם מורכבת יצירת אמנות כמו בעבודתה של עדי טל המפיחה חיים בחומרים כמו פורצלן על ידי שימוש באור ובצבע או עבודת המחול של אור אשכנזי העוסקת באיכויות החומריות של הגוף בתוך ממד של זמן שאינו מדיד ועבודת הוידאו של דן רוברט להיאני שבאמצעות גופו חוֹוֶה מחדש רסיסים של זיכרונות ילדות.
העיסוק במקומות פיזיים ורוחניים ובחיבור האישי/קולקטיבי אליהם הוא נושא נוסף בו עוסקים האמנים, והוא עולה מעבודתה של נעם מעוז שיצרה הדמיות היפר-ריאליסטיות למקומות מדומיינים שטרם נבנו; בעבודתה של דניאל רוזנקרנץ העוסקת בהגירה ולוקחת את הצופה למסע בין תל אביב לאודסה ובחזרה ובעבודתה של מיכל הרדה העוסקת בקינון אנושי ושואלת שאלות בדבר הארעיות והאקראיות של המושג "בית".
חפיר מגדל דוד- במתחם החפיר מוזמן הקהל לפינג-פונג אסוציאציות מתמשך שבו שלושה אספני מוזיקה בעלי מוח קדחתני ובקבוק ויסקי ייקחו את הצופים לטיסת לילה בתוך מארג אינסופי של מוזיקה מכל העולמות והסגנונות.
הבמה המרכזית- החל מהשעה 21:00 יעלה לבמה המרכזית הזמר והיוצר אלון עדר, לאחריו בשעה 22:00 תארח אקו את קרולינה ובשעה 23:00 יעלה ההרכב Anna RF.

AfterNylon- בחצות יעלה הדי ג'יי בר פבר שידוע גם כבוריס פבריקנט לסגור את הערב עם סט שמבטיח להעיף אתכם מעל לעיר העתיקה ולגרום לכולם להרגיש קדושים לרגע.

ניילון 3# רביעי 16.8 החל מהשעה 20:00 ועד 03:00
לפרטים נוספים מוזיאון מגדל דוד - מרכז ההזמנות 2884* או https://www.tod.org.il/white-night/
עלויות: סטודנט/ירושלמי 50 ₪ (בהצגה תעודה מתאימה)
מכירה מוקדמת 60 ₪/ מכירה בערב האירוע 70 ₪ שימו לב. מלאי הכרטיסים מוגבל

'''

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרום תקשורת.