הודעה לעיתונות

Sky9 Capital מודיעה על הוספת צ'אי, טה, שו וזנג למועצה המייעצת שלה

הונג קונג, 9 באוגוסט 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

Sky9 Capital, חברת הון סיכון סינית מובילה, הודיעה שוותיקי הענף בסין ק"ס צ'אי, ד"ר קוק פנג טה, בוב שו וג'ייסון זנג הצטרפו למועצה המייעצת שלה כדי להעניק ייעוץ אסטרטגי ולקדם שותפויות ארוכות טווח.

ק"ס צ'אי הוא המייסד והיו"ר של Enspire Capital, וקודם לכן הוא היה בין המייסדים של חברת הטכנולוגיה הראשונה בסינגפור שנרשמה בנסדאק, Creative Technology Ltd (SGX:C76). ד"ר קוק פנג טה הוא כיום יועץ בכיר וחבר במועצת המנהלים של China International Capital Corporation, והוא היה הנשיא של ההשקעות המיוחדות של ממשלת סינגפור (GIC) במשך יותר מעשור עד 2011. מר בוב שו היה בין המייסדים של New Oriental Education & Technology Group (NYSE:EDU), הספקית הגדולה ביותר של חינוך פרטי בסין, והוא אחד מהמשקיעים האנג'לים הכי מצליחים בסין אחרי שהקים את ZhenFund ב-2010. מר ג'ייסון זנג היה בין המייסדים של Tencent Holdings Ltd (HK:0700) והוא כיום היו"ר של חברת ההשקעות בשלב האנג'לים Decent Capital.

"לכבוד הוא לנו שוותיקי הענף כמו ק"ס צ'אי, ד"ר קוק פנג טה, בוב שו וג'ייסון זנג מצטרפים לחברה שלנו כמועצה המייעצת שלנו", אמר רון קאו, המייסד והמנהל הכללי של Sky9 Capital. "מר צ'אי וד"ר טה מגיעים מגישה מוסדית חזקה להשקעות ויכולים להעניק שלנו הנחיה מצוינת איך להמשיך לבנות את הארגון שלנו. בוב וג'ייסון הם שניים מהיזמים הכי מצליחים בסין, כך שאנחנו מרוויחים תובנות מצוינות מהרקע האופרטיבי שלהם וגם השראה איך לבנות עסקים נהדרים יחד עם יזמים".

המשימה של Sky9 Capital, שהוקמה על ידי הוותיק בהון סיכון רון קאו, היא ליצור שותפויות עם הדור הבא של יזמים כדי ליצור חברות מהמעלה הראשונה שיש להן גם השפעה חברתית. עם יותר מ-17 שנות ניסיון בהון סיכון בארה"ב ובסין, רון השקיע בכמה מהחברות הטכנולוגיות הסיניות המובילות, ביניהן: Tujia, שחקנית ה-AirBnB הגדולה ביותר בסין; FangDuoDuo, פלטפורמת עסקאות הנדלן OTO הגדולה ביותר בסין; PPDai, פלטפורמת המיקרו הלוואות שפועלת רק באינטרנט הגדולה ביותר בסין; QingCloud, פלטפורמת מחשוב הענן בדרגה ארגונית המובילה בסין. רון צוין על ידי פורבס סין כאחד "מאנשי הון הסיכון המובילים" בסין בשנים מרובות והפורום הכלכלי העולמי מעריך אותו כאחד "מהמנהיגים הגלובליים הצעירים" שלו.

הצוות הבכיר של Sky9 Capital כולל שותפים נוספים עם ניסיון רב בהון סיכון והזנקים. לצוות של וויי האו, ג'ינג וואנג, ג'ונתן שיו וטוני לו יש ביחד יותר מש-30 שנות ניסיון בהון סיכון בארה"ב וסין, והם עבדו בעבר בחברות טכנולוגיה מהמעלה הראשונה כמו אינטל, טרילוגי, סיסקו וטנסנט. ההשקעות שלהם כוללות את PinDuoDuo, FaceU, Rong360, ZhaoGangWang, MaMaDaV, FangDuoDuo, JuMei, JingFuZhi, LuckyPai ו-Dianping.

Sky9 Capital השלימה שש השקעות בקרן החדשה שלה, כולל ZhaoYouWang, זירת המסחר עסק לעסק הגדולה ביותר בסין למוצרים שקשורים לנפט; EZbuy, פלטפורמת המסחר האלקטרוני הבינ"ל הסינית המובילה שמכוונת לשוק של דרום מזרח אסיה; eBroker, הפלטפורמה המקוונת המובילה לניהול עושר.

אודות Sky9 Capital

Sky9 Capital היא חברת הון סיכון מובילה שמתמקדת בחברות טכנולוגיה סיניות בשלב המוקדם. עם משימה ליצור שותפויות עם חדשנים נועזים כדי לבנות ביחד חברות מהמעלה הראשונה ולהשפיע באופן חיובי על העולם, Sky9 Capital מתמחה במגזרי האינטרנט לצרכנים, ארגונים וטכנולוגיה עמוקה. עם נוכחות בבייג'ינג, שנגחאי, שנז'ן ועמק הסיליקון, החברה שלנו ניגשת להשקעות עם נקודת מבט גלובלית ויוצרת שותפויות באופן סלקטיבי עם חברות בשלב המוקדם שיש להן צוות מייסדים יוצא דופן, מודלים עסקיים משבשים ומדרגיים או טכנולוגיה חדשנית וטרנספורמטיבית. למידע נוסף, בקרו בקשה באתר www.sky9capital.com.

איש קשר: אנתוני לו
טלפון: +86-21-5238-3699
דואל: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.