נועם מרקפלד, סגן נשיא למכירות ישראל ב- Safe-T
נועם מרקפלד, סגן נשיא למכירות ישראל ב- Safe-T
הודעה לעיתונות

נועם מרקפלד מונה לסגן נשיא למכירות ישראל ב- Safe-T

Safe-T Data, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, מודיעה על מינויו של נועם מרקפלד לסמנכ"ל מכירות ישראל.

נועם מרקפלד שימש בתפקידו הקודם כמנהל לקוחות בכיר בחברת הסייבר Cyber Ark תוך התמקדות במגזרי הפיננסי , טלקום וההייטק . במסגרת תפקידו ניהל את המכירות ביותר מ-60 לקוחות מהגדולים בישראל, בנוסף ניהל את השותפים העסקיים וחברות האינטגרציה של החברה. בתפקידיו הקודמים שימש כבכיר בעולמות אבטחת במידע והתקשורת ביניהם סמנכ"ל מכירות בחברת סקיורנט , מנהל לקוחות אסטרטגיים בחברת בינת תקשורת ומנכ"ל חברת DATE-SEC .

בתפקידו החדש יחליף נועם את יוסי כרמון. יוסי, ששימש עד עתה כסמנכ"ל המכירות לישראל ואפריקה ב-Safe-T, קיבל אחריות על הפיתוח העסקי והמכירות של אסיה פסיפיק ויוביל את אסטרטגיית החדירה של החברה לאזור זה.

אודות Safe-T

Safe-T (www.safe-t.com) הינה ספקית של פתרונות שנועדו לצמצם התקפות על שירותים עסקיים קריטיים ונתונים עבור מגוון רחב של תעשיות, כולל: פיננסיים, שירותי בריאות, ממשלה, וכו '

Safe-T (HDS) – פיתרון המונע מתקפות על המידע הארגוני הרגיש, כגון חסימה של אלו שאינם מורשים לגשת למידע, שירותים, רשתות, ממשקי API; כמו גם איומים הקשורים להזלגת מידע, דליפה של מידע, תוכנות זדוניות, כופר, והונאה.

ארגונים וממשלות סומכים על חברת סייפטי שתאבטח את הנתונים, השירותים והרשתות שלהם מפני איומים פנימיים וחיצוניים.

חברת Safe-T מתמקדת במתן שרותים לחברות אסטרטגיות בשוק, ומאפשרת להם להנות מפרודוקטיביות, יעילות, אבטחה מוגברת תוך עמידה ברגולציות רבות.
סייפטי פועלת בצפון אמריקה, אפריקה, ארופה וישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.