קמפיין פרימור - מבצע סבתא
קמפיין פרימור - מבצע סבתא
הודעה לעיתונות

רמי הויברגר יככב בקמפיין חדש של המותג "פרימור" בדמותו המיתולוגית של קרמבו מהסרט "מבצע סבתא"

במאי הסרט "מבצע סבתא" דרור שאול נבחר כבמאי הפרסומות, אשר יכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות ארצי ופעילות דיגיטל באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים

לאחר שנים זה קורה. השחקן רמי הויברגר יככב בקמפיין חדש של מותג המשקאות "פרימור" ויגלם את דמותו של קרמבו, קצין הצבא הקשוח מהסרט "מבצע סבתא". רמי הויברגר יגלם בקמפיין את שובו של קרמבו לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. על פי נרטיב הסרט, קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט דרור שאול הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, אודות סדרת מיצים חדשה של פרימור, ויכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים.

הקמפיין החדש שיעלה השבוע, יציג את סדרת המשקאות הקלים בבקבוקי 1.5 ליטר אשר משיקה חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור". סדרת המשקאות החדשה כוללת מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, מנגו, תות בננה ודיאט אשכוליות. המשקאות נבדקו במבחני טעימה וזכו לציונים גבוהים במיוחד. זוהי הפעם הראשונה שבה משיקה "פרימור", המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, משקאות קלים ובכך הופכת לשחקנית שלישית ומצטרפת לשחקניות גדולות ומשמעותיות בשוק, יפאורה והחברה המרכזית.

מבצע סבתא הוא סרט קומי ישראלי, אשר יצא לאקרנים בשנת 1999. הסרט בוים ונכתב על ידי דרור שאול, קיבל מעמד של סרט פולחן וזוכה עד היום לגלי אהדה ומעריצים רבים המצטטים בעל פה סצנות שלמות מהסרט. דמותו של קרמבו בסרט, אותה גילם רמי הויברגר, קצין צה"ל המפקד על יחידת מסתערבים, היא הדמות האהובה ביותר מתוך הסרט, אשר כולו סובב סביב שלושה אחים הנאלצים להתמודד עם קבורתה של סבתא חיה בקיבוץ "עסיסים" הבדיוני.

לדברי הבמאי דרור שאול, זו הפעם הראשונה שהסכימו, הוא ורמי, לחזור למחוזות מבצע סבתא ולשחזר את ההצלחה. "פנו אלינו לאורך השנים מעריצים, חברות הפקה ומותגים רבים, כדי שנעלה עם סרט המשך או קמפיינים וסירבנו. יש קשר הדוק לעובדה ש"פרימור" הינו מותג קיבוצי, שפועל בקיבוץ ומעסיק תושבי קיבוצים, שחיבר אותנו לעניין והסכמנו בשמחה. ללא ספק הקמפיין שעולה הוא עבורנו מבצע סבתא 2, לבקשת המעריצים".

שרונה ויינטרוב זיגדון- מנהלת שיווק מוצרים קמעונאיים בחברת "גניר-פרימור", מעריכה כי גליי האהדה של הסרט ישפיעו באופן ניכר על הקמפיין. "פרימור הינו מותג חזק ואהוב עם מיצוב של איכות הנשען על עולמות פרמיום, החודר לעולמות חדשים ומביא את חוזקות המותג לעולמות המשקאות הקלים. אנו מעריכים כי דמותו האהובה של קרמבו תציג בצורה הטובה ביותר את הסדרה החדשה ותזכה להצלחה רבה".

חברת "גניר-פרימור" הוקמה בשנת 1978 ונמצאת בבעלות קיבוץ גן-שמואל ותשלובת הקיבוצים גת, בית ניר, ו-24% בבעלות ציבורית. המותג "פרימור, אשר החל לפעול בישראל בשנת 1993, נחשב למותג המיצים הסחוטים המוביל בישראל, תוך שהוא מחזיק מעל ל-55% מנתח השוק. החברה מייצרת מיצים סחוטים, נקטרים, 100% מיץ עשוי מרכז תחת המותג, 20% מהתוצרת לשוק המקומי ו-80% לשווקים בעולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירב בורמד יחסי ציבור.