הודעה לעיתונות

דרייגוס, הזנק אבטחת סייבר של מערכות בקרה תעשייתיות גלובליות, מגייסת 10 מיליון דולר בהון סיכון סיבוב ראשון

ההון סופק על ידי Energy Impact Partners, Allegis Capital ו-DataTribe

דרייגוס בונה את סביבת אבטחת הסייבר התעשייתית הראשונה

הנובר, מרילנד, 14 באוגוסט 2017, (GLOBE NEWSWIRE)

Dragos Inc. (מבוטא דרָיי-גוֹס), חברת אבטחת סייבר של מערכות בקרה תעשייתיות (ICS) שמורכבת ממומחים בענף עם חזון לאבטח תשתיות תעשייתיות גלובליות, הודיעה היום שקיבלה הון סיכון סיבוב ראשון בסך 10 מיליון דולר מהמשקיעות המובילות המשותפות Energy Impact Partners (EIP) ו-Allegis Capital, עם תמיכה נוספת מ-DataTribe, חממת הזנקי אבטחת סייבר שמימנה את דרייגוס בהתחלה.

הסיבוב הראשון ישמש להגדלת כוח האדם של החברה כדי לעמוד בביקוש העולה של הלקוחות, שנוצר בחלקו באמצעות שותפויות חשובות עם דלויט, חברת הביקורת ושירותי הייעוץ הפיננסי הגלובלית, ו-CrowdStrike Inc., מובילה בהגנה על נקודות קצה שמסופקת באמצעות הענן.

דרייגוס היא ההשקעה הראשונה באבטחת סייבר של ICS של EIP, שמתמקדת בהשקעות שמנסות למטב צריכת אנרגיה ולשפר את היצירה של אנרגיה בת קיימא.

CRASHOVERRIDE והדוח של דרייגוס

דרייגוס משכה תשומת לב באמצעות הדוח שהפיקה לאחרונה על CRASHOVERRIDE, התוכנה הזדונית שהשתמשו בה לשבש זמנית את החשמל באוקראינה בהתקפת סייבר שפורסמה בהרחבה בדצמבר האחרון. CRASHOVERRIDE היא התוכנה הזדונית הידועה היחידה שמשבשת את רשת החשמל והסוג הידוע הרביעי בלבד של תוכנה זדונית שנתפרה ספציפית ל-ICS באופן כולל.

דרייגוס, שהוקמה במאי 2016 ומומנה עד עתה באמצעות סיבוב סיד של 1.2 מיליון דולר מ-DataTribe, בנתה את סביבת אבטחת הסייבר התעשייתית הראשונה. היא מורכבת משלושה מוצרי ליבה וכלי הערכה - הפלטפורמה של דרייגוס, מרכז פעילות האיומים של דרייגוס, בינת ICS גלובלית והתוכנה להערכת רשתות CyberLens. השילוב הזה נותן ללקוחות גישה לטכנולוגיה לניטור ותגובה לאיומים ב-ICS, יחד עם בינה לקבלת החלטות מושכלות לגבי איומים. השירותים נעים מציד איומים ועד לתגובה לאירועים, וגם תוכנה קלה להערכות שגרתיות.

הגורם המבדל הטכנולוגי הגדול ביותר של החברה הוא הניתוחים ההתנהגותיים שלה. במקום "זיהוי אנומליות" וסוגים אחרי של טכנולוגיות שמונעות על ידי למידת מכונה שמגיעות לשוק, הגישה של דרייגוס היא לקודד ניסיון של בני אדם שמתמודדים מול יריבים אנושיים. היא מזהה שיטות ואמצעים של היריב והופכת אותם לניתוחים התנהגותיים. כתוצאה מכך המגינים מקבלים הקשר על מה שמתרחש והמלצות מה הדבר הבא שעליהם לעשות, לא רק סדרה של התראות.

"דרייגוס קיימת כדי להגן על הציביליזציה", אמר רוברט מ. לי, מנכ"ל דרייגוס. "תשתיות קריטיות מפעילות את הכלכלה העולמית ואת המארג של החברה המודרנית. כולנו מאמינים בתוקף שהתשתיות האזרחיות צריכות להיות מחוץ לתחום לכל יריב, בלי קשר היכן בעולם התשתית נמצאת".

דרייגוס הוקמה על ידי המומחים לאבטחת סייבר של ICS לי, ג'ון לבנדר וג'סטין קביני, כולם יוצאי קהילת המודיעין האמריקנית. שם הם יצרו משימה ראשונה מסוגה לממשלת ארה"ב לזהות, לנתח ולהגיב למדינות שפעילות התקפות סייבר שמתמקדות ב-ICS.

"מערכות בקרה תעשייתיות הן ייחודיות לעצמן - סביבות דיגיטליות ואנלוגיות מעורבות עם מזגי פעולה מאוד שונים", אמר בוב אקרמן, המייסד והמנהל הכללי של חברת ההשקעות שמתמחה באבטחת סייבר Allegis Capital. "אם לא חיית את חייך בסביבה הזאת, אתה לא יכול באמת להעריך את השונות או המורכבות של מערכות ICS. בדרייגוס אנחנו משקיעם ב"צוות לעניין".

"ההגנה על התקינות של הרשת הייתה תמיד בעדיפות עליונה אצל מפעילי חברות שירותים ציבוריים", אמר סמיר רדי, סגן נשיא ב-EIP ומוביל משותף של המימון סיבוב ראשון. "אחד האתגרים הקריטיים הוא גישה להון אנושי מספיק. הפלטפורמה של דרייגוס, שבנויה ומנוהלת על ידי מומחים אמיתיים לאבטחת סייבר של ICS, מספקת מכפילי כוח משמעותיים למפעילי ICS ברחבי העולם".

"האנרגיה חיונית לכלכלה ולאורח החיים שלנו. כתוצאה מכך, תשתיות אנרגיה הופכות יותר ויותר למטרות", אמר תומס א. פנינג, יו"ר, נשיא ומנכ"ל Southern Company. "כמשקיעה מייסדת ב-Energy Impact Partners, Southern Company גאה לתמוך בחיזוק העמידות של תשתיות חיוניות, כדי להגן טוב יותר על הקהילות בהן אנו חיים ואותן אנו משרתים".

אודות דרייגוס בע"מ

דרייגוס בע"מ, שנמצאת בהנובר, מרילנד, היא הסמכות האמינה בנוגע לאיומים על רשתות תעשייתיות (ICS/IoT). הפלטפורמה של דרייגוס היא טכנולוגיית אבטחה באתר או בענן שבאופן רציף ופסיבי אוספת נתונים כדי לבצע זיהוי נכסים, לזהות איומי סייבר באמצעות ניתוחים של התנהגות ספציפית לתעשייה ולאפשר לאנשי האבטחה יותר יעילות ותועלתיות באמצעות קידוד של זרימות עבודה אוטומטיות, פרקטיקות מיטביות ונהלי תגובה לאירועים. הפלטפורמה של דרייגוס משתפרת בהתמדה באמצעות מרכז פעילות האיומים של דרייגוס, צוות של מומחים שמספקים שירותים שכוללים תגובה לאירועים, ציד איומים, והערכות פגיעות. שניהם נתמכים על ידי הבינה של דרייגוס, שמאפשרת ניתוח של חדירות עוינות ומספקת לענף דוחות שבועיים של בינת איומים ומוסיפה ניתוחי התנהגויות חדשים לפלטפורמה של דרייגוס. למידע נוסף, בקרו: https://dragos.com.

אודות Energy Impact Partners

Energy Impact Partners היא חברת השקעות אסטרטגיות באמצעות שיתופי פעולה שמשקיעה בחברות שממטבות צריכת אנרגיה ומשפרות את היצירה של אנרגיה בת קיימא. באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם המשקיעים האסטרטגיים שלה, EIP מבקשת להביא את החברות, כוח הקנייה והחזון הטובים ביותר בענף כדי להשפיע על סביבת האנרגיה המתפתחת. חברות השירותים הציבוריים השותפות של EIP הן:
Southern Company, National Grid, Xcel Energy, Ameren, Great Plains Energy, Fortis Inc., AGL, Avista, MGE Energy Inc., TEPCO, PTT Public Company Limited, OGE Energy Corp., TransCanada, Alliant Energy

למידע נוסף בקרו באתר: www.energyimpactpartners.com.

אודות Allegis Capital

Allegis Capital היא חברת הון סיכון בשלב המוקדם שמשקיעה אך ורק באבטחת סייבר והייתה קרן הון הסיכון הראשונה שהתמקדה רק בסייבר. בנוסף לדרייגוס, ההשקעות הנוכחיות כוללות את Bracket Computing, Callsign, Cyber GRX, E8 Security, RedOwl, Shape Security, Signifyd, Synack, tCell.io ו-vArmour. Allegis היא גם שותפה מייסדת ב-DataTribe, חממת הזנקי אבטחת סייבר שנמצאת בסן פרנסיסקו. למידע נוסף, בקרו באתר www.allegiscap.com או בטוויטר בכתובת @AllegisCapital.

אודות DataTribe

DataTribe, שנמצאת בפולטון, מרילנד ובעמק הסיליקון, היא חממת הזנקי אבטחת סייבר שהוקמה עם משימה לשלב חידושים פורצי דרך באבטחת סייבר, ביג דאטה וניתוחים. הבסיס הטכנולוגי של ההזנקים שלה עולה מסוכנויות פדרליות, כגון סוכנות הביטחון הלאומי (NSA), או ממעבדות מחקר ממשלתיות. DataTribe מסתמכת על המומחיות של הזנקים בעמק הסיליקון כדי לעזור ביצירה, ההגדרה וההובלה של פלחי שוק חדשים. כחברה תפעולית, היא נוטלת על עצמה ישירות את המשימה של בניית הזנקים מהרעיון עד להתקנה הראשונית אצל הלקוחות תוך הפחתה משמעותית של סיכונים ושמירה על תשואות. למידע נוסף, בקרו באתר www.datatribe.com.

לשאלות מהמדיה, התקשרו עם ג'ניפר ג'ונס בכתובת [email protected].

סלולרי: 650-465-5831

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.