מפרסם: ESET
תאריך: 15/08/2017 10:37
נושא: טכנולוגיה והייטק
מגזין SC
מגזין SC
הודעה לעיתונות

ESET Endpoint Security מקבל תוצאה מירבית של חמישה כוכבים

פתרון האבטחה העסקי ESET Endpoint Security זכה לאחרונה בדירוג של חמישה מתוך חמישה כוכבים בכל הקטגוריות על פי סקירה של מגזין SC.

כפי שהאיומים מתפתחים ללא הרף, כך גם האבטחה. כיום, עסקים צריכים פתרונות שיכולים לעמוד בפני השיטות המורכבות שהאקרים מפיצים, על מנת למנוע את הסיכוי הממשי של נפילה קורבן לפרצות אבטחה.

עם זאת, בעוד חברות אבטחת IT רבות טוענות שהן מסוגלות להתמודד עם האיומים המשתנים, מעטות החברות שהיו עקביות בפיתוח טכנולוגיות פרו-אקטיביות, המתבוססות על ניתוח דפוסי התנהגות ומשלבות במוצריהן יכולות מתקדמות כגון טכנולוגית-זיהוי מבוססת ענן העושה שימוש ביכולות Machine Learning.

בחברת ESET, משלבים אוטומציה וידע אנושי, המבוסס על יותר מ-30 שנים של ניסיון מחקרי של איומים ונוזקות, כדי למנוע בעקביות אירועי סייבר מבוססי תוכנות זדוניות. הטכנולוגיה הפרו אקטיבית והרב שכבתית של ESET מציעה לעסקים מכל הגדלים, המשכיות עסקית ומרגיעה אותם שתקיפות של תוכנות זדוניות מזוהות ונמנעות בטרם המידע העסקי בסיכון.

גם מומחי התעשייה זיהו את ESET כספקית פתרונות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, עם ESET Endpoint Security שזכתה לאחרונה בחמישה מתוך חמישה כוכבים בכל קטגוריה בעקבות סקירה של מגזין SC.

בכל מה שקשור לתכונות המוצר, הביצועים, עלות-תועלת ונוחות השימוש, שיבח מגזיןSC את כלי הזיהוי המדויקים, המהירים והמקיפים של ESET Endpoint Security.

עבור כל עסק, אבל בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMB), אבטחה צריכה להיות קלה לפריסה ולצרוך מינמום משאבים כדי למנוע הפרעה לפעילות העסקית. על ESET Endpoint Security, הסוקרים אמרו, "תפריטי הניהול הם המקיפים ביותר שראינו. אין היבט אחד של משתמש, מחשב, מדיניות או ניהול שנמצא חסר. ניתן לעשות הכול - החל מתצורה, פריסה וניהול משתמשים - ממש מתוך קבוצה אחת של תפריטים".

יתרה מכך, כל המבדקים שביצעו המבקרים במגזין SC על פתרון ה-ESET Endpoint Security אפשרו להדגים את החוסן והמורכבות של המוצר. לדוגמה, כל הניסיונות להעתיק קובץ נגוע בנוזקת הכופר Locky זוהו, ו- ESET עצרה את התוכנה הזדונית לפני שהבודקים השלימו את תהליך העיבוד.

מגזין SC הכתיר את פתרון האבטחה ESET Endpoint Security כ"דור הבא, המבוסס על machine learning בשילוב של ניתוח על ידי אנליסטים אנושיים בכדי למנוע אירועים בתחנות קצה ושרתים".

"כאשר מומחים בתעשייה מעניקים ל- ESET Endpoint Security ציון של חמישה כוכבים מתוך חמישה זאת עדות לאיכות המוצרים שאנו מציעים לעסקים שצריכים להישאר צעד אחד לפני פושעי הסייבר" אומר גיל נוילנדר, מנכ"ל ESET ישראל. "אנו גאים להציע פתרונות העוסקים במכלול מאמצי אבטחת-המידע: חיזוי, מניעה, זיהוי ותגובה".

https://www.scmagazine.com/eset-endpoint-security/review/9386/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ESET.