מפרסם: kanaan-pr
תאריך: 15/08/2017 14:56
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA Technologies מציגה פתרון Microservices כדי ליצור ולנהל ארכיטקטורות של אפליקציות מודרניות

CA Technologies (נאסדאק: CA) הודיעה על פתרונות ויכולות חדשות במסגרת סל מוצרי ניהול ה- API שלה, במטרה לסייע למפתחים, לארכיטקטים ארגוניים ולמנהיגים דיגיטליים ליצור ולפרוס Microservices - ולנהל את ה-APIs המחברים ו"מתזמרים" microservices במטרה לבנות ארכיטקטורות מודרניות לאפליקציות. NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.
החידושים האחרונים כוללים:

  • יכולות מורחבות של CA Live API Creator במטרה ליצור, לפרוס ולהפעיל microservices במהירות, ביעילות ובאופן עצמאי.
  • אפשרויות פריסה של Docker® container במוצרים רבים במסגרת סל מוצרי ה-API Management לתמיכה מקצה לקצה בארכיטקטורות microservices.
  • הרחבת האינטגרציות של סל מוצרי ה-API Management כדי לטפל בניהול, באבטחה ובניטור מתקדם של APIs עבור ארכיטקטורות מודרניות בכל סביבה ארגונית או ענן.

"עסקים דיגיטליים מצליחים דורשים ארכיטקטורת אפליקציות מודרנית כדי להאיץ את הפיתוח, לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות ולחדש מהר יותר", אמר רחים בהטיה, המנהל הכללי של תחום המוצרים למפתחים ב-CA Technologies. "CA מספקת את אחד מסלי המוצרים הנרחבים ביותר של microservices ופתרונות לניהול API - החל מעיצוב ופיתוח ועד לפריסה וניהול. זאת – תוך תמיכה באג'יליות ובהרחבה של אפליקציות לצורך יתרון תחרותי".

יכולות חדשות בתחומי היצירה והניהול של Microservices

היכולת ליצור ולנהל microservices הנפרסים באמצעות טכנולוגיה מבוססת container נדרשת בארכיטקטורות של אפליקציות מודרניות. CA תומכת בפריסת Docker® מבוסס קונטיינר של CA Live API Creator ו- CA API Gateway לצורך יצירה, אבטחה וניהול של microservices. CA גם הרחיבה את הפתרון רב העוצמה Point-and-click שלה, ה- CA Live API Creator, כדי לייצר במהירות microservices מקיפים הכוללים נתונים, לוגיקה ו-APIs רבי עוצמה. בנוסף, ה- Microgateway החדש של CA, הזמין כעת בגרסת ביטא, מסייע באכיפת מדיניות מקומית בתחום ה-microservices, כגון איתור שירות, ניתוב, last mile security והגבלת קצב התעבורה.

Beachbody, ספקית מובילה של תכניות כושר, תזונה והרזיה, השתמשה במוצרים ובשירותים של CA כדי לסייע בשינוי ארכיטקטורת ה-IT שלה. "לאחרונה בצענו פרויקט תלת-שנתי כדי לבצע מודרניזציה של מגוון רחב של תשתיות ואפליקציות, במטרה לאפשר לנו את האג'יליות כדי לענות על תנאי השוק המשתנים במהירות", אמר מייקל לי, סגן נשיא לטכנולוגיה ב-Beachbosy. "בחרנו בגישה של 'קודם כל ענן' וגישה מבוססת API כדי להמשיך במינוף של מערכות עסקיות קריטיות קיימות, תוך פיתוח הארכיטקטורה, כדי ליצור במהירות אפליקציות מודרניות תוך שימוש ב-microservices".

פורטל מפתחי ה-API של CA מעניק לארגונים את הגמישות לנהל APIs בכל מקום ובכל צורה – בתוך הארגון, בענן, או באופן היברידי – תוך יכולת לעבור ביניהם באופן חלק. הארכיטקטורה, שהיא API-first ומבוססת container, מקלה על הפריסה וההעברה לענן, ומפשטת את הניהול, את תצורת המדיניות ואת האינטגרציה במסגרת ההשקעות הקיימות בתחומי מערכות אנליטיקה וניהול תוכן.

יכולות חדשות ואינטגרציה בין CA Mobile API Gateway ו- CA Advanced Authentication של CA מאיצות את הפיתוח של אבטחת מובייל, תוך אספקת אבטחה מבוססת סיכונים מהאפליקציה הניידת ל-API. ערכת פיתוח תוכנה ((SDK חדשה מסייעת למפתחים לשלב בקלות את דרישות האימות, תוך שמירה על חוויה יעילה של משתמשי הקצה. בנוסף, שילוב CA APM עם CA API Management מספק נראות ל-API ולמדדי ביצועים של אפליקציות, באמצעות מעקב אחר טרנזקציות לצורך טריאנגולציה מדויקת ופתרון של בעיות ביצועים.

"אג'יליות וזמן הגעה לשוק באפליקציות חדשות חיוניים כדי להתחרות בשוק. CA API Management הוכיחה שהיא יכולה לעזור בהפיכה מהירה של רעיונות לפתרונות בני קיימא" אמר ג'ו פארל, מנהל המוצרים הראשי וממייסדי BiTE Interactive, סטודיו למוצרי מובייל. "לדוגמה, העבודה עם CA API Management אפשרה לנו להשלים בסבב אחד את התכונה single sign-on לאפליקציה. כאשר בנינו תכונה זו ללא CA API Management עבור לקוח פיננסי גדול, נדרשו ארבעה סבבים".

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan-pr.