הודעה לעיתונות

עיצוב בהשראת הקאריביים ...

חברת אלוני משיקה סדרת אריחים ייחודית ובלעדית בשם: קווארדרדו קאריב
( בספרדית –האיים הקריביים)

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחום הריצוף, החיפוי והכלים סנטרים משיקה סדרת אריחים חדשה וייחודית לחיפוי ולריצוף השואבת השראתה מנופי האיים הקאריביים ושמה "קווארדרדו קאריב"- CUARDRADO CARIBE ( בספרדית – האיים הקריביים).
סדרת האריחים מאופיינת בדפוסים גאומטרים בגוונים משולבים של כחול, תכלת ,אפור ולבן המשרים תחושת רוגע ואווירה של חופשה באיים.
לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום רכש קרמיקה בחברת אלוני: " הסדרה הייחודית מציעה מגוון רחב של צורות גיאומטריות, השוברות את המוסכמות ונותנות לנו אפשרות לצאת מהעיצוב הסטנדרטי ולהבליט נקודות בבית. ניתן להשתמש באריח בדוגמא אחת ולרצף איתו את כל המשטח, ניתן לעשות מיקס ולשלב אריחים מכמה דוגמאות באותה סדרה וליצור מראה מעניין, צבעוני ועשיר, ניתן להשתמש במספר אריחים וליצור "שטיח" וניתן לרצף או לחפות את כל השטח. בכל מקרה, המשחק הגרפי הוא רב ויש מקום רב לתמרון ולחותם אישי."
לדבריה: " כיוון שהסדרה מציעה גם אריחי תלת מימד פני השטח של האריח יכולים להיות קעורים או קמורים וליצור תנועה בחלל. בעזרת שימוש נכון בתאורת פנים וחיצונית (שמש) מעניקים לחלל משחק של אור וצל המוסיף עניין ותנועה בבית. האריחים מתאימים גם לריצוף מרפסות"
האריחים בעלי תקן R10 ( התנגדות להחלקה) ולכן מתאימים גם לשימוש בחללים רטובים כגון חדר הרחצה.

מידות: 23.5X23.5

מחיר: החל מ275 שח למ"ר

להשיג בלעדית ברשת אלוני

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.