מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 17/08/2017 09:48
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

פרסי תעשייה לפתרונות של רד האט

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי זכתה בפרסי תעשייה נחשבים, כולל 2017 API Award ו- CODIE Award בשתי קטגוריות.

Red Hat 3Scale API Management זכה ב- API Award בקטגוריית ניהול ממשקי תכנות (API), וכן בפרס CODIE של ארגון תעשיית התוכנה והמידע (SIIA) ככלי ניהול API הטוב ביותר.
זו השנה השלישית ברציפות ש- Red Hat OpenShift Container Platform זכה בפרס CODIE בקטגוריית מוצר פלטפורמה כשירות (PaaS) הטוב ביותר.

ביחד עם פרסי תעשייה אחרים מבטאים פרסים אלה את העומק והגיוון בהיצע של רד האט, ומדגישים את העוצמה הנרחבת של היצע רד האט בשוק ה- IT הארגוני.
API Awards נחשבים כמקור של הכרה מוחלטת באיכותם של פתרונות עבור תעשיית ה- API. השנה הוגשו לתחרות מאות מועמדויות ב- 18 קטגוריות שונות, כולל תשתיות, ניהול, תווכה (Middleware), ומיקרו-שירותים (Microservices) עבור ממשקי תכנות (API).

הפתרונות הזוכים נבחרו על בסיס מצוינות בשלושה קריטריונים: מוניטין כולל בתחום, עומק ורוחב כיסוי עדכני במדיה, וביקורות צד ג' והחדשנות של יוזמת ה- API.
תוכנית פרסי CODIE של ארגון תעשיית התוכנה והמידע SIIA מכירה במצוינות ומכבדת מוצרים ושירותים בתעשיית התוכנה והמידע. הזוכים נבחרים על ידי חברי SIIA בעקבות בחינה קפדנית על ידי חבר שופטים.

Red Hat 3Scale API Management מקל על ניהול ממשקי תיכנות עבור משתמשים פנימיים וחיצוניים, ומספק ערך בסיסי מהותי עבור כל היבטי העולם הדיגיטלי. המוצר משתלב ישירות עם Red Hat JBoss Fuse, וניתן לתצורה ב- Red Hat OpenShift לשליטה ולהפצת getways בהטמעות מקומיות, בענן או באתר הלקוח, תוך שימוש באותו מערך.

" Red Hat 3Scale API Management מהווה דוגמה מצוינת של האופן בו תעשיית הטכנולוגיה נוכחת יותר ויותר כי ממשקי תיכנות אינם רק האופן בו משלבים כלים ויישומים, אלא הדרך החדשה של עשיית עסקים ובניית טכנולוגיות מהפכניות", אמר ג'אוף דומוראקי, מייסד API World.
Red Hat OpenShift היא פלטפורמת הדגל של רד האט עבור קונטיינרים, העוזרת לארגונים לפתח, להטמיע ולנהל בקלות יישומים קיימים ומבוססי קונטיינר ברחבי תשתיות פיזיות, וירטואליות ובענן ציבורי. עם הפלטפורמה יכולים ארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות כמו קונטיינרי לינוקס, שיכולות לספק יישומים ושירותים עסקיים חדשים, תוך המשך שמירת מיקוד בעומסי עבודה קריטיים קיימים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.