מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 20/08/2017 18:46
נושא: ספורט
נברחת הג'וניור בנים עם המאמן
נברחת הג'וניור בנים עם המאמן
נבחרת הג'וניור נשים עם המאמן
נבחרת הג'וניור נשים עם המאמן
הודעה לעיתונות

ג'ודו: 5 מדליות נוספות לג'וניור ברומניה

אחרי ההצלחה אתמול של נבחרות הג'ודו עד גיל 21 בתחרות הסבב האירופי בארד רומניה, התווספו הערב עוד 5 מדליות בנוסף ל-5 המדליות מאתמול.

בסך הכללי נבחרת ישראל זוכה בשני ימי התחרויות ב-10 מדליות כאשר, 7 מתוכן של נבחרת הגברים בליווי והדרכה של מאמן הנבחרת ליעד אקו, ו-3. מדליות של נבחרת הנשים בהדרכת עידו בר מאמן הנשים.

במשקל עד 81 ק"ג זכה הספורטאי דילאן רצ'יסטאר במדליית הארד והמקום השלישי לאחר ניצחון על יריב קנדי. 6 קרבות היו לו בדרכו אל הארד כאשר בהן גבר על יריבים מרומניה ולטביה, נוצח בידי יריב אוקראיני ומכאן ירד לבית הניחומים (הרפסאג') שם, המשיך בניצחונות על יריב מקדוני, שוויצרי וקנדי.

עוד באותו המשקל סיים ארי וינקלר במקום ה-5 לאחר הפסד ליריב רומני בקרב על הארד. בנוסף, אביב בן משה דורג 7.

במשקל עד 100 ק"ג זכה הספורטאי אלמוג לוזון במקום השני ובמדליית הכסף. בדרכו אל המדליה גבר על יריב רומני ואוקראיני ובגמר נוצח על ידי אמריקאי.

במשקל הפתוח מעל 100 ק"ג זכה נאור איטח במדליית הכסף והמקום השני. בקרב הראשון גבר על יריב רומני ובקרב השני גבר על יריב אוקראיני, בתום קרב שנמשך 7 דקות (3 דקות גולדן סקור). תוך כדי הקרב נפצע איטח בכתפיו ובעקבות הפציעה, לא עלה להתמודדות בקרב הגמר, דבר שהותיר אותו עם מדליית הכסף.

אצל הנשים, 2 מדליות נוספות: הספורטאית גילי שריר זכתה במדליית הארד והמקום השלישי במשקל עד 63 ק"ג. בדרכה אל המדליה גברה על יריבה מרומניה, נוצחה בידי קרואטית והמשיכה אל בית הניחומים שם, גברה על אוקראינית, בריטית ובקרב על הארד על יריבה מפולין.

במשקל שנעל את יום התחרויות זכתה שוש קחלון במדליית הכסף והמקום השני לאחר 3 קרבות. נוצחה על ידי יריבה מקרואטיה וגברה, על 2 יריבות מרומניה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.