מפרסם: הובי ניטרו
תאריך: 20/08/2017 19:35
נושא: חינוך, צרכנות, גאדג'טים
הוברבורד דשא
הוברבורד דשא
הובי ניטרו ממותג
הובי ניטרו ממותג
ילדים חכמים
ילדים חכמים
מחאה
מחאה
הוברבורד 2
הוברבורד 2
הודעה לעיתונות

הוברבורד - השקעה בילדים שלנו! לטווח קצר , וארוך

כיום אין מי שאיננו מכיר ראה , או עלה על הוברבורד,
חלום הריחוף או התעופה , כבר הושג אך זה מצריך מכשור מיוחד והרבה כסף,
המחשבה פשוט לקום מהמיטה ולעוף תמיד תהיה קימתם בליבנו והרעיון לנתק עצמך מכח הכבידה לעוף ולהיות חופשי , הוא סוג של חלום רחוק ובלתי מושג.

ההובר בורד – מבחינתי הוא סוג של ריחוף...
מוצר זול קטן וזמין, המנתק אותי מהקרקע ללא תלות באף אחד...
ההובר-בורד הוא כבר מזמן שם דבר ומוצר נפלא עד כדי כך שאנו רואים מגוון רחב של אנשים מכל חתך אוכלוסיה וכמעט בכל גיל שנהנים מהמשטח המרחף.
היום אנו רואים הרבה ידוענים המאזנים עצמם על סוגים שונים של חד או דו-אופן , הם יצלמו עצמם בכל מקום ויעלו זאת לרשת ,בכל מקום, כגון מדיות חברתיות, וואטצ-אפ, ייצרו קטעי וידאו, תמונות מסוגים שונים, וכן הלאה.
הם לא רק מצטלמים לשם הצילום , אין ספק שזה גם מרגיש טוב והשימוש בהובר-בורד לסוגיו הוא כיף אחד גדול..
נכון שאין מוצר מושלם, ואנו כהורים צריכים לשקול גורמים מסוימים כאשר אנו מכניסים הובר-בורד הביתה, לכן יצרנו כאן מדריך קליל וידידותי אם תרצו, כדי לעזור לך לזהות את היתרונות והחסרונות של ההשקעה שלך בהובר-בורד יחד עם כל אמצעי הבטיחות שאתה יכול לקחת בחשבון.
לאחר קריאת שורות אלה, אם תחליטו לרכוש הובר-בורד, אתם יכול להיות רגועים שזאת תתברר כמתנה הנפלאה ביותר בתחום , עבור האהובים שלכם.
אז מה חשוב לדעת בגאדג'טים שאנו מאזנים באופן עצמי – חוץ מכיף ענקי

קלות בתנועה – ריחוף

בדרכ ילדים קטנים ובחורים צעירים. יקלטו השימוש מהר יותר וטוב יותר מאתנו המבוגרים, וזה נכון כמעט לכל גאדג'ט סטטי או דינאמי. וזה כמובן גם לא פוסח על ההובר-בורד. גם פה ניתן להשיג איזון , מהר מאד.
אתם תגלו כי הובר-בורדים חשמליים הם מכשירים ידידותיים מאד ועם קצת מאמץ, אתם מרחפים בדרך שלכם.
ברגע שאתה מרגיש שאתה מתחבר להובר-בורד, זה יהיה כבר הרבה יותר קל עבורך לנוע. בנוסף, הניסיונות והאימון בפועל יתבררו כאימון ליבה מעולה בשבילך.

לא יקר - אתה יכול בקלות לקנות אחד

אין עוררין כי הביקוש הינו גבוה עבור מוצרים בעלי איזון עצמי, וכדי לעמוד בדרישות הציבור אלה. ההובר-בורדים החשמליים זמינים בעלויות שונות כאמור לעיל. זה הכי פשוט, על בסיס התקציב שלך, אתה יכול להשקיע בקלות בהובר-בורד אחד ואם אתה מתכנן מתנה גדולה לחגים לכמה משפחות אז הובר-בורד יהפוך אותך למאד פופלארי בתקופת החגים ואפילו אחר כך, זוהי מתנה נהדרת לקדם את מעמדך כ"דוד הנפלא" כהורה משקיען או כחבר טוב. יש לא מעט דרכים לקנות המוצר הזה ברשת , ויש לא מעט סוגים. אז תמיד תוכל להתאים ההובר-בורד לתקציב שלך.

אמנם קטן מסגוויי, אבל לא קטן מקופסת לחם:

לעומת עמיתו המקביל, שנקרא סגווי, ההובר-בורדים , הם הרבה יותר קומפקטיים וגם שוקלים פחות. המשקל הממוצע יהיה איפשהו בסביבות 8-10 קילו פלוס מינוס ובנוסף, אתה יכול בקלות לנייד אותם בתיק או פשוט לאחסן בארונית בית הספר בשל גודל קטן.

חותכים בהוצאות הנסיעה לילדכם, או שמפסיקים להיות ה"מונית של הילדים":

כאן אני רוצה לגעת בנקודה הכי כואבת להורים עם ילדים מתבגרים. כמה פעמים ביום אתם רואים עצמכם מסיעים הילדים מרחקים קצרים לחברים או לפעילויות, תחשבו כמה נפלא היה אם ילדכם גם היה עושה פעילות גופנית גם יוצא מהבית ללא תלות גם אחראי על סדר יומו ומנהל זמנו לבד ונכון, וגם חוסך לכם טירחה וכסף....

אז שאל עצמך השאלות הבאות :

האם ילדיכם דואגים שתקפיצו אותם מרחק קצר, פעם או כמה פעמים ביום, ואתם מרגישים רע להתניע ולקחת המכונית, עם תחושת ביזבוז של זמן וכסף?....
האם הילדים שלך מתעצלים להגיע ממקום למקום על ידי הליכה?
אם התשובה היא כן!
אז ההובר-בורד החשמלי יכול להיות התשובה הטובה ביותר.
הובר-בורד יכול להגיע למהירויות של עד 10 קמ"ש. עם הטענה מלאה של הסוללה, אתה יכול לנסוע סביב 10-15 קילומטרים! שזה מרחק פנטסטי כשמדובר בפתרון לתחנת המוניות שפתחתם בבית זאת יכולה להיות שיטה מצוינת לשמור על הכסף שלך , לחסוך בהוצאות הנסיעה של הילדים, ולהימנע מהטרחה האינסופית של היותכם המונית הפרטית שלהם.

עלות-

למרות, שאנשים רבים מראים עניין רב בהשקעה על סגווי או כל קטנוע בעל איזון עצמי,
הדבר שיכול להפריע להם הוא העלות הגבוהה.
בבדיקה מהירה תגלו כי במבחן עלות תועלת , תסיקו מהר מאד שעלות המוצר לעומת השירות שהוא עשוי להעניק זניחה לחלוטין

רכיבה זהירה-

אכן צריך להיות זהיר , עד שמגיעים לתרגול מלא, שכן יש סיכוי של פציעות כמו הנסיעה הזו היא על כל איזון עצמי משקל הגוף שלך. אבל זה קביל לכל מוצר בו אתה מייצר איזון עצמי, גם אופניים צריכים איזון וכולנו רוכשים לילדנו אופניים לא רק בכיפור. ומלמדים את ילדינו לאזן עצמם ולשלוט באופניים כך שלא יפגעו ויוכלו להינות כראוי

בעיות התחממות יתר-

שמענו פה ושם ביקורות על התחממות ההובר-בורד , אבל כל מוצר חשמלי מתחמם גם הטלפון הנייד שלכם, גם מכונת הגילוח, גם המחשב הנייד , וכו...
שימוש או אחסון לא נכון בכל מוצר, כזה או אחר, עלול לפגוע בתפקוד שלו, ולכן כפי שרוב המכשירים בעולם לא סובלים מהתחממות יתר כך גם ההובר-בורד, ולכן מומלץ תמיד לקרוא את הוראות הפעלת המוצר , והשימוש בו, הוראות הבטיחות וכו
אתה יכול להשתמש בו כמעט בכל מקום

אין ספק שההובר-בורד הינו חלופה נוחה לנוע ממקום למקום, בערים רבות וקניונים ועסקים אמנם יש הגבלות על שימוש בכלים האלה . ייתכן שתוכול לקחת את הובר-בורד שלך לקניון כדי לבצע קניות , לשחק במשחקיי המחשב, להשתתף בפעילויות , או סתם לשבת עם חברים על המבורגר . מומלץ לוודא כי לא יהיו כל הגבלות בעניין , על ידיי אבטחת הקניון.

עכשיו, לאחר שקבלתם, מידע מגוון, ייתכן שאתם תוהים ברצינות רכישה ודרכים שבהן אתם יכולים לחוות נסיעה על הובר-בורד

הלמידה היא אכן מיומנות. תן לנו לגלות לכם כאן:

אתם עשויים לראות בהובר-בורד כמו גאדג'אט מגניב להחליק סביב הקניון או השכונה, אך זכרו למידה היא לא משימה קלה. אתם צריכים את שרירי הבטן ואת השרירים המייצבים לאיזון.
כאשר השרירים המייצבים ושרירי הבטן שלך חלשים, קיים סיכון מוגבר לנפילה קדימה או אחורה. אם אין לכם עדיין את הדרך הנכונה לשליטה על ההובר-בורד, אז, אתם צריכים להיות זהירים מספיק כדי לתרגל במקומות, שבו אין קהל האדם. במהלך האימונים בפועל וגם ברגע שתתחילו להשתמש, עדיף לקרוא ולהשתמש בכמה הליכי בטיחות, כדי לוודא שהנסיעה שלכם תהיה בטוחה על ההובר-בורד.

לסיכום

ההובר בורד –

מכשיר או גאדג'ט נפלא והוא כאילו יורשם החשמלי של הסקייט בורד לסוגיו , התפעול שלו דומה לסגווי והוא זול בהרבה
בניגוד לסמארטפון הוא מוצר להנאה מחוץ לבית, ואין ספק שהוא מוציא את ילדיכם ממנו., וחוסך לכם כסף בהסעות ותקציב לאוטובוסים וכו
ההובר-בורד הינו מוצר המחייב פעילות גופנית, מחייב הפעלת השרירים שרירי הבטן והשרירים המייצבים וכמובן הפעלת המוח...הפעילות הגופנית עדיפה על רביצה בבית משחררת חומרים נפלאים במוח ומחזירה הביתה ילד פעיל רגוע יותר ובריא יותר
אם חשבתם על דרך להוציא ילדכם מהבית לדאוג שהוא יהיה פעיל ולחסוך בהוצאות ההיסעים ועוד ועוד

אז ההובר-בורד הוא בשבילכם

במאמרים הבאים נפרט ונגע , קצת יותר

בכל אופן תמיד מומלץ להתייעץ עם המומחים

http://www.hobbynitro.net/

טלפון ראשי: 054-5978586
פקס ראשי: 09-7404084
כתובת אימייל: [email protected]

כתובת ראשית: הסדנא 3, רעננה
ימים ושעות פעילות : א׳ - ה׳ ( 10:00 עד 18:00 )
לשעות אחרות צלצלו , ו׳ ( 10:00 עד 14:00 )

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הובי ניטרו.