מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 21/08/2017 15:48
נושא: לייף סטייל, ספורט
שיעור צ'י קונג עם המדריכה ז'קלין תחת כיפת השמיים בבלו ג'ים במעלה החמישה
שיעור צ'י קונג עם המדריכה ז'קלין תחת כיפת השמיים בבלו ג'ים במעלה החמישה
הבריכה בבלו ג'ים במעלה החמישה
הבריכה בבלו ג'ים במעלה החמישה
שיעור צ'י קונג עם ז'קלין במעלה החמישה בימי שני ורביעי בבוקר
שיעור צ'י קונג עם ז'קלין במעלה החמישה בימי שני ורביעי בבוקר
הודעה לעיתונות

שיא של מאה חוגים ושיעורים מגוונים במרכז הספורבלו ג'ים במעלה החמישה. עכשיו מבצע למנויים: 284 ש"ח בלבד

שיא של מאה חוגים ושיעורים מגוונים ומיוחדים בשעות הבוקר והערב מתקיימים במהלך השבוע במרכז הספורט בלו ג'ים במעלה החמישה. מפתיע עד כמה מאות המנויים מתמכרים כל אחד לחוג ולפעילות הקבועה ורבים מהם מגיעים למספר חוגים במהלך השבוע. כל החוגים והשיעורים כלולים במחיר המנוי וללא עלות נוספת.

כך לדוגמא תוכלו להתחיל את הבקרים עם שיעורי הצ'י קונג בימי שני ורביעי בשעה שבע בבוקר עם המדריכה ז'קלין. השיעורים מתקיימים בקיץ במדשאה תחת כיפת השמיים ומול נוף קסום הנשקף ממעלה החמישה ובחורף בסטודיו ממוזג ומאובזר. כך גם תוכלו להצטרף לחוג ריקודי עם מירה, או לשיעורי הפילאטיס המתקיימים מדי יום במגוון שעות עם המדריכות אנה, כרמית, בתאל ויעל או להצטרף לחוג פילאטיס מכשירים עם מגוון מדריכים במספר מפגשים מדי יום ובסיוע 7 מכשירי רפורמר וקאדילאק. בין החוגים הנוספים שאליהם תוכלו להצטרף גם שיעורי התעמלות מים, ספיניג, שיעורי יוגה, סלסה, טי.אר.אקס, קבוצת ריצה בימי שישי, קיקבוקסינג, פלדנקרייז, אירובי, עיצוב דינאמי, זומבה, מתיחות והרשימה עוד ארוכה. כמו כן ניתן להזמין טיפולים בספא, שיעורי שחיה לילדים ולמבוגרים ועוד. "במחיר של חוג אחד יכול כל מנוי להשתתף במספר חוגים לבחירתו וכן בריכה פנימית וחיצונית, אולם כושר גדול, מרווח ומודרני ועוד והכול במחיר מבצע של 284 ₪ בלבד" - אומר מנהל מרכז הספורט החדש, ליאור יצחקי ומוסיף כי כל מנוי חדש במועדון יזכה לפגישה והדרכה אישית כולל בניית תוכנית אימון אישית בפיקוח צמוד.

מרכז הספורט בלו ג'ים במעלה החמישה עבר באחרונה שדרוג ועתה, עם תחילת שנת הלימודים ולקראת ראש השנה, מציעה הנהלת הקאנטרי מבצע למנויים חדשים במחיר מוזל של 284 ₪ לחודש בלבד. מועדון הספורט "בלו ג'ים נחשב לספינת הדגל של מועדוני הספורט באזור וממוקם בלב אזור ירוק עם משטחי דשא, דקות מכביש ירושלים ת"א ועם חניה צמודה חינם.

הקאנטרי-קלאב הפתוח 7 ימים בשבוע כולל מכון כושר, ספא, בריכות שחיה (חיצונית ופנימית), סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי, מלתחות אישיות, מדשאות, מגרשי טניס, מזנון, חדר ספיניג וכמאה חוגים ושיעורים שבועיים לבחירת המנויים. בנוסף נהנים המנויים מ- 18 מלתחות אישיות, תאי אחסון, תריסר קרוסטריינר ואופניים, מכשירי כושר ופיתוח גוף משוכללים, חדרי כושר, מזנון, חדרי ספא וטיפולים אישיים ובריכה סגורה ומחוממת. מועדון הספורט פתוח שבעה ימים בשבוע מ 05:30 ועד 22:00 ובימי שישי ושבת עד 19:00. כל פעילות הספורט מתבצעת בהשגחה ופיקוח צמוד של עשרות מדריכי ספורט מיומנים.

לפרטים או לרכישת מנוי במבצע: 02-5953535 או לליאור: 052-7561459 או לנופר, מהלת השיווק: 054-2336545

יחסי ציבור, רב תקשורת 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.