הודעה לעיתונות

Dell Technologies Capital, זרוע ההשקעות של דל טכנולוגיות, מודיעה על שיא בקצב ההשקעות בישראל במחצית ראשונה של 2017

Dell Technologies Capital, זרוע ההשקעות של דל טכנולוגיות, הודיעה היום כי ביצעה שש השקעות בישראל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2017, קצב שיא במונחי צוות ההשקעות בישראל, בהובלתו של יאיר שניר, סגן נשיא Dell Technologies Capital, אשר אחראי על השקעות בישראל ובאירופה.

פעילותה של Dell Technologies Capital בישראל ממשיכה להתרחב בהיבטי כוח אדם ותחומי השקעה שכוללים כעת את כל היחידות העסקיות הפועלות במסגרת דל טכנולוגיות: Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream, VMware.

"ישראל מוכרת כמרכז חדשנות והון אנושי המשלב את היכולות העסקיות והטכנולוגיות החריפות הנדרשות לבנייה של חברות בסדר גודל עולמי. הכרנו ביכולות אלו עוד במסגרת פעילותה של EMC Ventures, זרוע ההשקעות של EMC, והיו לנו אז השקעות רבות ומוצלחות, בהן ניתן למנות כמה אקזיטים מוכרים כמו XtremIO, Anobits, ScaleIO, Cyvera ו-Adallom", אמר סקוט דרלינג, נשיא Dell Technologies Capital. "כעת, עם הרחבת פעילותנו לכל עסקיה של דל טכנולוגיות, המיקוד שלנו בזירת הסטרטאפים של ישראל, הינה חשובה מאי פעם. אנו נמשיך להגדיל את ההשקעה ההונית ואת משאבינו בהתאם".

על צוות ההשקעות בישראל נמנים אנשי תעשייה מנוסים, בהיבטי תפעול והשקעות. ניסיון זה מקנה להם את היכולת לאתר טכנולוגיות וצוותי עבודה מבטיחים וגם את הכישורים והידע הנדרשים כדי לסייע לחברות הפורטפוליו שלהם להגיע לשוק הגלובלי. הצוות מתמקד בהשקעות early-stage בתחומים טכנולוגיים צומחים, כמו בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML), תשתיות למפתחים, טכנולוגיות הדור הבא בתחום האחסון, מחשוב נטול שרתים (Serverless), תשתית לכלי רכב מחוברים ואבטחת מידע. בעבר בוצעו השקעות אלו בסבבי גיוס ראשון ושני, אולם לאחרונה הן הורחבו וכוללות כעת גם מימון בשלב סיד.

"חברות צעירות בישראל מתמודדות עם אותם אתגרים עמם מתמודדים סטרטאפים ב-Sand Hill Road (רחוב בקליפורניה בו מרוכזות רבות מקרנות ההון סיכון). האתגר הגדול ביותר אינו מציאת מקורות מימון להקמת החברה, אלא פיתוח הטכנולוגיה והשוק שלה", אמר יאיר שניר, סגן נשיא Dell Technologies Capital. "אנו יכולים לספק לחברות גישה ברמה גלובלית, לאנשי הטכנולוגיה המובילים בתעשייה, לערוצי הפצה ו-OEM, ולקשרים שלנו בשוק העולמי, שהינם ייחודיים לחברות של דל טכנולוגיות".

Dell Technologies Capital שמה למה למטרה לבנות חברות, תוך תמיכה וסיוע למייסדים ולצוותיהם לפתח פתרונות טכנולוגיים חדשניים ולהביאם לשוק. זרוע ההשקעות הינה אקטיבית, ושומרת על קצב השקעות בהיקף של כמאה מיליון דולר לשנה. כזרוע ההשקעות הגלובלית של עסקי Dell Technologies (Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream, (VMware,
אנו מביאים עמנו מומחיות עסקית וטכנולוגית מעמיקה, ותמיכה בהגעה לשוק של חברות הפורטפוליו שלנו, שאין מקבילה לה בתעשייה. לאחר שפעלה בדממה במשך חמש שנים, חשפה זרוע ההשקעות בשנת 2017, את פעילותה לציבור הרחב. משרדי המטה של Dell Technologies Capital ממוקמים בפאלו אלטו, קליפורניה, עם סניפים בבוסטון ובישראל.

לאתר:[ www.delltechnologirs.com/capital]

למידע נוסף:
MSCOMMS פתרונות מדיה; יחסי ציבור
טל: 03-6475268
איריס בנדיט 054-6308016
צח ברקן, 052-6227526

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.