קרדיט שחף הבר
קרדיט שחף הבר
הודעה לעיתונות

באמצע הקיץ... החורף מגיע... חגיגת משחקי הכס ב Concept Muvix

חברת Muvix מזמינה את הקהל הרחב להקרנה חגיגית של פרק סיום העונה ה-7 של "משחקי הכס" בחינם ב Muvix Concept-: מתחם הקולנוע הראשון בעולם המספק Movie-on-demand במרחב הציבורי הממוקם בבניין לשימור במתחם התחנה בתל אביב

הקרנת פרק הסיום תתקיים ללא עלות, ביום שני, 28.8, בין השעות: 18:00-23:00 במתחם Muvix Concept
בנוסף, Muvix מזמינה את הקהל הרחב ליהנות בסופ"ש הקרוב, 24-26.8, ממרתון בינג' של ששת הפרקים הראשונים של העונה השביעית של משחקי הכס בחינם
ההשתתפות באירועים כרוכה בהרשמה באמצעות אפליקציית Muvix

חברת Muvix מזמינה את הקהל הרחב לחגיגות פרק סיום העונה השביעית של הסדרה ששברה את כל שיאי הטלוויזיה: "משחקי הכס". ההקרנה תיערך ביום שני, 28.8, בין השעות 18:00-23:00 ב-Muvix Concept-מתחם הקולנוע הראשון בעולם המספק Movie-on-demand במרחב הציבורי.

המתחם ממוקם בבניין לשימור במתחם התחנה וכולל 14 חדרי צפייה המעוצבים באופן ביתי, ביניהם חדרי שינה, סלון או בר ספרייה, המיועדים לקהל של זוג ועד 14 איש. במקום בר ומטבח המספקים תפריט עשיר הכולל מזון ומשקאות מגוונים, לרבות משקאות אלכוהוליים. בכל חדר, נהנים הצופים מחוויית צפייה איכותית בתוכן, בשפה ובמועד אותו בחרו, ומאוכל ושתייה אותם ניתן להזמין ישירות דרך האפליקציה, אשר מוגשים למקום מושבם, ללא הפרעה לצופים בחדרים אחרים.

האירוע פתוח לקהל הרחב, וללא תשלום. יש להירשם מראש ולבחור את שעת ההקרנה הרצויה באמצעות אפליקציית Muvixאו באתר החברה, ולהצטייד בטלפון חכם ואוזניות לכל צופה.

בנוסף, Muvix מזמינה את הקהל הרחב ליהנות בסופ"ש הקרוב, 24-26.8, ממרתון בינג' של ששת הפרקים הראשונים של העונה השביעית של משחקי הכס ב-Muvix Concept. האירוע פתוח לקהל הרחב, וללא תשלום, אך יש להירשם מראש באמצעות אפליקציית Muvix ניתן לבחור לצפות במספר פרקים ברצף.

העונה השביעית של משחקי הכס, שברה את כל שיאי הצפייה בטלוויזיה וסחפה אחריה מיליוני אנשים ברחבי העולם. העונה השמינית והאחרונה של הסדרה צפויה לעלות במהלך שנת 2018.

Muvix: היא חברת סטארט אפ הממציאה מחדש את חוויית הצפייה החברתית מחוץ לבית. באמצעות טכנולוגיה ייחודית, היא פותחת בפני לקוחותיה מגוון אינסופי של דרכים להקרין ולצפות בתוכן מגוון הכולל: סרטים, סדרות, אירועי ספורט, הופעות, הרצאות ועוד, באופן איכותי, מהנה ועוצמתי מאי פעם.

החברה, הפונה בין היתר גם לארגונים וחברות מסחריות, מאפשרת ללקוחותיה הקרנה פומבית של מספר תכנים במקביל, בחוויית צפייה חדשנית ומשודרגת, בכל זמן ובכל מקום - בפנים או תחת כיפת השמיים. בין האירועים המוצעים: אירועי צפייה בחוף הים, על גגות העיר ובכל לוקיישן שיבחר הלקוח ובכלל זה במתחם הקונספט של Muvix בתל אביב, באתר הלקוח, או בכל מרחב אחר לבחירתו. בדיוק כפי שנטפליקס שינתה את האופן שבו אנשים צורכים תוכן בתוך הבית, Muvix מתעתדת לשנות את האופן שבו אנשים צורכים תוכן מחוץ לבית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלאי תקשורת.