מפרסם: HOT
תאריך: 29/08/2017 09:53
נושא: בידור ופנאי, טלוויזיה
South Park
South Park
הודעה לעיתונות

העונה ה-21 של "סאות'פארק" פחות מיממה אחרי השידור בארה"ב

סדרת הלהיט של "קומדי סנטרל" חוגגת עשרים שנה של קומדיה מופרעת ופורצת דרך

החל מה-14.9 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

"סאות'פארק" ("South Park") – סדרת האנימציה המצליחה של "קומדי סנטרל"– חוגגת עשרים שנה וחוזרת לעונה ה-21 שלה, שתשודר ב-HOT קומדי סנטרל בהפרש של פחות מיממה אחרי השידור בארה"ב.

במהלך שני העשורים האחרונים גרפה "סאות'פארק" חמישה פרסי "אמי" ואת פרס ה"פיבודי" היוקרתי, התברגה ברשימת "סדרות הטלוויזיה הטובות ביותר בכל הזמנים" של גילדת התסריטאים והסתכסכה עם אינספור מפורסמים ואנשי ציבור – בראשם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

צמד יוצרי הסדרה טריי פארקר ומאט סטון חתום גם על סרט הקאלט "טים אמריקה" ועל המחזמר שובר הקופות וזוכה פרסי הטוני והגראמי, "The Book Of Mormon". הצלחתה של "סאות'פארק" הבטיחה להם חוזה עם "קומדי סנטרל" לשלוש עונות נוספות, עד שנת 2019.

"סאות'פארק", שהושקה באוגוסט 1997, הפכה מאז לתופעה תרבותית שאי אפשר להתעלם ממנה. מעבר לאימפריית המרצ'נדייז, ספרים, סרטים, משחקי מחשב וסרט שהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית השיר הטוב ביותר, הצליחה סדרת האנימציה לייצר ביקורת חברתית נוקבת כמעט על כל נושא שכיכב בחדשות – מתרבות הריאליטי ועד לאוסמה בן-לאדן, מקים קרדשיאן ועד הכנסייה הסיינטולוגית. שיטת העבודה הייחודית של יוצריה, שעובדים כשבוע מרגע הכתיבה ועד לעריכה הסופית, אפשרה להם לשמור את האצבע על הדופק ולעסוק בנושאים החמים והרלוונטיים ביותר.

"סאות'פארק" היא סאטירה נשכנית וקורעת במיוחד שמשתמשת בארבעת תלמידי בית הספר היסודי בעיירה הקטנה והמושלגת בקולורדו - סטן, קייל, קני וקרטמן – כשופר לביקורת חתרנית, אמירות פרובוקטיביות ושבירת מוסכמות. אחרי שהעונה הקודמת הוקדשה ברובה לבחירות בארה"ב ולנשיא טראמפ, אמרו פארקר וסטון בראיונות כי העונה ישובו לעלילות שיעסקו בעיקר בארבעת החברים ובילדות הלא-שגרתית שלהם.

החל מה-14.9, ימי חמישי בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.