מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 31/08/2017 09:05
נושא: בריאות
טרייל אין פארמה
טרייל אין פארמה
ניר ארז, מנכ"ל ומייסד חברת טרייל אין פארמה - מפעל חיים  בעקבות תחושת החמצה לאחר מות אימו ובמטרה לסייע לחולי סרטן
ניר ארז, מנכ"ל ומייסד חברת טרייל אין פארמה - מפעל חיים בעקבות תחושת החמצה לאחר מות אימו ובמטרה לסייע לחולי סרטן
הודעה לעיתונות

עולם של טיפולים ותרופות מחזית המדע מכל העולם, נפתח לחולי הסרטן בארץ - טרייל אין פארמה

== ניר ארז, מייסד טרייל-אין פארמה וצוות של 7 אונקולוגים מאתרים ברחבי העולם בהתאמה אישית אופציות טיפול מתקדמות בחזית המדע לחולי סרטן
==

טרייל-אין פארמה ((TRIAL-IN Pharma היא מפעל חיים חדש של המייסד, ניר ארז. בהתאמה אישית לכל חולה סרטן, טרייל-אין פארמה מאתרת בכל רחבי העולם טיפולים ותרופות המובילים את חזית המלחמה בסרטן ושניתן להציע ולבחון אותם עם החולה בנוסף לפרוטוקולים הסטנדרטיים. לאחר איתור הטיפולים מתקיים עם החולה והאונקולוג המטפל דיון רציני ומעמיק בו נסקרות אופציות הטיפול הנוספות המופיעות בדו"ח מסודר ויחד מחליטים על הטיפול המתאים ביותר עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, כשמטרת הטיפול היא הצלת חיים, הארכת חיים ושמירה על איכות חיים.

לחולי סרטן גרורתיים ו\או חולים עם סרטן אלים, 'זמן' הוא משאב קריטי ומוגבל - ככל שנוקף הזמן, המחלה מתקדמת וככל שמתקדמת, כך סיכויי ההצלחה הטיפולית הולכים וקטנים. לפיכך, חשוב שהחולה יקבל את הטיפול בעל סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, כמה שיותר מוקדם וחשוב במיוחד שאותו חולה לא יפספס מתחת לרדאר מידע על טיפול כזה, בפרט כשהוא עשוי להרוויח מטיפול כזה שנים לפני האישור הרגולטורי.

ניר ארז מציין כי מדי שנה נפטרים בישראל כ- 11,000 אנשים ממחלת הסרטן ומשאירים קרובי משפחה עם התמודדות קשה מנשוא של כאב האובדן והגעגועים העזים. חולים, משפחות ואונקולוגים אינם מסוגלים להשתלט על המידע העצום המצטבר כל יום בחקר הסרטן ועל ההזדמנויות להגיע לטיפולים ולתרופות שמובילות ויובילו בעתיד את הטיפולים בסרטן. לדבריו, אף חולה לא ירצה לפספס הזדמנות להרוויח חיים מתרופות וטיפולים מתקדמים אלה וחשוב לציין שהם גם ניתנים ללא עלות במסגרות של מחקר וחמלה, מספר שנים לפני אישורם על-ידי רשויות בריאות מוכרות בעולם, כמו רשות המזון והבריאות האמריקאית, ה- FDA.

לאחר קבלת ההחלטה הטיפולית עם האונקולוג, טרייל-אין פארמה, מספקת את הליווי המקצועי-רפואי הנדרש עד שחולה הסרטן מקבל בפועל את הטיפול, בכל מקום ברחבי העולם, כולל בישראל. ניר מדגיש כי המערכת הרפואית בישראל חשופה רק לכ– 2% מהמחקרים בסרטן הפתוחים ברחבי העולם ולכן מרבית המחקרים מתקיימים בחו"ל ושם ניתן לקבל את הטיפולים המתקדמים ביותר. יחד עם זאת, הניסיון בטרייל-אין פארמה מלמד שהמידע המצוין בדו"ח המופק עבור החולה, משמש את האונקולוג ואת החולה ומשפחתו, להשגת הטיפולים המתקדמים המופיעים בו גם מחוץ למסגרות של מחקרים ובישראל. כך נחסך מהחולה הצורך ליסוע לחו"ל לקבל את הטיפול. ניר ארז: "ההצלחה שלנו במציאת טיפולים לעשרות חולי סרטן שפנו אלינו עד כה היא 100 אחוז ובמקרים בהם התייעצו על הממצאים שבדו"ח עם אונקולוגים מובילים בעולם, הם אישרו את הטיפולים המופיעים בו ונעזרו בו, תוך שיקול דעת מקצועי, להמליץ על הטיפול הטוב ביותר לחולה".

מנתוני משרד הבריאות עולה כי חיים כיום למעלה מ- 100,000 חולי סרטן בארץ ומדיי שנה מאובחנים קרוב ל- 30,000 חולי סרטן חדשים. במקביל, נפטרים, כאמור, 11,000 חולי סרטן כל שנה בישראל. במקביל, בעולם כ- 15,000 מחקרים זמינים לציבור חולי הסרטן ולכל מחקר עשרות תנאיי סף לקבלה. עם מצב זה מתמודדים כ- 240 אונקולוגים בלבד. העומס העצום על האונקולוגים והמערך התומך פוגע ביכולת לענות על צרכי החולים.

ניר ארז, כימאי בהכשרתו, בעל ניסיון נרחב בתחום הסרטן והיכרות רבת שנים עם האונקולוגים והטיפולים השונים לסרטן, הקים למעשה מפעל חיים ייחודי ויחיד הממוקד בחולה הסרטן עצמו, כשלצידו צוות של 7 אונקולוגים בכירים. לדבריו, ידוע שמערכת הבריאות הגיעה לקצה גבול היכולת שלה, ועל אף מאמציה המבורכים, מצוקת חולי הסרטן זועקת לשמיים. חשוב שהחולים ומשפחותיהם יפעלו לממש את זכותם וכבודם למציאת טיפולים נוספים מהמתקדמים ביותר בעולם. ארז הקים את טרייל-אין פארמה בעקבות תחושת החמצה לאחר מותה של אימו ממחלת הסרטן ובמטרה לסייע לחולי סרטן אחרים ובני משפחותיהם במאבקם במחלה.

לפרטים ויצירת קשר: 072-3902977 , www.trial-in.co.il

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, משרד רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.