מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 31/08/2017 10:21
נושא: פרסום ושיווק
קרני תכלת
קרני תכלת
הודעה לעיתונות

קרני תכלת מכוונים את התנועה ברמת החייל

קרני תכלת מכוונים את התנועה ברמת החייל

חברת גופי התאורה המובילה קרני תכלת משיקה קמפיין חדש עם המותגים הבולטים בעולם
חברת "קרני תכלת" המובילה בתחום גופי התאורה בישראל, ומייצגת ממותגי היוקרה הבינלאומיים בתחום כולל FLOS האיטלקי, MOOOI ההולנדי לצד צמרת האמנים הישראלים בתחום התאורה, משיקה היום קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "הג'ינג'י" שיתמקד באזור רמת החייל, בו ממוקם אולם התצוגה של החברה, במסגרתו תכוון את התנועה באזור לפי מיקום הנהג ביחס לאולם. הקמפיין החדש יכווין את הנהגים לחנות, ויבליט את המותגים הבולטים הנמכרים בחנות.
הקמפיין החדש יכלול תמונות של גופי התאורה הנמכרים ביותר, מבתי העיצוב המובילים בעולם. בהתאם למיקומו של השלט, תופיע הכוונה לאולם התצוגה – פנה ימינה, עשה פרסה, שמאלה בגשר ועוד. שלטי הפרסומות יפוזרו בהיקף הרחב של רמת החייל, כך שכל הנהגים שיסעו בקרבת האזור (הסמוך למתחם העיצוב דיזיין סנטר) יחשפו למסרים. הקמפיין עולה כאמור היום ויהיה באוויר עד לראש השנה.
ורד קוריסקי, סמנכ"לית השיווק והמכירות ב"קרני תכלת", מספרת: "אזור רמת החייל בו שוכן אולם התצוגה של החברה הוא אזור אסטרטגי מבחינתנו והחלטנו להתמקד בו בקמפיין הנוכחי. המסר שלנו מאוד פשוט – המותגים המובילים בעולם מחכים לכם במרחק נגיעה, בפנייה הבאה ממש".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.