מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 11/09/2017 16:52
נושא: הגיל השלישי
נוה עמית ירושלים לאחר השדרוג
נוה עמית ירושלים לאחר השדרוג
חדר האוכל בנוה עמית ירושלים
חדר האוכל בנוה עמית ירושלים
הלובי בנוה עמית ירושלים
הלובי בנוה עמית ירושלים
הודעה לעיתונות

דיור מוגן נוה עמית ירושלים מדווח על שדרוג ומתיחת פנים בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪

הנהלת נוה עמית ירושלים מדווחת על שדרוג ומתיחת פנים לדיור המוגן בשכונת רמת אשכול בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ₪. בין השאר שודרגו ורוהטו מחדש השטחים הציבוריים ובהם הלובי, חדר האוכל, חדר התרבות, חדרי החוגים, פינות ישיבה ברחבי הדיור המוגן ועוד. השדרוג כלל גם הוספת תקרות שמיים מוארות, גינון, אקווריומים ועוד.

בימים אלה הושלמו גם ההכנות לקראת החגים והארוחה החגיגית של ערב ראש השנה. השנה יחגגו עם הדיירים גם חלק מבני משפחותיהם וחיילים בודדים כמיטב המסורת. עיקר הנטל בחג ראש השנה מונח על כתפיו של השף שעמל על התבשילים המיוחדים. חג ראש השנה בנווה עמית הוא מוקד טעמים ומסורת של חגיגת אוכל שמרגשת את כל הדיירים. מהחממה האורגנית, מגינת התבלינים וממחסני המטבח ישלפו הרוזמרין, הבזיליקום, הקורנית, הלימונית והמנטה, סלרי, עגבניות שרי ופלפלים, קולורבי ופקעות ירקות שורש והשף וצוות המטבח יבשל מגוון מאכלים לכל העדות השונות המיוצגות על ידי הדיירים: צרפתים, טורקים, פולנים, אמריקאים וצברים ילידי ירושלים.

בערב החג מתקיים טקס הרמת כוסית ותפוח בדבש מסורתי בהשתתפותו של מנהל הדיור המוגן "נווה עמית- רמת אשכול", אדי נחום. בטקס תופיע מקהלת הבית בניצוחה של רונית בנית. לקראת ראש השנה ברך מנהל נוה עמית, אדי נחום את דיירי הבית ובני משפחותיהם ואת כל תושבי המדינה בשנה טובה עם בריאות, שפע ואריכות ימים.

רכזת התרבות, ציפי בן מלך מסרה כי מיד אחרי ראש השנה יבקרו דיירי נווה עמית ירושלים במוזיאון תל אביב שם הם משתתפים בתערוכת ציפורים מקרמיקה.

לפרטים ותיאום ביקור ב"נווה עמית" ירושלים: אדי: 02-5891122

יחסי ציבור: יצחק רביחיא , רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.