מפרסם: I-HLS
תאריך: 12/09/2017 09:16
עדכון: 12/09/2017 10:07
נושא: טכנולוגיה והייטק, צבא וביטחון, תעופה

סלון הכלים הבלתי מאוישים AUS&R 2017

יום ב', 18 ספט' 2017 בשעה 08:30
מיקום: מרכז הכנסים לאגו
כתובת: רחוב המאה ועשרים 6 ראשון לציון (מפה)
משך: 9 שעות
הקורמורן תמונה:Tactical Robotics
הקורמורן תמונה:Tactical Robotics
הודעה לעיתונות

מיטב הטכנולוגיות במפגן הכלים הבלתי מאוישים הקרוב

== AUS&R - סלון הכלים הבלתי מאוישים החמישי ==
מפתחי הטכנולוגיות החדשות בתחום כלי הרכב הרובוטיים והרחפנים עומדים להדגים את יכולותיהם המתקדמות של המערכות במפגן הכלים הבלתי מאוישים בכנס המוביל לכלים בלתי מאוישים ורובוטיקה AUS&R 2017. לאתר הכנס: https://ausr.i-hls.com/he
סלון הכלים הבלתי מאוישים החמישי - הכנס, התערוכה והמפגן האווירי, הימי והיבשתי של מערכות בלתי מאוישות, יתקיים בהשתתפות צמרת צה"ל, בכירי התעשיות הביטחוניות, יזמים ומומחים מובילים.
הארוע, המאורגן על ידי חברת iHLS, יתקיים ב-18 בספטמבר 2017 במרכז הכנסים לאגו בראשון לציון.
התערוכה תכלול תצוגה של מיטב התעשיות הביטחוניות המובילות בתחום, לצד שדרת סטארטאפים. כמו כן תוצג המעטפת הטכנולוגית והמבצעית הלוקחת חלק בתעשיה, ויוצגו מרכיבים שונים של פיקוד, בקרה ושליטה, אמצעי אבטחת מידע בתחום המכונית האוטונומית ועוד.
בין הכטב"מים בתערוכה יהיה ה-Cormorant של Tactical Robotics, כטב"ם המראה ונחיתה אנכית המיועד לפינוי פצועים, הובלת מטען ולוגיסטיקה. לכלי טיס זה אין רוטורים חיצוניים ומבנהו דומה לרכב קרקעי רב-תכליתי, מה שמאפשר לו לטוס להמריא ולנחות באזורים עירוניים צפופים או בתוואי שטח קשה שאינו נגיש למסוקים. הוא מסוגל לשאת מטע"ד במשקל של 500 ק"ג למשך 90 דקות ולהגיע למהירות של 100 קשר.
מיטב המומחים יציגו בכנס את החידושים האחרונים בתחום הכלים הבלתי מאוישים והרובוטיקה - בכירי מפא"ת, הרשות לחדשנות, אנשי ממשל ובכירי צה"ל, לצד נציגי החברות המובילות בעולם, ביניהן Boeing, התעשיה האווירית, Mobileye, אלביט מערכות, APG, Airobotics, Archarithms ועוד. הדוברים יציגו גישות חדשות בתפיסות ההפעלה מרחוק, פתרונות בתחום האימון והסימולציה, יעמדו על תפקידי החיישנים בפעולת המערכות הבלתי מאוישות, וישתפו את הקהל בידע שלהם על מאפייני הכטב"מים של הדור הבא.
הירשמו: http://ausr.i-hls.com/he/registration/
לפרטים נוספים: [ http://ausr.i-hls.com/he]
ביתן/חסות: קרן קלדרון, [email protected] 052-3653165

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- I-HLS.