ארז בדש, מנכ"ל שוהר מקבוצת One1        (צלם: אלעד מלכה)
ארז בדש, מנכ"ל שוהר מקבוצת One1 (צלם: אלעד מלכה)
הודעה לעיתונות

ארז בדש מונה למנכ"ל חברת שוהר מקבוצת One1

ארז בדש (49) מונה למנכ"ל חברת 'שוהר' מקבוצת One1. 'שוהר' מספקת לרשויות מקומיות שירותים ופתרונות לניהול וגביה של מערכי חניה, ארנונה, מים ופיקוח עירוני. יו"ר מועצת המנהלים של 'שוהר' הוא שלמה אהרונישקי, מפכ"ל משטרת ישראל בדימוס, ופעילותה משתלבת בשירותים המוניציפאליים שמעניקה החברה האחות "אוטומציה החדשה", שנמצאת בבעלות מלאה של קבוצת One1.

לדברי עדי אייל, יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת One1, ושלמה אהרונישקי יו"ר מועצת המנהלים של 'שוהר', "המינוי הוא המשך ישיר לאסטרטגיה של קבוצת One1 לביסוס והרחבת הפעילות בשוק המוניציפלי, לחיזוק שביעות הרצון של לקוחותינו והרחבת היצע השירותים והמוצרים בתחום זה. אין לנו ספק שהצטרפותו של מנהל מנוסה כארז בדש, לצד בכירים נוספים מהמגזר המוניציפלי שהצטרפו לקבוצת One1, תתרום לגיבושה של זרוע מוניציפלית חזקה, אשר תהווה כתובת מקצועית לכל לקוחותינו בשלטון המקומי".

לארז בדש ניסיון רב בתחום המוניציפאלי. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל וגזבר המועצה האזורית תמר, קודם לכן היה גזבר במספר רשויות מקומיות (אופקים ורמת חובב), חשב מלווה (בית שאן, נחף, מעיליא), חבר המועצה הממונה בלוד, ואף כיהן כמנכ"ל תאגיד המים האזורי "מי שבע", מנכ"ל חברת "כיוונים", ומנכ"ל הפועל באר שבע בכדורגל.
ארז הוא אל"מ במילואים, בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.