המודעה
המודעה
האגודה למלחמה בסרטן
האגודה למלחמה בסרטן
הודעה לעיתונות

הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך קמפיין חדש יאתגר גברים להשקיע בבריאות כמו באוטו

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש עם קריאה לגברים לאמץ המלצות בריאותיות להפחתת הסיכון לחלות בסרטן ולהשקיע בעצמם. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה "חשבת פעם במה אתה משקיע יותר, באוטו או בגוף שלך?" הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO ופונה לגבר הקורא עם המסרים הבאים: אתה עושה את כל הטיפולים בזמן, רוחץ ומאכיל אותו רק בטוב ביותר, נזהר שלא יקבל אפילו שריטה... הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך. אז מהיום שים לב למה שנכנס לך לפה תזיז את עצמך, תהיה חכם בשמש, אל תעשן, זה כבר לא מגניב, אם אתה שותה אז מבלי לאבד את הפאסון, אל תתעצל וגש לאבחון בזמן. אם תשקיע בעצמך, אתה והבייבי שלך תיסעו יחד לעבר השקיעה עוד הרבה שנים. הקמפיין החדש יעלה באמצעות מודעה בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים וביניהם למשל: בלייזר, the marker, כלכליסט, גלובס ומדורי ספורט בעיתונות היומית וכן ברשתות החברתיות.

קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום - גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאיטייב - שרון רפאל, צוות קריאיטייב - דניאל לי ורדי ומיכל פרי, סמנכ"ל לקוחות - יונתן רגב, סופרווייזר – אודליה שטרן, תקציבאית – עדי צור, אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן - מאיה פלדבלום.

האגודה למלחמה בסרטן הינה מוסד ללא כוונות רווח הפועלת רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. תרומות אלו מאפשרות לאגודה לממן פעולות שבכוחן להציל חיים ובינהן מסעות הסברה להגברת המודעות לדרכי המניעה של מחלות הסרטן. הפרויקטים נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית.