הודעה לעיתונות

מפגינות ומפגינים בשייח' ג'ראח בשישי (וגם בראש השנה) : לא להמשך גירוש משפחות

היום, שישי ה-15.09 בשעה 16:00, נפגין יחדיו בשכונת שייח ג'ראח.

אחרי שמונה שנים בהן לא פונתה אף משפחה בשייח ג׳ראח, ביום שלישי ה-5.9 גורשה משפחת שמאסנה מביתה בשכונה. הבית רוקן כולו, ובחסות כוחות משטרה ומג"ב, נכנסו אליו מתנחלים.

גירוש משפחת שמאסנה עלול להצית גל חדש של פינויים בכל השכונה ולהציב איום ממשי מעל ראשן של עשרות משפחות נוספות. אנחנו חייבים להיות שם ולמנוע את הפינוים הבאים!

אנו קוראים לכל מי שאכפת להם/ן להצטרף אלינו להתנגדות לעקירת המשפחות מביתם, לייהוד השכונה הפלסטינית ולחוקים המפלים המאפשרים ״תביעות שיבה״ ליהודים בלבד.

נבוא להישמע, להשמיע, ולהקים קול צעקה על העוול!
https://goo.gl/y8D3w4

מי משמעוניינת/ן - בשעה 15:15, נתאסף ליד תחנת הרכבת הקלה "יפו מרכז" ונסע יחד לשייח ג'ראח.

המשפחה יושבת באוהל מחאה בפתח ביתה כל יום מהבוקר עד הערב. כל מבקר ומבקרת לזמן קצר או ארוך ובכל שעה מוזמנ/ת בחום, זה משמעותי ומחזק להראות להם שישנה תמיכה פוליטית בהם ושאינם לבד בהתמודדות עם העוולות.

ראש השנה בשייח ג'ראח - יום חמישי, 21.9 18:30 רחוב קונדר 5

תושבי שייח ג'ראח מזמינים את כל מי שמאמין ומאמינה בשוויון ומוחים כנגד פינוי תושבים פלסטינים מבתיהם -לארוחת חג שני בשיח ג'ראח.

תושבי השכונה, פעילים וחברים יציינו יחד את ראש השנה היהודי בארוחה חגיגית מול בית משפחת שמאסנה שפונתה מביתה (ואוכלס מיד על ידי מתנחלים). נעמוד יחד איתם מול אותם הכוחות הפועלים מפחד, שנאה וגזענות, ונראה שאפשר גם אחרת- לפעול מתוך הערכה, אמפתיה, סולידריות ואהבה.