רהיטי דורון מחיר חדר נוער עדי 4409 שח(כולל ארון-  1760שח, שולחן וכוורת 1200, מיטה עם מגרות 1650)  צילום איתי סיקולסקי
רהיטי דורון מחיר חדר נוער עדי 4409 שח(כולל ארון- 1760שח, שולחן וכוורת 1200, מיטה עם מגרות 1650) צילום איתי סיקולסקי
הודעה לעיתונות

ברוח חג הסוכות, חברת רהיטי דורון מציעה: פריטים לעיצוב חדר הילדים והנוער בצבע ירוק

ברוח חג הסוכות, חברת רהיטי דורון מציעה פריטים לעיצוב חדר הילדים בצבע הירוק.
בין הפריטים ניתן למצוא: מתלים, מדבקות קיר, כסאות, כורסאות מתכווננות, מצעים וכן חדר ילדים מהקולקציה החדשה לשנת 2017 בצבע אלון המשתלב היטב עם הצבע הירוק ,מכניס את החוץ פנימה ומעניק הרגשה נעימה של חיבור לטבע.

מצעים: סט מצעים במראה מודרני בגוון ירוק בשילוב עם לבן ואפרפר. המצעים עשויים 100% כותנה איכותית, וכוללים סדין, ציפה וציפית בגדלים שונים. הציפה הינה דו צדדית בצד אחד בגווני לבן ואפרפר ובצד שני משלבת נגיעת צבע של ירוק. סדין בגודל 1.90X90 לילדים ולנוער ( מיטה וחצי) 1.20X1.90, ציפה בגודל 1.50X2.00 וציפית בגודל 50X70 ס"מ.

כסא מעוצב: כסא בצבע הירוק הנבחר הוא אחד הפריטים המשתלמים, שכן ניתן להעבירו ממקום למקום ולהוסיף נקודת צבע בכל חלל שנרצה. הכסא בעל ערך עיצובי ונשתמש בו כאביזר בצבע הנכון בחדר והן לשימוש פונקציונלי לישיבה. ובנוסף ניתן להוסיף מושב כיסא ירוק, הן על כיסא ירוק והן על כסאות בצבעים מתאימים.

מתלה מעוצב בשילוב מדבקת קיר ומדבקות קיר - בשנים האחרונות התפתחה תעשייה שלמה לעיטור חדרי הבית במדבקות קיר, יתרונן הוא בקלות הדבקה, אפשרויות רבות לבחירה ושימוש עצמי, שימוש מושכל בחומרים, התאמה עיצובית ועלות המתאימה לכל כיס. רשת רהיטי דורון משיקה מתלה לבגדים עם מדבקת קיר בצורת עץ ירוק , המסמלת צמיחה, מעניקה אופי לחדר , גיוון בחלל ומכניסה נקודת צבע בנוסף, מדבקת קיר עם אמירה "SAVE THE PLANET" , מדבקת קיר בתוכנה ניתן להשלים את שם הילד ועוד.
מחיר: 99 ₪

ספה מתכווננת - "ספת שוקולד" לחדרי נוער:
ספה מעוצבת ונוחה, המזכירה בעיצובה קוביות שוקולד. בעלת מנגנון כוונון מיוחד עם 5 מצבים החל משכיבה ב- 180 מעלות ועד ישיבה זקופה. הספה מונחת על הרצפה ומיועדת לישיבה ייחודית וחווייתית. מתאים באופן מושלם לפינת האירוח בחדרם של בני ובנות הנוער, שאוהבים לארח את החברים בחדר הפרטי שלהם על המיטה או על הרצפה, העיקר שיהיה נח.

להשיג בסניפי רהיטי דורון
www.doron1949.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.